XXL Nutrition

Coronavirus

Om hier nog even op terug te komen. Je kunt nog steeds trainen bij Platinum als je dat met @Pleister regelt. Er zijn immers gyms die de gym verhuren voor privégebruik of personal coaching geven. Dus als je voor een x bedrag de gym voor een uur huurt en alleen traint, is dat conform regels van het RIVM. Wellicht heb je dit al geregeld..
Om daar nog aan toe te voegen; mijn vrouwtje is op dit moment 3 maanden zwanger. Ik heb niet bepaald zin om het corona virus te krijgen omdat ik mensen help door “PT” te geven omdat ze bang zijn dat ze anders hun gains verliezen. Dan zou ik erna me vrouw kunnen aansteken die misschien wel hele erge klachten krijgt terwijl ze mijn kind draagt. Denk dat er nu wel belangrijkere dingen zijn dan breed uitzien lijkt me.

Ik heb van zeker 25-30 klanten appjes gehad of ik misschien een uitzondering wil maken. Maar als ik met 1 begin, waar eindigt het dan? Het is gewoon beter om nu de richtlijnen te volgen van de overheid en de RIVM, hoe graag ik daar ook af en toe van wil afwijken.

Maar is dat niet weer een beetje grootheidswaanzin om te denken dat we met wat extra geld en onderzoek dit in de kiem hadden kunnen smoren?
Nee, de antistoffen en vaccins hoor sars en mers lagen bijna klaar. Maar toen was het ergste voorbij en is de geldkraan dichtgedraaid.

Dit zijn exact dezakenwaar we nueen jaar op moeten wachten. Waarom? Om aandeelhouders een paar euro meer rendement te laten halen.

We vergeten dat we met ‘goedkoop’ op een andere manier betalen. Zelfde met Amazon. Leuk dat we iets minder betalen, het geld gaat daarna in een zwart gat bij Jeff Bezos die het lekker voor zichzelf houdt.

Uiteindelijk noem je dat een negative sum game. De totale waarde van de transactie is negatief tov de vroegere. Veel kapitalisten vergeten het geld dat de overheid besteedt als je belasting betaalt bijvoorbeeld. Win-win is zeker niet altijd positive sum.

Dat zie je bij zaken waarvoor het regenwoud gekapt wordt. De natuur schade wordt niet ‘meegerekend’. Zelfde met dit soort medisch onderzoek. Domme mensen kijken alleen naar de directe kosten, helaas zijn veel mensen en politici dom.

Heeft trouwens niks met rechts of links te maken Links heeft een gat in hand mbt asielzoekers en de hele zieligheidsindustrie, rechts ziet ‘waarde’ meer als geld en vergeet veel van de andere zaken met waarde mee te tellen. Bijvoorbeeld klaar zijn voor een epidemie.

Laatst bewerkt:
Toch wel iets wat hier van toepassing is,
denkt dat het hier wel al eens vermeld is.
bron: HLN.be
E783DF84-5874-4291-93D8-D7D7C92AB303.png
En voor deze ziekte is cardiogezondheid ook we een dingetje. Hoge vo2max en lage rusthartslag, longinhoud zouden je zeker moeten kunnen helpen.

Maar zou zeker zorgen dat je niet aan het overtrainen of reachen bent.

Om daar nog aan toe te voegen; mijn vrouwtje is op dit moment 3 maanden zwanger. Ik heb niet bepaald zin om het corona virus te krijgen omdat ik mensen help door “PT” te geven omdat ze bang zijn dat ze anders hun gains verliezen. Dan zou ik erna me vrouw kunnen aansteken die misschien wel hele erge klachten krijgt terwijl ze mijn kind draagt. Denk dat er nu wel belangrijkere dingen zijn dan breed uitzien lijkt me.

Ik heb van zeker 25-30 klanten appjes gehad of ik misschien een uitzondering wil maken. Maar als ik met 1 begin, waar eindigt het dan? Het is gewoon beter om nu de richtlijnen te volgen van de overheid en de RIVM, hoe graag ik daar ook af en toe van wil afwijken.
+1 voor integriteit.

Ik snap je punt en geef je gelijk. :thumbs:

Shit just got real :eek:
3EDB7A58-2420-4098-9632-5A6C4D30899D.jpeg

Nee, de antistoffen en vaccins hoor sars en mers lagen bijna klaar. Maar toen was het ergste voorbij en is de geldkraan dichtgedraaid.
Ja, maar er was geen reden om te bedenken dat er binnen afzienbare tijd een coronavirus de wereld over zou gaan en zoveel leed zou veroorzaken. Wie had dat verdere onderzoek moeten bekostigen en waar hadden die onderzoekers dan geen tijd en energie in moeten ze hebben niet ineens jaren niets gedaan.
Tijd, geld, moeite en energie zijn nu eenmaal eindig.

Laatst bewerkt:
Trumpje weer aan het falen, die man kan echt niks :roflol:

Spanje brandt goed en heeft Iran al bijna ingehaald.
Screenshot_20200321-134948.jpg

30 doden sinds gisteren en 637 nieuwe besmettingen.

Terug
Naar boven