Kaassaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.532
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
One love
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
One love
Geen idee. Heb jij de cijfers van allerlei virussen die momenteel heersen en kan jij er een kansberekening op loslaten? De symptomen zijn duidelijk, ze woont in Brabant waar meerdere gevallen bekend zijn, ze heeft een aantal weken terug de griep gehad en we zitten midden in een uitbraak. Naar mijn mening een logische conclusie. De kans bestaat dat het ook iets anders is. Je kan alles in twijfel gaan trekken en of het nou wel corona is of iets anders, flink ziek is ze wel.De assumptie dat je vriendin vrouwelijk is ook voorbarig?
Is dat kans statistisch gezien niet groter dat het iets anders is?
En hoe is dat geconcludeerd?

Erger nog, Sars en mers zijn genegeerd als grote waarschuwingen. Mexicaanse griep was ook een dikke waarschuwing. Maar de manier waarop wij werken en denken in ons systeem is zo korte termijn gedreven dat we te veel geld geven aan mensen (we vragen ze te weinig belasting te betalen) met een leuk bedrijf en te weinig aan onderzoek, wetenschap en onderwijs.De discussie gaat hier zo snel, maar ik snap wat je bedoelt. Volgens mijn heb ik niet die aantallen genoemd, maar wel naar dag soort doden verwezen. Ik ben dat alleen maar gaan doen omdat vergelijken met de griep vele niet (willen) begrijpen.
Ik snap niet dat we daar al decennia geen aandacht aan schenken en velen de griepprik niet laten zetten (ik ook niet) en we ons nu haast gedragen alsof we aangevallen worden door buitenaards leven.
Om hier nog even op terug te komen. Je kunt nog steeds trainen bij Platinum als je dat met @Pleister regelt. Er zijn immers gyms die de gym verhuren voor privégebruik of personal coaching geven. Dus als je voor een x bedrag de gym voor een uur huurt en alleen traint, is dat conform regels van het RIVM. Wellicht heb je dit al geregeld..Ben ik de enige die zich zo ontzettend depri voelt omdat ik niet kan trainen voor minimaal 3 weken?
Ex GTST speelster
Onze gym gaat alleen open als iedereen weer welkom is. We gaan geen “PT“ geven om zo de regels te omzeilen.Om hier nog even op terug te komen. Je kunt nog steeds trainen bij Platinum als je dat met @Pleister regelt. Er zijn immers gyms die de gym verhuren voor privégebruik of personal coaching geven. Dus als je voor een x bedrag de gym voor een uur huurt en alleen traint, is dat conform regels van het RIVM. Wellicht heb je dit al geregeld..
38kg G and going strong!Verneem net uit betrouwbare bron in de zorg dat er 500 doden worden verwacht dit weekend. Ben nog wat sceptisch maar is meestal wel te vertrouwen.
Paniek, lockdown, hamsteren...pff. Jij nog genoeg rijst @apfelstrudel ?
Crack hoertje gepakt?Ik heb het idee resistent te zijn tegen Corona na vannacht
Gaat nu naar huis, aan de Campari met ijs. Dat mag nog wel in Nederland.
Nu samen met een vrouw. Kon je zien aankomen, Jort is een half juffertje.
Wel jammer dat ze nu niet zatjes in jouw bedje eindigenVanavond eens met een groepje bieropoly proberen te spelen via Skype. Wordt vast interessant![]()