BJJ87
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
Mijn bier is op gadverdamme, zijn de nachtwinkels nog open?
Nee, die volgen namelijk zeer strikt alle regeltjes en voorschriften
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn bier is op gadverdamme, zijn de nachtwinkels nog open?
Tuurlijk. Net nog bier en kaas gehaaldMijn bier is op gadverdamme, zijn de nachtwinkels nog open?

Is dit enhanced of natty?Kijk jongens, geen paniek. Effe een paar weekjes rust en daarna weer als een malle aan die biceps gana werken.
Nee, maar ik was benieuwd naar de achtergrond. Ik heb trouwens niet gekeken hoe het nu zit met AAS. Grondstoffen en spul uit China zal wel een issue worden.
Wat moet de gemiddelde burger nou met een mondkapje. Of gaan veel mensen nu ze thuisblijven massaal schuren, schilderen enz.
De gemiddelde burger verleent geen zorg thuis op een manier zoals zorgverleners dat wel doen, met mondmaskers.Hetzelfde als de zorgverleners. Jezelf beschermen. Of moeten ze nu de ziekenhuizen schilderen?
De gemiddelde burger verleent geen zorg thuis op een manier zoals zorgverleners dat wel doen, met mondkapjes.
Dat is niet alleen jouw verantwoordelijkheid, maar die van ons allemaal. Ook in het belang van jouw dierbaren.Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Wel het welzijn van de mensen die mij dierbaar zijn.

Ik hoop het. Chaos, verderf en de dood zijn mijn favoriete nutriënten!Het is een grote shitshow en ik heb het gevoel dat er de komende maanden nog meer shit aan komt.