XXL Nutrition

Coronavirus

Na m'n operatie kon en mocht ik ook 6 weken niet trainen en kon ik amper eten, maar daar had ik mij op ingesteld. Nu is het trouwens ook overmacht.
6 weken niet trainen is dan nog te overzien dan ja.... en als je erop rekent is het ook dat je je erop instelt... Overmacht is ****
en moet zeggen dat als die overmacht veroorzaakt dat je een jaar alleen 4 muren ziet het toch wel een andere impact heeft... :o
en nee... was geen bajes :p

• Wow
Waarderingen: BB_
Ik werk dus binnen een vitaal proces en opvang zou dus behouden, voor mijn vrouw is dat misschien ook zo, haar bedrijf valt er binnen, maar haar takenpakket niet echt.

Waar kan ik zo snel mogelijk Corona oplopen? Aangezien komende 3 weken ik toch geïsoleerd ben van de buitenwereld, kan ik mijzelf beter nu in quarantaine plaatsten en uitzoeken.

Iemand nog een home gym in de omgeving van Zwolle? :o Ik werk ook nog eens in de horeca dus ik heb tijd zat nu, alleen geen opvulling meer.

Wat een boeiend leven hebben we toch,gym toe en de wereld stort in elkaar :)

Ben ik de enige die vrij laconiek was over het hele coronagebeuren, maar toen het besluit kwam de sportscholen te sluiten pas maximaal getergd was. Alsof iemand aan je kind zit.
Flink pissig om ja.... Heb er een spontane woedeaanval van gehad

Lijkt me wel zwaar zoveel inkomsten missen voor horeca (en soortgelijke) ondernemers, en personeel met 0-uren contracten..

Gym abbo's cashen wel gewoon door :o

En alle andere beroepsgroepen waarop gerekend wordt. Inclusief vakkenvullers, vrijwilligers en o.a. oud verpleegkundigen die meehelpen.

Lijkt me wel zwaar zoveel inkomsten missen voor horeca (en soortgelijke) ondernemers, en personeel met 0-uren contracten..

Ik ben nu wel blij dat ik binnen de militaire luchtvaart werk en niet de civiele. Er zijn al duizenden ontslagen gevallen.

Meerdere collega’s die zich nu goed zorgen maken, volkomen terecht ook. Morgen maar weer in overleg en kijken hoe we werk kunnen creëren. Echter sta ik wel volkomen achter het besluit. Heb mij afgelopen week enorm verbaasd over de hoeveelheid mensen en vooral het gedrag.

Knock knock

Corona
source.gif

Laatst bewerkt:
Ik ben nu wel blij dat ik binnen de militaire luchtvaart werk en niet de civiele. Er zijn al duizenden ontslagen gevallen.
Ja toch een tikje stabieler bij zo'n black swan event. M'n pa werkt aan de civiele kant dus ben benieuwd hoe dat gaat, die maatschappijen zaten al op de dunste marges. Had nog maar z'n laatste jaartjes tot pensioen te gaan..

• Sad
Waarderingen: BB_
En als ik dan zeg tegen kennissen (lang voor corona)dat de maatschappij zeer vlug om zeep kan gaan en dat mensen heel snel raar kunnen gaan doen dan lachten ze me uit.

MOEHAHAHA wie lacht er nu bitches!!!

Terug
Naar boven