- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een nieuwe mutatie die epidemisch gaat heeft geen last van je oude anti-lichamen. Dat is ook waarom de meeste virussen snel muteren, het is hun overlevingsstrategie.Helpt wel de verspreiding en ernst van symptomen te verminderen?
Is dat zo? Dacht dat het wel een bepaalde mate aan resistentie gaf.Een nieuwe mutatie die epidemisch gaat heeft geen last van je oude anti-lichamen. Dat is ook waarom de meeste virussen snel muteren, het is hun overlevingsstrategie.
,het is niet veel maar alles beter dan tussen die ratten
Helpt wel de verspreiding en ernst van symptomen te verminderen?
gisteren ware het een drugsdeal wat dumbells,schijven en een halter uit een sportschool gehaald ,rolluiken dicht ,eerst bellen
voordat een zijdeur openging,snel naar binnen ,handel pakken en weer weg wezen,het is niet veel maar alles beter dan tussen die ratten
op Marktplaat voor fantasieprijzen tegen elkaar op gaan bieden
@wovano ,zijn dit de orders van Pleister "he broer je mag wel stiekem door blijven trainen hoor maar wel overal zeggen dat dit niet mag"
@Kieft dit idee van een garagebox uren is het overwegen waard
In een lockdown mag je niet eens naar de garagebox :").
Lockdown love
Nu nog even snel kijken of de kapper open is, paar laatste dingetjes doen en dan nog een keer flink in slaan. Mijn zoontje heeft 39,5° koorts en mijn dochter blaft als een zeehond.
Sterkte en beterschap.Nu nog even snel kijken of de kapper open is, paar laatste dingetjes doen en dan nog een keer flink in slaan. Mijn zoontje heeft 39,5° koorts en mijn dochter blaft als een zeehond.
Nu nog even snel kijken of de kapper open is, paar laatste dingetjes doen en dan nog een keer flink in slaan. Mijn zoontje heeft 39,5° koorts en mijn dochter blaft als een zeehond.
Sterkte maar niet hamsteren dat is asoNu nog even snel kijken of de kapper open is, paar laatste dingetjes doen en dan nog een keer flink in slaan. Mijn zoontje heeft 39,5° koorts en mijn dochter blaft als een zeehond.

Ik ben misschien te nuchter, maar ik maak me meer druk om hoe we als gezin het dagen lang in één huis moeten overleven, dan dat ik me zorgen maak om corona.
Eerst zag ik het als een voordeel dat ik van de baas thuis moest blijven in een dergelijke situatie, nu zou ik zo nu en dan wel eens willen werken.![]()
Wat is hamsteren en wat is eten voor een paar dagen inslaan. Er gaan er hier dagelijks minimaal 8 stuks fruit doorheen
Foto’s van je vrouw? Anders wil ik eventueel wel bijspringenIk ben misschien te nuchter, maar ik maak me meer druk om hoe we als gezin het dagen lang in één huis moeten overleven, dan dat ik me zorgen maak om corona.
Eerst zag ik het als een voordeel dat ik van de baas thuis moest blijven in een dergelijke situatie, nu zou ik zo nu en dan wel eens willen werken.![]()