ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Waarom?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom?
Videoland NetflixOmdat er niets anders op tv is, kids op bed liggen en mijn vrouw aan hey werk is.

Netflix eerste maand gratisHeb ik niet en mijn vrouw zit aan de eetkamer tafel te werken. Ik ga zo wel ff scrollen door YT.

Kijk het eigenlijk sinds afgelopen WK niet meer, de reguliere uitzendingen op vrijdag. Kreeg constant het idee van naar een herhaling te kijken. Stel oude langspeelplaten.
Daar heb ik normaal gesproken geen tijd voor, we hebben Disney+, maar nog geen mogelijkheid gevonden om Mandalorian af te kijken.
Ja ik volg het ook al tijden niet meer. Ik kijk wel de "leuke," stukjes die ze op YouTube uploaden.Kijk het eigenlijk sinds afgelopen WK niet meer. Kreeg constant het idee van naar een herhaling te kijken. Stel oude langspeelplaten.
Met EK had ik het wel weer leuk gevonden.
Krijg idd op die manier wat soundbites mee, dat is dan goed te doen. Met toernooien vind ik de sfeer vaak wel prima, kijk ik het wel.Ja ik volg het ook al tijden niet meer. Ik kijk wel de "leuke," stukjes die ze op YouTube uploaden.
Deze had ik kennelijk gemist.
Iemand die het hier niet mee eens is?
![]()
Kamer: zorgpersoneel verdient bonus voor strijd tegen corona
Zorgpersoneel dat zich een slag in de rondte werkt om het coronavirus eronder te krijgen verdient een bonus, vindt de Tweede Kamer. Het kabinet kan zich daarin vinden en gaat onderzoeken of dat geregeld kan worden.www.rtlnieuws.nl
oneens ,geef ze structureel meer salaris ,maak een einde aan de kaalslag in de zorg,dit is een infantiel en beledigend gebaar
Het punt is de onzekerheid en het feit dat de zorg het niet aan kan. We weten niet hoeveel doden Corona ons gaan brengen en nu liggen in Brabant de IC's al vol. Daarnaast is het complete willekeur.Of dit in het niet zou vallen is nog maar de vraag, hoe dodelijk is het nu? En hoeveel % van de besmettingen moet verzorging hebben op de ic?
Zonder dit soort cijfers is het gewoon gokken hoe ernstig het is. Mocht het meevallen, dan zal na maanden lockdown iedereen wel bijdraaien.
Alcohol en tabak voor 25.000 directe doden per jaar. In dat opzicht wel vreemd dat tabak en alcohol overal te koop is en dat 1 jaar Corona niet voor 80.000 doden "mag" zorgen. (als cijfer 1% juist is en 8 miljoen het hier krijgen.)
Euhm, ik ga ook gewoon buiten sporten op het fitnessveldje. Wees eerlijk, als de gym nog open was, zou je dan gaan? Ik denk de meesten hier wel, me incluis. Moet je dan heel de dag binnen zitten voor dat kleine beetje extra veiligheid of vertraging? Ik heb dat er niet voor over, zeker niet voor weken of maanden.De kinderen (6 en 8) van mijn overbuurvrouw zijn alleen thuis en hangen al de halve dag een beetje rond op het speelveldje. Sommigen nemen het echt niet serieus.
Eens, met de nuance dat elke 52 rokers de dood van 1 niet-roker veroorzaken.Als jij jezelf wilt doodroken of -drinken, moet je dat zelf weten en kunnen. Maar overlijden aan het coronavirus kies je niet voor.
Sommige mensen zijn nogal koningshuisgezind en het is een taak van de Koning het volk zo toe te spreken. Ik vind, met alle respect voor Willem-Alexander, een monarchie niet meer van deze tijd; de functie is voornamelijk symbolisch. Natuurlijk doen Willem-Alexander en Maxima wel meer en een hoop goede dingen, maar waarom zouden we niet zelf iemand kiezen die wij daar geschikt voor achten. Excuses oplezen van een stukje papier ging 'm onlangs niet bepaald goed af.Nou die speech van prins pils deed mij deugd. Serieus zijn er echt mensen die daar echt iets om geven?
Geen aanval naar jou, maar ik snap je niet.Het punt is de onzekerheid en het feit dat de zorg het niet aan kan. We weten niet hoeveel doden Corona ons gaan brengen en nu liggen in Brabant de IC's al vol. Daarnaast is het complete willekeur.
Euhm, ik ga ook gewoon buiten sporten op het fitnessveldje. Wees eerlijk, als de gym nog open was, zou je dan gaan? Ik denk de meesten hier wel, me incluis. Moet je dan heel de dag binnen zitten voor dat kleine beetje extra veiligheid of vertraging? Ik heb dat er niet voor over, zeker niet voor weken of maanden.
Eens, met de nuance dat elke 52 rokers de dood van 1 niet-roker veroorzaken.
De vergelijking tussen een virus en roken/drinken vind ik sowieso apart. Net als een andere vergelijking die ik hoorde: elk jaar overlijden er 2.000 in huis door een ongelukje. Moeten we dan trappen in huis maar verbieden of iedereen van boven de 60 verbieden een trap op/af te gaan?
Sommige mensen zijn nogal koningshuisgezind en het is een taak van de Koning het volk zo toe te spreken. Ik vind, met alle respect voor Willem-Alexander, een monarchie niet meer van deze tijd; de functie is voornamelijk symbolisch. Natuurlijk doen Willem-Alexander wel meer en een hoop goede dingen, maar waarom zouden we niet zelf iemand kiezen die wij daar geschikt voor achten. Excuses oplezen van een stukje papier ging 'm onlangs niet bepaald goed af.
Mee eens zo sta ik erook in. Maar ik vind wel als je klachten hebt dat je niet lekker naar zo een parkje moet gaan. Je moet ook aan andere mensen denken ookal doen hun dat niet aan jou. Maar als je nergens last van hebt waarom niet ?Euhm, ik ga ook gewoon buiten sporten op het fitnessveldje. Wees eerlijk, als de gym nog open was, zou je dan gaan? Ik denk de meesten hier wel, me incluis. Moet je dan heel de dag binnen zitten voor dat kleine beetje extra veiligheid of vertraging? Ik heb dat er niet voor over, zeker niet voor weken of maanden.
Ik ook. Rondje buiten gelopen. Hier in de fabriek lijkt het net alsof er niets aan de hand isGeen aanval naar jou, maar ik snap je niet.
We moeten het serieus nemen want we weten niet wat het ons gaat brengen, maar je wilt gewoon je normale dagelijkse gang gaan?

Ik kan alleen Rotterdams klaverjassen, maar volgens mij had Hitler het niet zo op Rotterdam.We kunnen samen klaverjassen tegen Hitler en Stalin.
Jij bent niet uitgenodigd.Ik kan alleen Rotterdams klaverjassen, maar volgens mij had Hitler het niet zo op Rotterdam.