- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeilijk typetje ben je. Zijn je liever kwijt dan rijk denk ik.
Klopt sommige mensen wel idd lol.Moeilijk typetje ben je. Zijn je liever kwijt dan rijk denk ik.
Dit is wel echt een uitzonderingssituatie, er is niet echt jurisprudentie voor een pandemie

Rustig aan. Bas mag het zeggen.neo-NSB
Kan iemand die pannenkoek besmetten? Eens kijken of hij nog zeurt wanneer hij in een bedpan moet schijten.
Ondertussen maak ik lekker gains. Mmm yes, drown me in the sweet water of your envy. 🙊
Als neo-NSBer heb ik beslist dat hij dat niet mag.

Waar ik sport is echt super moeilijk maar ik hoorde vanmiddag dat zelfs zij leden probeert te houden door aanbiedingen zoals de rest van het jaar gratis als ze maar blijven. Heel veel hebben nu al opgezegd. Personeel veelal 0 uren contract dus zit ook al zonder inkomsten. Als die ander werk gaan doen tegen de tijd dat sportscholen weer open mogen houd dat ook op...Weet ik niet, de kleinere sportschool valt denk ik wel in veel gevallen wat mee te regelen. Heb genoeg scholen van binnen gezien en die eigenaren waren altijd relax, kan mij bijna niet voorstellen dat met hen in schrijnende situaties niet iets te regelen zou zijn.
Vraag anders even aan die pisvlek waar hij die koopt. Thanks.Een nieuwe barbell met goeie knurling? Weet je wel wat dat kost?? Tweehonderdvijftig euro!
Vanwaar?Vraag anders even aan die pisvlek waar hij die koopt. Thanks.
Een goede bb met goede knurling voor 250, teken ik voor.
Een ATX ram/power bar voldoet wel imo.Een goede bb met goede knurling voor 250, teken ik voor.
Dat moet je inderdaad ook niet willen, dat je plaatselijke gym verdwijnt.Waar ik sport is echt super moeilijk maar ik hoorde vanmiddag dat zelfs zij leden probeert te houden door aanbiedingen zoals de rest van het jaar gratis als ze maar blijven. Heel veel hebben nu al opgezegd. Personeel veelal 0 uren contract dus zit ook al zonder inkomsten. Als die ander werk gaan doen tegen de tijd dat sportscholen weer open mogen houd dat ook op...
Geen ervaring mee maar het schijnt niet tegen te vallen. Wel iets boven de 250. Maar ik volg je. Is die knurling agressief?
Ik heb geluk maar ook pech
Pech dat je geboren bent ,geluk dat je corona hebt?
Nja al ga ik dood aan corona boeit mij niet echt veelPech dat je geboren bent ,geluk dat je corona hebt?