Fitness Seller

Coronavirus

Kijk jongens, geen paniek. Effe een paar weekjes rust en daarna weer als een malle aan die biceps gains werken.

Bijlagen

• Screenshot_20200315_192305.jpg
    Screenshot_20200315_192305.jpg
    110,2 KB · Weergaven: 141
Laatst bewerkt:

Geldt ook voor de andere supers. Neem verantwoordelijkheid en ga niet hamsteren.
Ik zag dat bepaalde supermarkten in het buitenland in het eerste uur van de ochtend enkel de oudere mensen willen, zodat deze rustig boodschappen kunnen doen in relatief schone winkel. Misschien ook een idee in (bepaalde delen) NL. Of aanbieden als je daar de tijd voor hebt, om wat te doen voor een kwetsbare buurtgenoot.

Laatst bewerkt:

Wat moet de gemiddelde burger nou met een mondkapje. Of gaan veel mensen nu ze thuisblijven massaal schuren, schilderen enz.

Hetzelfde als de zorgverleners. Jezelf beschermen. Of moeten ze nu de ziekenhuizen schilderen?
De gemiddelde burger verleent geen zorg thuis op een manier zoals zorgverleners dat wel doen, met mondmaskers.

PS Dit gaat over mondmaskers, de mondkapjes beschermen amper. Afstand houden en goed handen wassen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
De gemiddelde burger verleent geen zorg thuis op een manier zoals zorgverleners dat wel doen, met mondkapjes.

Een beetje een pro is zelf voorbereid. We betalen genoeg aan eigen risico voor de zorgverzekering.
En nu blijkt de zorg niet voorbereid, nou jammer dan.
Misschien wordt het tijd om hierna eens goed te kijken waar het mis gaat en waar het geld naartoe gaat.
Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Wel het welzijn van de mensen die mij dierbaar zijn.

:emo:

Terug
Naar boven