- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plaats jij nog raamkozijnen?Ik zou ook zeker gaan trainen maar ik sta door mijn werk sowieso al met zeker 100 man per dag in contact dusja...
Wat?

Je zegt het verkeerd. Je krijg € 11, je verdient natuurlijk eigenlijk veel meer met wat je doet.En weet je wat het leukste is? Zolang ik 24 uur per week maak, leef ik als God(in) in Frankrijk (nu misschien verkeerde locatie). Ik ben opgegroeid in relatieve armoede, heb zelf in de schuldsanering gezeten en ben erg content met wat ik nu verdien. Verdien ik na mijn studie meer: prima. Zo niet? Ook prima. Het is een ander verhaal als ik volgende week mijn baan kwijtraak of extreem minder uren maak. Maar volgens mij raakt deze crisis ook de mensen die meer dan E 11,02 per uur verdienen, dus dat staat er even los van...
Ik heb niets gezegd over serieus nemen. Jij trekt een vergelijking met 25k doden per jaar door roken en noemt een aantal doden (80k als willekeurig voorbeeld) door SARS-CoV-2 en of dat acceptabel is. Dat is een vreemde vergelijking. Het punt waar iedereen (althans, de overheid en veel mensen) zich druk om maken is de onzekerheid (we weten niet wat er gaat gebeuren, hoe erg het gaat zijn, wie overlijden en wie niet) en de willekeur waarmee een virus zich verspreid; en het feit dat de zorg het niet aan dreigt te kunnen. Als we nu eens wisten (net als bij roken), hoeveel besmettingen en doden het jaarlijks zou veroorzaken, dán konden we inderdaad die afweging maken of we dat acceptabel vinden en welke maatregelen we gepast vinden en het de econische schade en onze vrijheidsbeperking waard vinden.Geen aanval naar jou, maar ik snap je niet.
We moeten het serieus nemen want we weten niet wat het ons gaat brengen, maar je wilt gewoon je normale dagelijkse gang gaan?
Bang om te verliezen? Sinds wanneer moet je een uitnodiging krijgen om in de hel te belanden.
Ik klaverjas je de moeder.Bang om te verliezen? Sinds wanneer moet je een uitnodiging krijgen om in de hel te belanden.
Klaverjas je trouwens Rotterdams of Amsterdams?
Ik verwar je vast met iemand anders.
Eerste flesje al op vandaag?
Nee.
De discussie gaat hier zo snel, maar ik snap wat je bedoelt. Volgens mijn heb ik niet die aantallen genoemd, maar wel naar dag soort doden verwezen. Ik ben dat alleen maar gaan doen omdat vergelijken met de griep vele niet (willen) begrijpen.Ik heb niets gezegd over serieus nemen. Jij trekt een vergelijking met 25k doden per jaar door roken en noemt een aantal doden (80k als willekeurig voorbeeld) door SARS-CoV-2 en of dat acceptabel is. Dat is een vreemde vergelijking.
Hoe komt hij tot die conclusie?Ondertussen heeft mijn vriendin 39,5°C koorts en de huisarts concludeerde met hoge waarschijnlijkheid dat ze Corona heeft
Bijna
Komt goed broerOndertussen heeft mijn vriendin 39,5°C koorts en de huisarts concludeerde met hoge waarschijnlijkheid dat ze Corona heeft, maar testen doen ze alleen bij mensen ouder dan 70 of wanneer je koorts hoger dan 40°C komt of amper meer kan ademen.
Ik heb mijn voorzorgsmaatregelen al getroffen.
![]()
De assumptie dat doktoren mannelijk zijn. Poeh poeh

De assumptie dat je vriendin vrouwelijk is ook voorbarig?De assumptie dat doktoren mannelijk zijn. Poeh poeh![]()
Is dat kans statistisch gezien niet groter dat het iets anders is?Is natuurlijk giswerk en je kan het niet zeker weten zonder te testen (vandaar ook hoogstwaarschijnlijk), maar de symptomen van corona komen precies overeen. Koorts, droge hoest, keelpijn, veel druk op de borst/schouders, moeite met ademhaling en in mindere mate hoofdpijn en spierpijn.
Jij bent een moeilijke ventDe assumptie dat je vriendin vrouwelijk is ook voorbarig?
Is dat kans statistisch gezien niet groter dat het iets anders is?
Ik hou ook niet van makkelijke mensen
Em wat is je punt?