XXL Nutrition

Coronavirus

Van wat ik heb begrepen is de branchevereniging van sportscholen wel bezig met abbonnementsgelden. Ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen gezien de persconferentie van vandaag.

ik ga die Basic Shit echt geen 3 maanden betalen voor 0 keer trainen :mad:

1584988823744.png

Denk dat alle sportscholen dit wel zullen doen.

Maar als je ergens sport en je wil na corona daar nog sporten is het dan niet beter om door te betalen? Straks gaan die kleinere scholen failliet.

Ik denk dat de scholen open zullen gaan na 6 april, met inachtneming van de afstand regel (meer voor ouders die ophalen/wegbrengen).

sportscholen dicht tot 1 juni:treuren:

Maar als ik niet kan betalen zeggen ze ook niet kom maar jongen jij mag gratis
Ik snap niet wat dat met deze situatie te maken heeft. Je hebt normaliter een betalingsverplichting en die wordt denk ik bij de meeste scholen opgeschort vanwege uitzondering zoals nu. Maar hoe lang kunnen de kleinere scholen dat uithouden, en is het dan wel verstandig. Dat vroeg ik mij af.

Geen baan geen inkomsten? Daar zouden hun ook geen boodschap aan hebben.
Weet ik niet, de kleinere sportschool valt denk ik wel in veel gevallen wat mee te regelen. Heb genoeg scholen van binnen gezien en die eigenaren waren altijd relax, kan mij bijna niet voorstellen dat met hen in schrijnende situaties niet iets te regelen zou zijn.

Terug
Naar boven