Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Vanavond exact dezelfde tekst gehad van FFF...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
259,- op fitness sellerGeen ervaring mee maar het schijnt niet tegen te vallen. Wel iets boven de 250. Maar ik volg je. Is die knurling agressief?
Nee mijn eigen bar is een ATX Ram bar.259,- op fitness seller
@Shadow Project Hebben ze die bars niet bij IHU? Zo ja, dan is de knurling erg agressief. Niet te vergelijken met een basic fit stang oid.
ben benieuwd wat dit na die coronashit voor de sportscholen gaat betekenen qua aantal leden ,
idem voor de internetwinkels die homegym equipment spullen verkopen ,nu krijgen ze het niet aangesleept
maar na de crisis zullen ze het aan de straatstenen niet meer kwijt kunnen ,wegens een verzadigde markt
Ik zit bij een particulier in het hogere segment, die schooier gaat er alles op alles aan doen om niks terug te lappen. Of een zielig verhaaltje ophouden.
Een nieuwe barbell met goeie knurling? Weet je wel wat dat kost?? Tweehonderdvijftig euro! brb abonnementen tussen de 30 en 50 piek.
Als in geen grote keten en een non hardcore sfeer gericht op ouderen. Binnen/buiten sauna etc.Een particulier in hogere segment? Werkt hij zwart bij dan?
Als in geen grote keten en een non hardcore sfeer gericht op ouderen. Binnen/buiten sauna etc.

Verkeerde woordkeuze inderdaad, my bad.Ah, nu valt het kwartje wat je met particulier bedoelt.![]()

Wie?Heelveel webshops hebben nu de prijzen omhoog gegooid van alle fitness apparatuur, heb gelukkig optijd besteld.

Godver, de aasgieren! Een slaatje slaan uit de coronacrisis, hoe durven ze!Heelveel webshops hebben nu de prijzen omhoog gegooid van alle fitness apparatuur, heb gelukkig optijd besteld.