- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wekenlang ziek van een griepje is uitzonderlijk. Ik vraag mij dan ook af wat de gevolgen zijn voor diegenen die 'genezen' zijn.M.u.v. 1 Finlandse viking is er nog steeds niemand hersteld binnen Europa. Een enkeling zijn dus al zo'n 2 a 3 weken ziek? Zelfs als het maar zo gevaarlijk als een griepje zou zijn, zie ik het niet zitten om wekenlang ziek in bed te liggen![]()
Geen idee hoe ze daarmee werken. Ik kijk dagelijks naar de live statistieken, viel net even op dat niemand genezen verklaard is, buiten die ene geval in Finland.Wanneer worden ze genezen verklaard en is bij hun het virus al geconstateerd voor de eerste ziekteverschijnselen?
Geen idee hoe ze daarmee werken. Ik kijk dagelijks naar de live statistieken, viel net even op dat niemand genezen verklaard is, buiten die ene geval in Finland.
Genezen:Wanneer worden ze genezen verklaard en is bij hun het virus al geconstateerd voor de eerste ziekteverschijnselen?
Hier de verklaring:In één dag een stijging van 30% doden en 30% geïnfecteerden in Wuhan. China heeft door dat het niet langer geheim te houden is en werkt nu langzamerhand naar de daadwerkelijke gegevens? Zo'n idiote stijging is behoorlijk onwaarschijnlijk om ineens gebeurd te zijn.
Hier de verklaring:
https://nos.nl/artikel/2322773-flin...oronavirus-door-nieuwe-chinese-definitie.html
"As of 12 February 2020, numbers include clinically diagnosed people not previously included in official counts. The definition of a confirmed case changed to include clinically diagnosed people who had not yet been tested for SARS-CoV-2."

. Even snel gelezen tijdens m'n pauze, maar van waar zou die deze stap hebben genomen?"De Communistische Partij heeft vanwege de crisis twee hoge functionarissen in de provincie Hubei vervangen. De partijsecretaris in Hubei is ontslagen en wordt opgevolgd door de oud-burgemeester van Shanghai, een vertrouweling van president Xi Jinping. De partijchef van de stad Wuhan is ook ontslagen. Hij wordt door een andere lokale partijchef opgevolgd."
Hmmmm. Even snel gelezen tijdens m'n pauze, maar van waar zou die deze stap hebben genomen?
*Hebben promotie gekregen tot ze ergens zitten waar ze te incompetent voor zijn
*Hebben promotie gekregen tot ze ergens zitten waar ze te incompetent voor zijn

Yep, onze patat chinees is zelfs dicht. De foe jong hai chinees is nog wel open. De patat chinees is wel een toffe familie, echt aaldigOf een frikandelletje speciaal... Meer Chinezen in Patatzaken tegenwoordig dan in Chinese Restaurants..
Kzou het toch even navragen, stel ...Onze Patat Chinees is volgens mij een Koreaan of Japanner of Indo of zelfs Thai.. Volgens mij zitten wij redelijk safe![]()