AndroidHealthClinic

Coronavirus

.

Laatst bewerkt:
Ps ik ben me heel bewust van de besmettingsrisico s dus ik mijd alle onnodige contacten en telkens als ik ergens ben geweest ( werk, supermarkt, mantelzorgadres) was ik niet alleen mijn handen, nee ik spring onder de douche en trek schone kleren aan. Concreet betekent dat gemiddeld 5 x per dag douchen ( hoezo droge huid :punch:) en dat de wasmachine overuren draait maar zo vaak omkleden telt ook als cardio toch ???:roflol:
Is dit dan niet verplaatsen van het risico?

Op het moment dat JIJ besmettelijk bent, kan je 5949058303x gaan douchen en toch mensen besmetten, het gaat namelijk om de aerosolen die tijdens het praten kunnen ontstaan, hence 1.5 meter afstand.
Ik weet het, het is lastig, ik eet gezond en temperatuur 3 x per dag. Meer kan ik ook niet doen. En als ik het niet vertrouw ga ik niet.

.

Laatst bewerkt:
Ik bedoel dat kappers dicht gaan ivm het risico dat ze lopen, nu loop jij dat risico en jij ziet meer ouderen dan een gemiddelde kapper.

.

Laatst bewerkt:
Rip good old aesthetic ss cut.

Rip good old aesthetic ss cut.
1585053032629.jpeg

Eindelijk de 2015 normie kapsels eruit.

• The wife of an Arizona man who died after ingesting chloroquine phosphate to protect himself from the novel coronavirus urged the public on Monday not to “believe anything that the president says” and rely on doctors instead.
  • Banner Health said the man and his wife consumed a version of the chemical that’s used to clean aquariums.
  • “We saw Trump on TV – every channel – and all of his buddies and that this was safe,” the woman, who is in critical care after taking the drug with her husband, told NBC News’ Vaughn Hillyard. “Trump kept saying it was basically pretty much a cure.”
  • The president has repeatedly touted chloroquine as a “very powerful” treatment against the coronavirus and falsely claimed it was approved by the Food and Drug Administration.
  • Asked what her message was to the public after what she and her husband went through, the woman told NBC News: “Oh my God, don’t take anything. Don’t believe anything that the president says and his people … call your doctor.”
https://www.businessinsider.nl/coro...to-trust-trump-2020-3?international=true&r=US

U wot m8:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Hoelang duurt dat leveren man ik wacht nu al anderhalve week op mijn homegym domme

Echt akelig aan het worden zonder de gym

Dus... tot 1 juni geen sportschool open neem ik aan? Paar dagen geleden al 2 dumbells en matje aangeschaft. Denk dat ik morgen wat weerstandsbanden bestel, als er nog aan te komen is.

Iemand idee hoe je je eigen bench press/squat kunt maken? Zag iets met cement op yt, ben alleen geen handige harrie + geen brede portemonnee. Ging net zo lekker, kut dit man :(

U vraagt, wij antwoorden.

Stap 1: Maak een constructie van hout aan de muur
Stap 2: Bestel deze een "gun rack" -> https://www.fitness-seller.nl/halterstangen-gun-rack/
Stap 3: Bevestig het gun rack aan de constructie
Stap 4: Smijten met die gewichten!

P.S. wie weet waar je goedkopere gun racks kunt vinden, of een andere oplossing hiervoor?

63 patiënten overleden, 811 nieuwe patiënten, in totaal 5560 positief geteste personen

De curve gaat in elk geval nog even lekker de verkeerde kant op

Ziekenhuisopnames per vandaag
+29 - 13-03-2020
+21 - 14-03-2020
+26 - 15-03-2020
+43 - 16-03-2020
+109 - 17-03-2020
+94 - 18-03-2020
+81 - 19-03-2020
+154 - 20-03-2020
+193 - 21-03-2020
+152 - 22-03-2020
+242 - 23-03-2020
+265 - 24-03-2020

63 patiënten overleden, 811 nieuwe patiënten, in totaal 5560 positief geteste personen

De curve gaat in elk geval nog even lekker de verkeerde kant op

Gezien de incubatietijd is het te verwachten dat de maatregelen van vorige week pas over enkele dagen hun vruchten afwerpen. Nog even wachten dus.

Terug
Naar boven