- Waardering
- 4.424
Om daar nog aan toe te voegen; mijn vrouwtje is op dit moment 3 maanden zwanger. Ik heb niet bepaald zin om het corona virus te krijgen omdat ik mensen help door “PT” te geven omdat ze bang zijn dat ze anders hun gains verliezen. Dan zou ik erna me vrouw kunnen aansteken die misschien wel hele erge klachten krijgt terwijl ze mijn kind draagt. Denk dat er nu wel belangrijkere dingen zijn dan breed uitzien lijkt me.Om hier nog even op terug te komen. Je kunt nog steeds trainen bij Platinum als je dat met @Pleister regelt. Er zijn immers gyms die de gym verhuren voor privégebruik of personal coaching geven. Dus als je voor een x bedrag de gym voor een uur huurt en alleen traint, is dat conform regels van het RIVM. Wellicht heb je dit al geregeld..
Ik heb van zeker 25-30 klanten appjes gehad of ik misschien een uitzondering wil maken. Maar als ik met 1 begin, waar eindigt het dan? Het is gewoon beter om nu de richtlijnen te volgen van de overheid en de RIVM, hoe graag ik daar ook af en toe van wil afwijken.