Fitness Seller

Coronavirus

Al blijf Ij wel gewoon doorwerken zit ik er ook aan te denken om m’n pc te upgraden. :roflol:
Ben blij dat ik alles recent een upgrade heb gegeven :o. Laatst nog ram van 16>32gb 3000 c16>3466mhz c16 gegaan. +5-10% fps gains op games want amd + ram = bae en genoeg om een game, zooi, LR + PS open te dumpen met al m'n foto's van Amerika.

En de 1080p 144hz monitor was ook wel een goede aankoop naast m'n 1440p editing monitor.

1757D197-7FFD-4384-91F4-E8649B309F7A.jpeg

Ik begrijp dat het lullig is, maar hoort dit niet gewoon bij het risico dat je neemt als ondernemer?

Het wordt je verboden omzet te maken. Uiteraard in belang van etc. Dat is geen risico waar je rekening mee kan houden en wat met ondernemen te maken heeft.

Een agent die op straat wordt doodgeschoten, is ook risico van het vak en waar je zelf voor hebt gekozen?

Ik sta daar zeer zeker bij stil.

We gaan nog wat zien vrees ik. Want de kosten worden toch doorgeschoven naar de belastingsbetaler.

Ik heb vrienden die hun job opgezegd hadden sinds 2 of 3 maand een café overgenomen hebben.
Horeca,fitness uitbaters en noem maar op. Voor zulke mensen is dat een ramp.

Ik sta daar zeer zeker bij stil.

We gaan nog wat zien vrees ik. Want de kosten worden toch doorgeschoven naar de belastingsbetaler.

Ik heb vrienden die hun job opgezegd hadden sinds 2 of 3 maand een café overgenomen hebben.
Horeca,fitness uitbaters en noem maar op. Voor zulke mensen is dat een ramp.

Ook mensen die niet getroffen worden gaan het uiteindelijk merken in de kosten. Vakantie,vliegen, auto's, terrasje alles zal flink duurder gaan worden komende jaren om de schade te herstellen.

Ook mensen die niet getroffen worden gaan het uiteindelijk merken in de kosten. Vakantie,vliegen, auto's, terrasje alles zal flink duurder gaan worden komende jaren om de schade te herstellen.
Idd...En de begroting in BE was al niet in evenwicht,nu dit er nog bij. Ik ben benieuwd wat deze regering weer gaat uitvinden. We gaan er niet blij van worden dat staat vast.

Scheelt ik ga niet op vakantie. Heb geen auto en zit nooit op een terras.

Het wordt je verboden omzet te maken. Uiteraard in belang van etc. Dat is geen risico waar je rekening mee kan houden en wat met ondernemen te maken heeft.

Een agent die op straat wordt doodgeschoten, is ook risico van het vak en waar je zelf voor hebt gekozen?
En als dit als ondernemers risico wordt gezien, dan moet je nu ook mondkapjes met woekerwinst mogen verkopen zonder schuin aangekeken te worden.

Ja, het is idd een extreme situatie en ik ben dan ook niet van mening dat de overheid niets zou moeten doen om ondernemers te compenseren.

Tegelijkertijd vind ik dat ondernemers in het normale leven juist (terecht) vaak geïrriteerd zijn door de overheid, maar dan nu ineens wel van alles willen krijgen van de overheid. Geeft een beetje "wel de lusten, niet de lasten" indruk. Dat was meer mijn punt.

Zal een sportschool abbo ook omhoog gaan? Een half jaar dicht zal flinke schade opleveren, ook al lopen contracten door. Er komen geen nieuwe meer bij.

Terug
Naar boven