Fitness Seller

Coronavirus

Leuke theorie voor complotdenkers, niet gestoeld door evidence (integendeel).
Wat dan wel weer frappant is, is dat men 15 jaar nodig had om de oorsprong van SARS te bepalen maar dat de Chinese overheid slecht een week nodig had om de oorsprong van dit corona virus te bepalen.

Ik zag ergens op Facebook een creatieve oplossing voorbij komen. Grote stevige wasmand vullen met al het drinken dat je in huis hebt en dan liften.

Ik zag ergens op Facebook een creatieve oplossing voorbij komen. Grote stevige wasmand vullen met al het drinken dat je in huis hebt en dan liften.
Ik raad mensen hun bed aan te gebruiken.
Benchpress, legpress, dips, onder een hoek pushups... vanalles

Die in de bajes hebben het maar goed.
giphy.gif

Strong man type training en veel eten, we zien er allemaal als Eddie Hall uit als dit voor bij is!

springtouw, weerstandsbanden en wat lichte prul dumbells zullen het moeten doen en ja push ups in alle mogelijke variaties.

Volgens mij snapt niet iedereen wat de komende tijd de bedoeling is. Het speelveld voor mijn deur staat vol met kinderen en hun ouders. Dan kunnen ze net zo goed naar school gaan.
Het park bij mij in de buurt staat ook overvol met mensen denk wel 50+

Spoedoverleg op werk. We moeten de bureaus uit elkaar zetten. En dan ben ik nog wel developer die gewoon thuis kan werken.

U wot :emo:

Mijn vrouw heeft gisteren telefoon gekregen van haar baas dat ze minstens 2 weken sluiten, ze werkt voor een klein bedrijfje dat sportvoeding maakt en ze willen het risico niet lopen, iedereen wordt wel gewoon door betaald

Terug
Naar boven