AndroidHealthClinic

Coronavirus

Waarom moeten? Zolang de overheid dit niet oplegt zie ik geen reden voor kleinschalige fitnesscentra de deuren te sluiten.

Klopt, zou de overheid dit niet nog communiceren denk je ? In belgie was direct alles moet dicht. Ik hoopt het met je mee natuurlijk dat die openblijven.

Zolang sportscholen maar niet sluiten. Kan het me niet veroorloven om die minimale gains die ik heb te verliezen.

Dan maar thuis trainen. Alles gaat stap voor stap dicht. Bizarre situatie

Ik vermoed alles dat niet noodzakelijk is is dicht gaat. Nu of op korte termijn. Horeca, winkels, alles behalve basisbehoeften.

Misschien dat er nog eten bezorgd en afgehaald mag worden. Maar verder gaat alles op slot denk ik. Het worden bizarre weken. Denk een maand of twee-drie. Tot ze medicijnen goedgekeurd hebben oid. Hopelijk gaan we nu weer een beetje nadenken over wat belangrijk is.

Kut gyms dicht...

IMG-20200315-WA0011.jpg

iemand zin om een topic te maken om zodoende homegym bezitters in contact te brengen met plaatsgenoten die nu de lul zijn

(ik heb er bijvoorbeeld wel een vergoeding voor over om door te kunnen trainen )

Dat we wetenschap, gezondheidszorg weer wat meer waarderen. En dat er ook duidelijk wordt welke zaken absoluut door moeten blijven gaan.

ten koste van bijvoorbeeld belastingvoordelen van grote bedrijven. En dat we zorg niet als een ‘gewoon’ bedrijf moeten runnen.

Meer geld naar wetenschap, onderwijs, zorg. Vooral wetenschap. Dat antilichaam was al verder getest als de funding niet was gestopt.

Dat we wetenschap, gezondheidszorg weer wat meer waarderen. En dat er ook duidelijk wordt welke zaken absoluut door moeten blijven gaan.

ten koste van bijvoorbeeld belastingvoordelen van grote bedrijven. En dat we zorg niet als een ‘gewoon’ bedrijf moeten runnen.

Meer geld naar wetenschap, onderwijs, zorg. Vooral wetenschap. Dat antilichaam was al verder getest als de funding niet was gestopt.

Als dit over is dan gaan we gewoon weer terug naar af hoor.

iemand zin om een topic te maken om zodoende homegym bezitters in contact te brengen met plaatsgenoten die nu de lul zijn

(ik heb er bijvoorbeeld wel een vergoeding voor over om door te kunnen trainen )

god***domme!

Terug
Naar boven