XXL Nutrition

Coronavirus

Nederland kan het anderhalf jaar volhouden om, bijna alles, dicht te gooien en om mensen te voorzien van financiële steun. Tuurlijk is het vervelend, maar het zou wel haalbaar zijn.
Ik zou zeggen, gooi nu alles preventief dicht. En ga dan in fases sectoren weer vrijgeven. Dan zorg je nu voor afvlakking van de piek en kun je later het aantal noodgevallen goed handelen.

Zullen we meteen de mensen met buffer deze zelf even op laten knabbelen (iets met sterkste schouders) en het baantje van jouw sector als laatste weer open gooien?
In fase vrij geven klinkt mij als willekeur wie er failliet mag gaan en wie niet.

Ja als je niet van plan bent om bedrijven te steunen, zoals ze nu dus wel gaan doen, dan trek je aan het kortste eind als laatste.

Zullen we meteen de mensen met buffer deze zelf even op laten knabbelen (iets met sterkste schouders) en het baantje van jouw sector als laatste weer open gooien?
In fase vrij geven klinkt mij als willekeur wie er failliet mag gaan en wie niet.

Gaan we weer bbq'en Kieft ? Of heb ga je Bassie en Adriaan inzetten met een liedje tegen corona, ammusement !

Ja als je niet van plan bent om bedrijven te steunen, zoals ze nu dus wel gaan doen, dan trek je aan het kortste eind als laatste.

Deze steun moet je je niet te veel bij voorstellen en als oplossing zien, is een zeer kleine pleister op een slagaderlijke bloeding als je het over 1,5 jaar lockdown hebt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.208
Persconferentie om 19.00 op 1

Coronalied om 20.00 op alle deugende radiozenders!

Ik zie niks echt op gang komen voor de Mei vakantie. Wellicht half Mei iets versoepelen. Augustus weer enigszins terug naar "normale" leven.

Hoop doet leven!

Morgen komt m'n home gym binnen dus no biggie.

Ik schat 1 september alles weer normaal.

Terug
Naar boven