Smartfox
Cool Novice
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Ja dat zou wat zijn..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat zou wat zijn..
Sex ratio
COVID-19 Fatality Rate by SEX:
*Death Rate = (number of deaths / number of cases) = probability of dying if infected by the virus (%). This probability differs depending on sex. When reading these numbers, it must be taken into account that smoking in China is much more prevalent among males. Smoking increases the risks of respiratory complications.
*Death Rate = (number of deaths / number of cases) = probability of dying if infected by the virus (%). The percentages do not have to add up to 100%, as they do NOT represent share of deaths by sex.
SEXDEATH RATE
confirmed casesDEATH RATE
all cases Male 4.7% 2.8% Female 2.8% 1.7%
Ging je vroeger dan zonder zak over je hoofd de deur uit?
Test maar verder omlaag. Tren uppenHeb ooit gelezen dat testosteron een effect heeft op de griepreactie in mannen.
Kinderdagverblijven zijn ook gewoon nog open..Volgens mij snapt niet iedereen wat de komende tijd de bedoeling is. Het speelveld voor mijn deur staat vol met kinderen en hun ouders. Dan kunnen ze net zo goed naar school gaan.
Tuurlijk. Beetje op de pc tokkelen kan helemaal niet van thuis uit volgens de opperhoofdenNadat ze met een overvolle tram naar het werk gereisd was?

Klopt maar dat zijn alsnog behoorlijk veel kinderen. Bij mijn vriendin op het werk in ieder geval wel.
Volgens mij snapt niet iedereen wat de komende tijd de bedoeling is. Het speelveld voor mijn deur staat vol met kinderen en hun ouders. Dan kunnen ze net zo goed naar school gaan.
Tuurlijk. Beetje op de pc tokkelen kan helemaal niet van thuis uit volgens de opperhoofden![]()

Mijn hele team werkt van huis uit. We tokkelen allemaal op afstand, geen probleem. Sterker nog, vergaderen via skype gaat best aardig. DOen we normaal al regelmatig, maar nu gaat dat eigenlijk ook best goed.Tuurlijk. Beetje op de pc tokkelen kan helemaal niet van thuis uit volgens de opperhoofden![]()
Mensen zijn vreemd.De dienstdoende artsen gaven allemaal geen hand dit weekend. Maar wel op onze toetsenborden tikken![]()

Ik heb geen smetvrees, maar 'k vind dat soort dingen sowieso al een beetje smerig.
(Winkelkarren, tanken, publieke deuren, etc.)Ik heb geen smetvrees, maar 'k vind dat soort dingen sowieso al een beetje smerig.(Winkelkarren, tanken, publieke deuren, etc.)