Fitness Seller

Coronavirus

:thumb:

Laatst bewerkt:
Mogen straks wel flinke bonussen krijgen oid

Overheden hebben al geld en regelingen klaar staan voor de multibillion$ bedrijven dan kan er voor hun nog ook wel wat af toch
Iedereen die nu aan het bikkelen is met een vitale/kritische functie mag wel een flinke bonus krijgen vind ik. :D

Man, man, man.... Ik had gedacht dat er nu meer mensen maatregelen zouden nemen. Er waren twee klanten met handschoenen aan in een de Lidl. Waarvan één moi-self. Nou ja, ik droeg één strategische handschoen. :P

:roflol:

Hier valt het op dat iedereen z'n kroost meeneemt naar de winkel :)

Good busy... Onze politici wilden geen paniek veroorzaken, waardoor niemand het nu serieus neemt. :roflol: Ik wil niet ziek zijn. 'k Zit in een lekkere flow. :mad:

Het is redelijk druk DJ ook zieke collega's etc en dan de risico's die men loopt.

En waarom wel bedrijven ondersteunen die bij elke calamiteit omvallen.
Liever goede waar voor mijn zorgverzekering
Je doet net alsof het om leven of dood gaat voor de huisartsen.

1584371738471.png

"Duitsland wil op supermarkten na alle winkels sluiten"
Duitsland wil op supermarkten na alle winkels sluiten. De Duitse regering wil dat de meeste winkels in het land dichtgaan om het coronavirus beter te kunnen bestrijden. Alleen supermarkten en andere zaken die nodig zijn voor de directe verzorging, zouden open mogen blijven. Dat melden Duitse media, die zich beroepen op regeringskringen

Nouja hobbyisten of doe het zelf ers dan. Loop eens een willekeurige bouwmarkt binnen, mondkapjes ten overvloede
De mondkapjes lagen gewoon bij de bouwmarkt. Ook de goede.
En het probleem wat er niet was is er wel degelijk.
Ik ben blij dat ik proactief ben geweest en het zelfs beter voor elkaar heb dan hier op het werk.
Mondkapjes
Berden zegt zich grote zorgen te maken over de beschikbaarheid van mondkapjes en andere beschermingsmiddelen voor het zorgpersoneel. ‘Er is een enorm tekort aan mondkapjes en dat werkt demotiverend voor de mensen die bij ons in de frontlinie staan. Zij moeten naar al deze patiënten toe. En ze zeggen tegen mij: kom niet bij ons aan met het bericht dat de mondkapjes op zijn. Dit is mijn grootste zorg op dit moment.’

Het lukt het ministerie en andere instanties maar moeilijk om de ziekenhuizen te helpen bij het verkrijgen van mondkapjes, zegt Berden. ‘Ze onderhandelen op hoog niveau hierover met de Franse overheid. We hebben er zelf tweeduizend kunnen vinden via het Radboud UMC en zaterdag hebben we er 125 duizend gekregen van het Erasmus MC. Maar eigenlijk wil je daar niet mee bezig zijn. Wij staan nog steeds per patiënt één bezoeker met één mondkapje per dag toe. Ik hoorde dat er huisartsen zijn die nog net een voorraad bij de Praxis hebben kunnen vinden. En ondertussen zie ik dat ze buiten de ziekenhuizen ook worden gebruikt. Mochten er burgers zijn die aan aanzienlijke hoeveelheden mondkapjes kunnen komen: alsjeblieft, geef ze aan ons.’

Terug
Naar boven