AndroidHealthClinic

Coronavirus

Zelfs grote verwarring in Frankrijk, hoor. Klonk niet als een lockdown wat Macron vertelde, maar de media springen er meteen op.

Geen lockdown zoals in Italië en Spanje. De exacte maatregelen worden binnenkort bekendgemaakt.
Rijd post nl nog daar?

Wel balen voor die stekkers die hun eten laten bezorgen door vb hellofresh.

Zou jij niet de Roparun gaan doen?

Gaat ook niet door.
Ik hoorde het.
Dat was voor mij al min of meer van de baan, aangezien ik mij niet kon vinden aan de eisen en hoeveelheid training die de coach wenste. Daarnaast had het team al genoeg lopers. Ik had mij al reserve nog wel beschikbaar gesteld, mocht er last minute iemand uitvallen.

In dat onderzoek staat:
Sars en covid-19 virussen binden aan target cells via een bepaald enzyme (ACE2). Deze enzymen bevinden zich in de longen, darmen, nieren en in de aders. Bepaalde medicijnen die gebruikt worden diabetis en hypertension patienten, zoals ACE ihibitors, verhogen het ACE2 in patienten. Hierdoor zijn ze dus gevoeliger voor besmetting met virussen zoals sars of covid-19.
Eerste artikelen hierover komen binnen. virus gebruikt wss ace2 om de cellen Van de longen binnen te dringen.

Ibuprofen ook niet nemen trouwens, verhoogt ook ace2. Keihard bewezen is het allemaal nog niet, maar een paar kilo kwijt raken en geen medicatie zoals ace remmers hoeven gebruiken lijkt me geen heel slecht plan.

Overigens zijn er wel alternatieven voor deze medicijnen. Verwacht dat weinig bodybuilders deze medicijnen nemen... low fat = low blood pressure.

Maar helaas ik ben geen biomedisch expert. En ook al geen arts. Dus ik heb er niet voldoende verstand vandit echt te ‘duiden’.

@Galen wat denk jij er van?

1584391712732.png

giphy.gif

Interessant om door te lezen. Het laat duidelijk zien dat het bestuur bij het RIVM een grote clusterfuck is. Daar zullen uiteindelijk wel koppen gaan rollen maar daar heeft de bevolking niet veel aan.

Eerste trial met vaccine gestart in USA

Ben ik de enige die zich zo ontzettend depri voelt omdat ik niet kan trainen voor minimaal 3 weken?

Deze week deload. Daarna weer sporten.

Ben ik de enige die zich zo ontzettend depri voelt omdat ik niet kan trainen voor minimaal 3 weken?
I feel you. Dat is dus ook de reden dat ik bijvoorbeeld op vakantie wel doortrain. Kun je niet s nacht ls bij Platinum trainen? Of bij iemand thuis?

Vandaag met bands armen en schouders gedaan :o

Hopelijk komen bestellingen van de week binnen dan kan ik weer wat pullups dips en db werk doen. Dan rustig verder kijken naar plek en financien voor een bar en schijven en wat rubber tegels ofzo als de bezorg economie dan nog draait.

Terug
Naar boven