MuscleMeat

Coronavirus

heb net een bod gedaan op wat halters op MP ,hoop niet dat die stumperd nu al weet dat er een crisis gaat uitbreken met 2ehands trainingsshit :burns:

Vast in USA, werkloos bij terugkomst wanneer dat ook is, geen geld om mezelf te kunnen onderhouden. Dat wordt even mn pc downgraden om m'n credit card te betalen en een maand zonder geld opgesloten te zitten met een slechtere pc.

Vast in USA, werkloos bij terugkomst wanneer dat ook is, geen geld om mezelf te kunnen onderhouden. Dat wordt even mn pc downgraden om m'n credit card te betalen en een maand zonder geld opgesloten te zitten met een slechtere pc.
Start een topic met je rekening ik doneer je wel een kleinigheid.

Start een topic met je rekening ik doneer je wel een kleinigheid.
Zo wanhopig is het nog niet.. Ligt er aan hoe dit verder gaat. Ik kan pas de 19e bellen voor een nieuwe vlucht. Daarna is het afwachten of dingen weer open mogen. Maar een lockdown zie ik ook nog wel gebeuren, dan wordt het zwaar klote.

• Sad
Waarderingen: BB_
Zo wanhopig is het nog niet.. Ligt er aan hoe dit verder gaat. Ik kan pas de 19e bellen voor een nieuwe vlucht. Daarna is het afwachten of dingen weer open mogen. Maar een lockdown zie ik ook nog wel gebeuren, dan wordt het zwaar klote.
Ok, maar ik meen het hoor.
Kan mij tien euro schelen als jij er een dag van kan eten...

Ok, maar ik meen het hoor.
Kan mij tien euro schelen als jij er een dag van kan eten...
giphy.gif

De wereld heeft alle ingrediënten om gelukkig en gezond te zijn.
Heb je geen geld en of winkels voor nodig.

Sportscholen dicht?

Tot 6 april in ieder geval.

Coffeeshops ook. Trillende nagelbijters binnenkort?

PS Wel lullig voor mensen met ziekte K.

Ik ga in hongerstaking.

Terug
Naar boven