Fitness Seller

Coronavirus

pBsxGimk_o.jpg

Wierd doet mede verslag over zijn eigen persoontje.

Wat vinden jullie van de theorie dat die Chinezen dit virus bewust hebben gemaakt en hebben verspreid? Eerst een redelijk milde variant om te kijken hoe zich dat verspreid over de wereld om misschien later een keer een veel agressievere versie de wereld over te laten gaan.... Heb nu al meerdere mensen die theorie horen vertellen, weet zelf eigenlijk niet zo goed wat ik daar van moet vinden....
Ik denk dat er betere virussen zijn daarvoor te gebruiken.

Ik ga vandaag toch maar even het een en ander inslaan. Just in case het straks echt out of hand loopt.

Iemand inkoop tips?

Ik heb een rack, bankje en barbell...
Geld is momenteel op dus schijven zullen pas voor volgende maand zijn, zal wat bodyweight en aan vorm werken met een lege bar zijn zeker
Pull Ups, Push Ups. en met weerstandsbanden kun je ook zowat alles doen, is echt een goed alternatief

Pull Ups, Push Ups. en met weerstandsbanden kun je ook zowat alles doen, is echt een goed alternatief
Ik heb nog ergens onder het stof TRX liggen en een setje DB's tot 20 kg; i.c.m. weerstandbanden is dat wel oke. Beter iets dan niets. Verder is hier in de buurt ergens zo'n calesthenics-parkje, kun je prima pull-ups en dips doen.

Ik ga vandaag toch maar even het een en ander inslaan. Just in case het straks echt out of hand loopt.

Iemand inkoop tips?
Nee! Door dit soort asociaal gedag staan alle hardwerkende Nederlanders die ons land nu op de been moeten houden straks voor lege schappen! Just don't!

Terug
Naar boven