Gderon
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 18%
Was het maar zo'n feest..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het maar zo'n feest..
Van wat ik heb begrepen is de branchevereniging van sportscholen wel bezig met abbonnementsgelden. Ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen gezien de persconferentie van vandaag.

ik die Basic Shit echt geen 3 maanden betalen voor 0 keer trainen![]()

Ze mogen idd wel compenseren. Betaal per jaar dus dat is nu mooi kutik die Basic Shit echt geen 3 maanden betalen voor 0 keer trainen![]()
Ze mogen idd wel compenseren. Betaal per jaar dus dat is nu mooi kut

Krijg je de gerechtsdeurwaarder aan de deur.
Maar wel met 1.5 meter afstand.
Dat zijn mijn teksten ja!!ik weet wel wat ze gaan voorstellen ,als compensatie krijgt iedereen 1 maand gratis Yanga![]()
Dat rechtsgebied is een beetje weggezakt. Ik kan het opzoeken als je wilt.
Maar als ik niet kan betalen zeggen ze ook niet kom maar jongen jij mag gratisMaar als je ergens sport en je wil na corona daar nog sporten is het dan niet beter om door te betalen? Straks gaan die kleinere scholen failliet.
Ik snap niet wat dat met deze situatie te maken heeft. Je hebt normaliter een betalingsverplichting en die wordt denk ik bij de meeste scholen opgeschort vanwege uitzondering zoals nu. Maar hoe lang kunnen de kleinere scholen dat uithouden, en is het dan wel verstandig. Dat vroeg ik mij af.Maar als ik niet kan betalen zeggen ze ook niet kom maar jongen jij mag gratis
Geen baan geen inkomsten? Daar zouden hun ook geen boodschap aan hebben.Ik snap niet wat dat met deze situatie te maken heeft.
Weet ik niet, de kleinere sportschool valt denk ik wel in veel gevallen wat mee te regelen. Heb genoeg scholen van binnen gezien en die eigenaren waren altijd relax, kan mij bijna niet voorstellen dat met hen in schrijnende situaties niet iets te regelen zou zijn.Geen baan geen inkomsten? Daar zouden hun ook geen boodschap aan hebben.
Maar wij hadden het over Basic FitWeet ik niet, de kleinere sportschool valt denk ik wel in veel gevallen wat mee te regelen.
Ik niet. Had het zelf over kleinere scholen.
Jij niet