- Waardering
- 6.246
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 29%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit dan niet verplaatsen van het risico?Ps ik ben me heel bewust van de besmettingsrisico s dus ik mijd alle onnodige contacten en telkens als ik ergens ben geweest ( werk, supermarkt, mantelzorgadres) was ik niet alleen mijn handen, nee ik spring onder de douche en trek schone kleren aan. Concreet betekent dat gemiddeld 5 x per dag douchen ( hoezo droge huid) en dat de wasmachine overuren draait maar zo vaak omkleden telt ook als cardio toch
![]()
Ik weet het, het is lastig, ik eet gezond en temperatuur 3 x per dag. Meer kan ik ook niet doen. En als ik het niet vertrouw ga ik niet.Op het moment dat JIJ besmettelijk bent, kan je 5949058303x gaan douchen en toch mensen besmetten, het gaat namelijk om de aerosolen die tijdens het praten kunnen ontstaan, hence 1.5 meter afstand.

mensen van 80+ dan.Als je jong bent is dat geen probleem maar als je oud en krakkemikkig bent is dat best lastig.
Niemand is te vertrouwen.Ik weet het, het is lastig, ik eet gezond en temperatuur 3 x per dag. Meer kan ik ook niet doen. En als ik het niet vertrouw ga ik niet.
en ik al 1 week op mn poppetjes verdomme!!!!!Hoelang duurt dat leveren man ik wacht nu al anderhalve week op mijn homegym domme
Echt akelig aan het worden zonder de gym

t*fus VIRUS
Dus... tot 1 juni geen sportschool open neem ik aan? Paar dagen geleden al 2 dumbells en matje aangeschaft. Denk dat ik morgen wat weerstandsbanden bestel, als er nog aan te komen is.
Iemand idee hoe je je eigen bench press/squat kunt maken? Zag iets met cement op yt, ben alleen geen handige harrie + geen brede portemonnee. Ging net zo lekker, kut dit man![]()
Opmerkelijk, mannen worden veel vaker opgenomen en overlijden vaker dan vrouwen.
63 patiënten overleden, 811 nieuwe patiënten, in totaal 5560 positief geteste personen
De curve gaat in elk geval nog even lekker de verkeerde kant op