Fitness Seller

Coronavirus

Deze had ik kennelijk gemist.
Iemand die het hier niet mee eens is?

oneens ,geef ze structureel meer salaris ,maak een einde aan de kaalslag in de zorg,dit is een infantiel en beledigend gebaar

Niet perse niet mee eens.
Maar waarom niet elke Nederlander de 1000 euro geven die toch al toegezegd was door Mark.
Nu worden de zzp'ers direct geholpen, maar heb je een hond van een baas die je laat doorwerken, verdien je ook wel iets extras.
En de thuis werkers, óók. Lijkt mij ook zwaar, zeker met kids.

ja klopt, misschien nog wel zwaarder dan shifts van 12 uur draaien tussen stervende mensen op de ICU.

Maar waarom niet elke Nederlander de 1000 euro geven die toch al toegezegd was door Mark.
Nu worden de zzp'ers direct geholpen, maar heb je een hond van een baas die je laat doorwerken, verdien je ook wel iets extras.
Dus ik verdien ook extra omdat ik vanuit m'n slaapkamer in m'n trainingsbroek een beetje webshops in elkaar aan het klikken ben in plaats van op kantoor?

627 doden.
bijna 6000 nieuwe gevallen.

poep gaat vol tegen de ventilator.......
Aai aai wij gaan eraan. Dankjewel China met je kut vleermuizen vreten.

Screenshot_20200320-183926__01.jpg

Idd ook waar...gisteren goed gesprek met mijn ex gehad, zij werkt ook in de zorg. Ze zei dat ze het, ondanks de werkdruk, beter heeft dan ik omdat zij zeker blijft van een baan (itt uitzendkrachten zoals ik). Wat niet wegneemt dat de bezuinigingen in de zorg de laatste jaren dramatisch zijn.

Idd ook waar...gisteren goed gesprek met mijn ex gehad, zij werkt ook in de zorg. Ze zei dat ze het, ondanks de werkdruk, beter heeft dan ik omdat zij zeker blijft van een baan (itt uitzendkrachten zoals ik). Wat niet wegneemt dat de bezuinigingen in de zorg de laatste jaren dramatisch zijn.
En ze verdient 66% van wat jij verdient waarschijnlijk

Verneem net uit betrouwbare bron in de zorg dat er 500 doden worden verwacht dit weekend. Ben nog wat sceptisch maar is meestal wel te vertrouwen.
Paniek, lockdown, hamsteren...pff. Jij nog genoeg rijst @apfelstrudel ?

Deze had ik kennelijk gemist.
Iemand die het hier niet mee eens is?

Goed het is een gebaar, daar kan je het niet gauw mee oneens zijn denk ik. Mensen die ik ken in de zorg zijn hier niet mee bezig, doen simpelweg hun werk en kijken er ook zo tegenaan. Als de regering iets wil doen, moeten ze stoppen met bezuinigen en aantal managers verminderen.

Toespraak van de koning nu rtl 4

Toch wel goed dat hij het doet. Niet voor mij persoonlijk maar voor al die mensen die er iets uit halen voor zichzelf. Dit is hoe dan ook iets dat hoort bij de Nederlandse cultuur. Uit de geschiedenis is ook gebleken dat mensen het over het algemeen prettig vonden als de Koning(in) een toespraak hield of acte de présence gaf. Zeker bij de bijlmer- en vuurwerkramp.

Terug
Naar boven