Fitness Seller

Coronavirus

En als ik dan zeg tegen kennissen (lang voor corona)dat de maatschappij zeer vlug om zeep kan gaan en dat mensen heel snel raar kunnen gaan doen dan lachten ze me uit.

MOEHAHAHA wie lacht er nu bitches!!!

Ik kan niet wachten tot het plunderen begint, dan valt het ook niet zo op als je de gym open breekt en weer rustig kan sporten..

Knock knock

Corona

Corona nmyballs

1584297054077.png

RIP GAINS GVD

Net zoiets als de karmareset.

All-Inclusive vakantie boeken naar een bananenrepubliek waar alles nog open is.

Twijfel ook hoe serieus het nou genomen moet worden. Als het eigenlijk vergeleken moet worden met griep of gewone longontsteking dat al wel eens voorkomt dan vind ik de maatregelen te ver gaan. Als het stiekem toch een lucht-aids bioweapon is echter....
Het is 40 keer zo dodelijk als griep.

En ongeveer 10% is er serieus ziek van, w 2-4% gaat dood. 50% merkt nauwelijks iets van besmetting. Dat zijn in ieder geval de huidige cijfers.

Het is serieus en vrij ernstig. Maar vooral ook omdat zonder goede medische hulp die tien procent het veel zwaarder krijgt. En we hebben de capaciteit niet voor meer dan ga 20k gevallen tegelijk -2000 serieus in het ziekenhuis.

Als heel Nederland het ineens krijgt dan heb je dus 1,7 miljoen zeer ernstige gevallen. En een paar honderdduizend doden.

dat is natuurlijk worst case. Het afstand houden en geen contacten hebben is om te zorgen dat er zo min mogelijk besmettingen tegelijk komen.

Vooral het vertragen is wat we nu doen. Zodat de ernstige gevallen geholpen kunnen worden. Totdat die antistoffen beschikbaar komen en daarna een vaccin.

Het is 40 keer zo dodelijk als griep.

En ongeveer 10% is er serieus ziek van, w 2-4% gaat dood. 50% merkt nauwelijks iets van besmetting. Dat zijn in ieder geval de huidige cijfers.

Het is serieus en vrij ernstig. Maar vooral ook omdat zonder goede medische hulp die tien procent het veel zwaarder krijgt. En we hebben de capaciteit niet voor meer dan ga 20k gevallen tegelijk -2000 serieus in het ziekenhuis.

Als heel Nederland het ineens krijgt dan heb je dus 1,7 miljoen zeer ernstige gevallen. En een paar honderdduizend doden.

dat is natuurlijk worst case. Het afstand houden en geen contacten hebben is om te zorgen dat er zo min mogelijk besmettingen tegelijk komen.

Vooral het vertragen is wat we nu doen. Zodat de ernstige gevallen geholpen kunnen worden. Totdat die antistoffen beschikbaar komen en daarna een vaccin.
Is dat weer zo een copy paste fake news van facebook?

Terug
Naar boven