Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
Je reageert als een boomer met een wijkende haargrens
Hoe gaat het matje?
Ben je nogaltijd butthurt dat ik meer dan je squat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je reageert als een boomer met een wijkende haargrens
Hoe gaat het matje?
En wat is je punt?China heeft maandelijks meer verkeersdode dan jaarlijkse corona doden.
Dat counter ik met een woeste quad stomp...Jullie hebben geluk dat ik Jesus Christus heb gevonden anders had ik er nu al 2 op hun bek gemept.
Later
Te laat, vriend.

gerapporteerd bij de forumleidingJullie hebben geluk dat ik Jesus Christus heb gevonden anders had ik er nu al 2 op hun bek gemept.
Later
Ja jij bent nogaltijd butthurt toen luus je een zielig ventje noemde. En ik daar een gif onder plaatste.
Wanneer is dat gebeurdJa jij bent nogaltijd butthurt toen luus je een zielig ventje noemde. En ik daar een gif onder plaatste.

Voor het eerst iemand gezien die de cijfers van China gelooft.....Laat ze aub wel bij feiten blijven. China heeft hoeveel, 80k gevallen met 40-50k in Wuhan gehad? Op een populatie van hoeveel vele miljoenen? Alleen Wuhan was toch al 11 miljoen inwoners, dus nog minder dan 1% die uberhaupt ziek werd? En dan een paar % daarvan ernstig?
Het zal vast tegen de capaciteiten van de ziekenhuizen lopen, maar dat is heel wat anders dan dat het ons allemaal boven het hoofd hangt - we het bijna allemaal zullen krijgen en dan ook nog eens ernstig ziek zullen worden.
Toen ze een pic met saté in haar mond poste en jij daar op poste 'volgens mij krijg je er ook veel lullen in kwijt' of iets in de aard allesinds.