- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Je wenkbrauwen afscheren zou ook helpen, naar het schijnt.
Pindakaas op je keel en borst!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wenkbrauwen afscheren zou ook helpen, naar het schijnt.
Als ik kijk op Rijksoverheid gelden de meeste maatregelen tot 6 april.
''Vooralsnog''. Gisteren werd duidelijk aangegeven dat dat ook eventueel verlengd kan worden.Als ik kijk op Rijksoverheid gelden de meeste maatregelen tot 6 april.
Alleen de evenementen tot 1 juni. Dus misschien toch een klein lichtpuntje ?
Maar scholen, horeca , sportverenigingen is allemaal tot 6 april
Grote kans dat het verlengd wordt maar officieel is het nog niet zo ver.
En meer ook zeker als daardoor de gyms terug open gaanZag het ook inderdaad.
Als het toch 6 april is dat de gyms open gaan stuur ik Rutte een kaartje.

Ford capri ook goed?Het heeft toch wel wat
Hier staat trouwens in de buurt een manta te koop met pastelkleurtje. Mirin'!
groetjes uit brabant KUT!Zag het ook inderdaad.
Als het toch 6 april is dat de gyms open gaan stuur ik Rutte een kaartje.
Dumbbellwerk gaat niet samen met pushups he.Bankje? Push-up variaties kun je zo zwaar maken als je wilt. Geen bankje nodig. Be creative!
Waarom hardnekkig vasthouden aan dumbbellwerk voor, ik neem aan, je borst? Zolang je maar de juiste prikkels toedient.
Hoe maak je een eigen bankje? Ik heb geen zin om woekerprijzen te betalen.
what a time to be alive![]()
Centrale eindexamens middelbare scholieren gaan niet door
Scholen moeten aan de hand van schoolexamens gaan bepalen of een leerling is geslaagd.nos.nl
Idd what i time to be alive....come to my basement i have toilet paper. Love it!!!!!
ik heb ook nog een presentatie. nu mag ik mezelf lekker opnemen en een video opsturenik heb op het MBO een deadline staan op 3 april. mijn laatste opdracht inleveren.
presenteren is 17/24 april. benieuwd hoe dit gaat aflopen. het is het allerlaatste voor mijn diploma. dus hoop van harte dat ik dit af mag maken.

Dat we dit nog mee mogen maken is wel heel bijzonder (sarcasme)

O god, de horror!ik heb ook nog een presentatie. nu mag ik mezelf lekker opnemen en een video opsturen
![]()
Ik weet wat je denkt: "Oh jee, wat zal ik aantrekken?"ik heb ook nog een presentatie. nu mag ik mezelf lekker opnemen en een video opsturen
![]()

Of uittrekkenIk weet wat je denkt: "Oh jee, wat zal ik aantrekken?"![]()
hier ben ik dus ook ernstig bang voor. ik kan aardig presenteren en dom lullen. maar om het nu van te voren op te nemen zie ik echt niet zitten.ik heb ook nog een presentatie. nu mag ik mezelf lekker opnemen en een video opsturen
![]()