Fitness Seller

Coronavirus

M.u.v. 1 Finlandse viking is er nog steeds niemand hersteld binnen Europa. Een enkeling zijn dus al zo'n 2 a 3 weken ziek? Zelfs als het maar zo gevaarlijk als een griepje zou zijn, zie ik het niet zitten om wekenlang ziek in bed te liggen :o

M.u.v. 1 Finlandse viking is er nog steeds niemand hersteld binnen Europa. Een enkeling zijn dus al zo'n 2 a 3 weken ziek? Zelfs als het maar zo gevaarlijk als een griepje zou zijn, zie ik het niet zitten om wekenlang ziek in bed te liggen :o
Wekenlang ziek van een griepje is uitzonderlijk. Ik vraag mij dan ook af wat de gevolgen zijn voor diegenen die 'genezen' zijn.
Permanente schade aan longen? Organen?

Wanneer worden ze genezen verklaard en is bij hun het virus al geconstateerd voor de eerste ziekteverschijnselen?

Wanneer worden ze genezen verklaard en is bij hun het virus al geconstateerd voor de eerste ziekteverschijnselen?
Geen idee hoe ze daarmee werken. Ik kijk dagelijks naar de live statistieken, viel net even op dat niemand genezen verklaard is, buiten die ene geval in Finland.

In China zwaaien ze de genezen patiënten uit, met een bosje bloemen voor thuis. Niet veel maar toch al een paar. CGTN een Chinese nieuws zender laat dit soms zien. Verder vooral alles pro China.
Men schijnt blijvende schade aan de luchtwegen over te houden aan deze ziekte.

Ondertussen is het percentage doden naar 3% aan het kruipen.

Probleem is vooralsnog het grote aantal dat ernstig/kritiek komt te liggen, wat op 21% wordt geschat. Deze mensen krijgen te weinig zuurstof in hun bloedsomloop en worden aan het zuurstof gelegd. Op dit moment is dat met 8.216 mensen nog geen probleem, echter wanneer de groei alleen blijft houden zal geen land meer kunnen voldoen aan het aantal benodigde ziekenhuisbedden.

Hopelijk is het aantal doden in China nog relatief hoog omdat een groot percentage van de chinezen rookt en dat natuurlijk niet bepaald handig is voor een virus dat op de longblaasjes inwerkt.

Laatst bewerkt:
Geen idee hoe ze daarmee werken. Ik kijk dagelijks naar de live statistieken, viel net even op dat niemand genezen verklaard is, buiten die ene geval in Finland.
Genezen:
- 10 dagen geen koorts
- herhaaldelijke rontgen van de borst waarop te zien is dat de longen minder vocht in zich houden
- geen tekenen van het virus tijdens 2 testen

Laatst bewerkt:
In één dag een stijging van 30% doden en 30% geïnfecteerden in Wuhan. China heeft door dat het niet langer geheim te houden is en werkt nu langzamerhand naar de daadwerkelijke gegevens? Zo'n idiote stijging is behoorlijk onwaarschijnlijk om ineens gebeurd te zijn.

Dat heeft te maken met het nu pas aanmerken als corona virus geïnfecteerden. Ze zullen er nog wel meer vinden. Er zijn eer waarschijnlijk veel naar huis gestuurd toe het ziekenhuis vol was.

In één dag een stijging van 30% doden en 30% geïnfecteerden in Wuhan. China heeft door dat het niet langer geheim te houden is en werkt nu langzamerhand naar de daadwerkelijke gegevens? Zo'n idiote stijging is behoorlijk onwaarschijnlijk om ineens gebeurd te zijn.
Hier de verklaring:
https://nos.nl/artikel/2322773-flin...oronavirus-door-nieuwe-chinese-definitie.html

"As of 12 February 2020, numbers include clinically diagnosed people not previously included in official counts. The definition of a confirmed case changed to include clinically diagnosed people who had not yet been tested for SARS-CoV-2."

Laatst bewerkt:
Hier de verklaring:
https://nos.nl/artikel/2322773-flin...oronavirus-door-nieuwe-chinese-definitie.html

"As of 12 February 2020, numbers include clinically diagnosed people not previously included in official counts. The definition of a confirmed case changed to include clinically diagnosed people who had not yet been tested for SARS-CoV-2."

"De Communistische Partij heeft vanwege de crisis twee hoge functionarissen in de provincie Hubei vervangen. De partijsecretaris in Hubei is ontslagen en wordt opgevolgd door de oud-burgemeester van Shanghai, een vertrouweling van president Xi Jinping. De partijchef van de stad Wuhan is ook ontslagen. Hij wordt door een andere lokale partijchef opgevolgd."
Hmmmm:thinking::thinking::thinking:. Even snel gelezen tijdens m'n pauze, maar van waar zou die deze stap hebben genomen?

"De Communistische Partij heeft vanwege de crisis twee hoge functionarissen in de provincie Hubei vervangen. De partijsecretaris in Hubei is ontslagen en wordt opgevolgd door de oud-burgemeester van Shanghai, een vertrouweling van president Xi Jinping. De partijchef van de stad Wuhan is ook ontslagen. Hij wordt door een andere lokale partijchef opgevolgd."
Hmmmm:thinking::thinking::thinking:. Even snel gelezen tijdens m'n pauze, maar van waar zou die deze stap hebben genomen?

In Hong Kong zijn ook officials vervangen. Hier laten we managers leren on the job, in China kun je op zoek naar een andere baan. Nee, je krijgt geen referentie van de partij mee, tenzij je écht belangrijke vrienden hebt.

Daarom en alleen daarom blijven ze dezelfde fouten maken. Je kunt bijna wachten op Corona 2.0

Of een frikandelletje speciaal... Meer Chinezen in Patatzaken tegenwoordig dan in Chinese Restaurants..

Of een frikandelletje speciaal... Meer Chinezen in Patatzaken tegenwoordig dan in Chinese Restaurants..
Yep, onze patat chinees is zelfs dicht. De foe jong hai chinees is nog wel open. De patat chinees is wel een toffe familie, echt aaldig :thumb:

Onze Patat Chinees is volgens mij een Koreaan of Japanner of Indo of zelfs Thai.. Volgens mij zitten wij redelijk safe :cool:

Onze Patat Chinees is volgens mij een Koreaan of Japanner of Indo of zelfs Thai.. Volgens mij zitten wij redelijk safe :cool:
Kzou het toch even navragen, stel ... ???
Wij eten hier al 7 weken home cooked meals, gewoon zelf koken dus, vanavond wéér chicken tonight pffff...

Terug
Naar boven