XXL Nutrition

Coronavirus

Ik zit bij een particulier in het hogere segment, die schooier gaat er alles op alles aan doen om niks terug te lappen. Of een zielig verhaaltje ophouden. :emo:

Een nieuwe barbell met goeie knurling? Weet je wel wat dat kost?? Tweehonderdvijftig euro! brb abonnementen tussen de 30 en 50 piek.

De lockdown die geen lockdown heet.

neo-NSB :roflol:

Kan iemand die pannenkoek besmetten? Eens kijken of hij nog zeurt wanneer hij in een bedpan moet schijten.

Wat ik mij afvraag; stel Juli breekt aan en we kunnen allemaal weer richting het "oude leven". Puur hypothetisch.
Zullen bedrijven en scholen dan gaan vragen of er geen grote vakantie gehouden kan worden om zodoende bij te kunnen benen? En de economie te boosten.

neo-NSB :roflol:

Kan iemand die pannenkoek besmetten? Eens kijken of hij nog zeurt wanneer hij in een bedpan moet schijten.
Rustig aan. Bas mag het zeggen.

Weet ik niet, de kleinere sportschool valt denk ik wel in veel gevallen wat mee te regelen. Heb genoeg scholen van binnen gezien en die eigenaren waren altijd relax, kan mij bijna niet voorstellen dat met hen in schrijnende situaties niet iets te regelen zou zijn.
Waar ik sport is echt super moeilijk maar ik hoorde vanmiddag dat zelfs zij leden probeert te houden door aanbiedingen zoals de rest van het jaar gratis als ze maar blijven. Heel veel hebben nu al opgezegd. Personeel veelal 0 uren contract dus zit ook al zonder inkomsten. Als die ander werk gaan doen tegen de tijd dat sportscholen weer open mogen houd dat ook op...

Waar ik sport is echt super moeilijk maar ik hoorde vanmiddag dat zelfs zij leden probeert te houden door aanbiedingen zoals de rest van het jaar gratis als ze maar blijven. Heel veel hebben nu al opgezegd. Personeel veelal 0 uren contract dus zit ook al zonder inkomsten. Als die ander werk gaan doen tegen de tijd dat sportscholen weer open mogen houd dat ook op...
Dat moet je inderdaad ook niet willen, dat je plaatselijke gym verdwijnt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.618
Corona Inside nu op Veronica

Terug
Naar boven