Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker. Ken er zelf een aantal en zijn behoorlijk nuchter. Ook die zelf corona patiënten onder hun hoede hebben.
Mogen straks wel flinke bonussen krijgen oid
Overheden hebben al geld en regelingen klaar staan voor de multibillion$ bedrijven dan kan er voor hun nog ook wel wat af toch
Waarom? ze doen gewoon hun werk.Mogen straks wel flinke bonussen krijgen oid
Overheden hebben al geld en regelingen klaar staan voor de multibillion$ bedrijven dan kan er voor hun nog ook wel wat af toch
Is dat niet dan ?Toen ze een pic met saté in haar mond poste en jij daar op poste 'volgens mij krijg je er ook veel lullen in kwijt' of iets in de aard allesinds.
Eens deftig hoesten.Vandaag aan het werk geweest bij twee oudjes, vonden het maar kinderachtig en overdreven dat ik geen hand wou geven.![]()
Iedereen die nu aan het bikkelen is met een vitale/kritische functie mag wel een flinke bonus krijgen vind ik.Mogen straks wel flinke bonussen krijgen oid

Toevallig precies de functies die normaal nooit iets van een bonus krijgen.Iedereen die nu aan het bikkelen is met een vitale/kritische functie mag wel een flinke bonus krijgen vind ik.![]()
Toevallig precies de functies die normaal nooit iets van een bonus krijgen.
Je doet net alsof het om leven of dood gaat voor de huisartsen.Het is redelijk druk DJ ook zieke collega's etc en dan de risico's die men loopt.
En waarom wel bedrijven ondersteunen die bij elke calamiteit omvallen.
Liever goede waar voor mijn zorgverzekering
Is ook wel zo, er zijn er al verzchillende aan gestorven.Je doet net alsof het om leven of dood gaat voor de huisartsen.
Nouja hobbyisten of doe het zelf ers dan. Loop eens een willekeurige bouwmarkt binnen, mondkapjes ten overvloede
MondkapjesDe mondkapjes lagen gewoon bij de bouwmarkt. Ook de goede.
En het probleem wat er niet was is er wel degelijk.
Ik ben blij dat ik proactief ben geweest en het zelfs beter voor elkaar heb dan hier op het werk.