MuscleMeat

Coronavirus

Wat vinden jullie van de theorie dat die Chinezen dit virus bewust hebben gemaakt en hebben verspreid? Eerst een redelijk milde variant om te kijken hoe zich dat verspreid over de wereld om misschien later een keer een veel agressievere versie de wereld over te laten gaan.... Heb nu al meerdere mensen die theorie horen vertellen, weet zelf eigenlijk niet zo goed wat ik daar van moet vinden....

Wat vinden jullie van de theorie dat die Chinezen dit virus bewust hebben gemaakt en hebben verspreid? Eerst een redelijk milde variant om te kijken hoe zich dat verspreid over de wereld om misschien later een keer een veel agressievere versie de wereld over te laten gaan.... Heb nu al meerdere mensen die theorie horen vertellen, weet zelf eigenlijk niet zo goed wat ik daar van moet vinden....
Leuke theorie voor complotdenkers, niet gestoeld door evidence (integendeel).

Zou eerder denken hoe wij als natie reageren op lockdowns en het afnemen van onze vrijheid.

5G zou dit jaar een feit worden toch? Mmh toevallig.

Ik ga niet voor het volledige complot, wel vind ik de markt praktisch naast een lab toevallig (kan ook gewoon per ongeluk ontsnapt zijn) en de Chinese overheid is nu eenmaal door de wol geverfd in cover ups. Kan ook gewoon iets van Moeder Natuur zijn (of waar je al dan niet in gelooft) en in het rijtje 'natuurrampen' passen.

Ik ga niet voor het volledige complot, wel vind ik de markt praktisch naast een lab toevallig (kan ook gewoon per ongeluk ontsnapt zijn) en de Chinese overheid is nu eenmaal door de wol geverfd in cover ups. Kan ook gewoon iets van Moeder Natuur zijn (of waar je al dan niet in gelooft) en in het rijtje 'natuurrampen' passen.
Dit zat er aan te komen. Ff docu op netflix kijken. Pandemic meen ik.

Nee, als we iets kunnen leren uit onze geschiedenis is het wel dat de staat nooit zou liegen, mensen in gevaar zou brengen of bepaalde situaties misbruiken...
Hoe gaat het ondertussen met de protesten in hong kong die china niet onder controle kreeg? :eek!:

Dit zat er aan te komen. Ff docu op netflix kijken. Pandemic meen ik.

Ben ergens halverwege afgehaakt...nogal hoog Jehova gehalte. Heel eerlijk gezegd boeit me de oorzaak niet zo...wel hoe ik er als individu zo goed mogelijk mee om kan gaan met een zo positief mogelijk effect op mijn omgeving.

Ben ergens halverwege afgehaakt...nogal hoog Jehova gehalte. Heel eerlijk gezegd boeit me de oorzaak niet zo...wel hoe ik er als individu zo goed mogelijk mee om kan gaan met een zo positief mogelijk effect op mijn omgeving.
Begint idd iets na haverwege pas interessant te worden.

Volgens mij is China voor alsnog zelf het hardst geraakt. Lijkt me een beetje een matig oorlogsmiddel als je eigen land er zelf ook bijna 'aan ten onder gaat'. Ook niet logisch om zo'n besmetting in je eigen land te laten ontstaan, lijkt me. Daarnaast, door eerst een milde variant te verspreiden zorg je er voor dat alle landen straks beter voorbereid zijn voor de agressievere.

Natuurlijk gaan mensen allemaal gelijk verhalen bedenken, maar die zijn ongegrond. Een pandemie zat er volgens sommigen al aan te komen.

Zoals Bill Gates:

Laatst bewerkt:
Zijn altijd een paar gekkies die hiermee op social media aandacht zoeken, en krijgen. Vroeger parkeerden ze zulke mensen het liefst op een afgelegen berg.

cornholio.jpg

Terug
Naar boven