MuscleMeat

Coronavirus

Oké wat is er zo belangrijk omdat prins pils een toespraak gaat houden? Wie boeit dat wat? Sowieso het koningshuis mogen ze van mij opdoeken.

Ik Heb Echt 0,0,0 gevoel bij die lui.

Willimpie heeft wel een mooie Ottomaanse sultan-baard. Weliswaar oranje van kleur maar daar zit een diepe betekenis achter volgens mij:fluit:

Die cijfers van besmette mensen en overledenen krijgen wel een beangstigend loopje nu... damn!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.906
Assaad

Los van dat bericht hoop ik geen polizei tegen te komen. Het zijn nu vast grotendeels opgevoerde Napoleons.

Een beetje zoals de moderators hier? :trollface:
giphy.gif

• Haha
Waarderingen: BB_
En weet je wat het leukste is? Zolang ik 24 uur per week maak, leef ik als God(in) in Frankrijk (nu misschien verkeerde locatie ;) ). Ik ben opgegroeid in relatieve armoede, heb zelf in de schuldsanering gezeten en ben erg content met wat ik nu verdien. Verdien ik na mijn studie meer: prima. Zo niet? Ook prima. Het is een ander verhaal als ik volgende week mijn baan kwijtraak of extreem minder uren maak. Maar volgens mij raakt deze crisis ook de mensen die meer dan E 11,02 per uur verdienen, dus dat staat er even los van...

Thnx. Ben graag onafhankelijk en kan slecht tegen afhankelijk zijn van een uitkering of iemand / iets anders. Tenzij dat het niet anders kan om te overleven.
Zo is dat! Ik maak vaak uitkering grapjes maar ik werkte mij de pl**ris voor die 11,65€ int uur.

Zo is dat! Ik maak vaak uitkering grapjes maar ik werkte mij de pl**ris voor die 11,65€ int uur.

Herkenbaar; ik loop 8 uur op een dag en sjouw tussen de 300-500 kg per uur. En ik vind het nog leuk ook! Zit voor mijn studie al veel stil, dus daarnaast ook nog stil zitten op kantoor of achter een kassa zou killing zijn voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.919
Vi gaat ook alleen maar over corona

Het is dan ook de eerste keer dat ik VI kijk.

Terug
Naar boven