Fitness Seller

Coronavirus

Misschien ergens een fitnesspark?
Ik had al een training hier gepland:
buitenfitnessplan.jpg

@imnewhere had ook nog een filmpje gepost met thuis training. Pistol squats, pull ups, plyo lunges, dips etc..

OP de veva deed ik veel met een rugtas.

als je een rugtas vult met 15-20kg aan spullen kan je curls, one arm press, weighted pushups, weighted pullups, delt fly ect doen.

Misschien zakken zand in een Ikea Tas voor 100kg deadlift ofzo.

------------

Geeft toch enig inzicht. Het is niet buiten te houden.

OP de veva deed ik veel met een rugtas.

als je een rugtas vult met 15-20kg aan spullen kan je curls, one arm press, weighted pushups, weighted pullups, delt fly ect doen.

Misschien zakken zand in een Ikea Tas voor 100kg deadlift ofzo.
Jij hebt toch de Milva gedaan?

Heeft ook wat weg van een hardnekkig virus. Wil op Alex Jones lijken? De man die tandpasta verkoopt of verkocht dat bescherming en/of genezing zou bieden tegen coronavirus.

Ze gaan er dus vanuit dat er waarschijnlijk immuniteit wordt opgebouwd? Is dat al zeker dan? Best een grote gok..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.055
Jensen was ff grappig met die Halsema imitatie.

------------

Geeft toch enig inzicht. Het is niet buiten te houden.

Zuid-Korea denkt daar anders over.

Ze gaan er dus vanuit dat er waarschijnlijk immuniteit wordt opgebouwd? Is dat al zeker dan? Best een grote gok..
Ja en nee. De meesten worden ook elk jaar besmet met het griepvirus. Maar door mutaties wordt je het jaar daarna opnieuw besmet. Dat is ook mogelijk met dit virus en dan heb je dus helemaal niks aan immuniteit. Gaan voor groepsimmuniteit is in dit geval dan ook een zeer domme gok.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven