- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Geen paniek je zal je rokje mogen dragen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen paniek je zal je rokje mogen dragen.
Met uitzondering van de essentiële zaken, maar dat kon je zelf wel bedenken toch. Was het even vergeten te melden.Begin met het dicht gooien van de transport sector, petrochemische industrie, elektriciteitscentrales, alle winkels incl supermarkten. En ga dan eens langzaam aan kijken wat wanneer weer open kan. Top idee.
Maar de stichting voor patiëntenbescherming vindt het "gevaarlijk onwetend". In de coronacrisis moet iedereen zich aan dezelfde regels houden, anders functioneert het niet, stelt de stichting. Als genezen mensen in het normale leven zouden terugkeren, zou dit chaos betekenen. Het is onmogelijk om het contactverbod te controleren: "Niemand is immers van plan officiële armbanden uit te vaardigen met de tekst: genezen van corona"
Nee, ik meld me wel ziek met burn-out klachten, dan kan ik lekker 2 jaar thuis zitten ipv niet weten hoelang deze ingelaste en door de overheid betaalde vakantie duurt.Mochten daar besmettingen door ontstaan kun je dat prima handelen op de IC. Als je er niet voor getekend hebt neem je toch ontslag en laat je je verzorgen door de overheid? Kunnen mensen die het virus al hebben gehad mooi die vacatures opvullen![]()
Ik zeg: boel dicht. Alleen zo kun je de IC ontlasten en dus het aantal sterftegevallen minimaliseren. Beter achteraf zeggen dat het misschien niet nodig was geweest dan zeggen hadden we het nou maar wel gedaan. Hier in Amsterdam hebben te veel mensen nog schijt aan de maatregelen. In sommige supermarkten hoef je er niet eens aan te beginnen mensen te attenderen op de afstandsregel, omdat er te veel zijn die het niet in acht houden.
IC tekort bij pandemie, dat is denk ik een voor iedereen wel te begrijpen feitje.
Maar je kan je toch niet helemaal voorbereiden op een pandemie als daar geen aanleiding voor is?
Weet je wat al die IC bedden kosten?
Beetje zonde om er honderen te hebben staan voor een eventuele pandamie uitbraak...
Je pleit inderdaad alleen voor de maatregelen voor de mensen die gevoelig en een risico zijn voor het virus. Je bent er 100% van overtuigd dat dit in de praktijk kan en dit de volle waarheid is. Daarnaast wens je dat je oude leventje doorgaat zodat jij weer kan flaneren op BBQ's en festivals.
Die keerzijde die je beschrijft heb ik altijd al erkend. Ik heb altijd al gezegd dat ik je economische argumenten begrijp en ik die zelfs met je deel. Wie leest er nou niet?
Verder voel ik me totáál niet door jou aangesproken en ik word een beetje moe van jouw kinderachtige gedrag. Vooral je Hitler en Gestapo aannames vind ik enorm kinderachtig.
Je hebt geen idee hoe vaak jij jezelf tegen spreekt.
De ene keer zit je te schateren om iemand die een filmpje maakt terwijl hij lijdt en aan de beademing zit, de andere keer wil je een gevoelig pleidooi houden dat je empathisch vermogen hebt.
Blijkbaar zit je vol frustratie omdat je je baan dreigt te verliezen, wat ik volkomen snap.
Maar dit is de laatste keer dat ik op jou reageer. Zó zonde van mijn tijd maar vooral van deze discussie.
Huilie huilie om even niet het huis uit te mogen? Wtf, we hebben internet, telefoons, kunnen alles bestellen en het wordt aan de deur geleverd. Dus jij loopt liever het risico op duizenden doden dan op gekrenkte gevoelens van mensen die zich 'opgesloten' voelen in hun gouden kooi?Lol helemaal niet beter achteraf zeggen dat het onnodig was. Dan heb je dus al de levens van vele tienduizenden mensen drastisch verneukt. Makkelijk praten als het niet je eigen toko is die kapot gaat.
Huilie huilie om even niet het huis uit te mogen? Wtf, we hebben internet, telefoons, kunnen alles bestellen en het wordt aan de deur geleverd. Dus jij loopt liever het risico op duizenden doden dan op gekrenkte gevoelens van mensen die zich 'opgesloten' voelen in hun gouden kooi?
En hoe weet jij nou of ik geen ZZP'er ben die last heeft van de corona-crisis? Ik kan gewoon staatssteun aanvragen.
Die steun is er voor bedoeld om juist het faillissement te voorkomen. Moeimaker.Lol haha ja als je toko failliet gaat dan kan je toch 'gewoon staatssteun' aanvragen. Gewoon graaien uit die pot goud aan het einde van de regenboog.
75 voldoet ook. Al went het ook allemaal snel. Zoals met alles.Ik ben ZZP'er en wil ook staatssteun. Ik heb nu een 80+ inch tv nodig, omdat ik zoveel binnenzit.
Jij hebt (nog) geen staatssteun jonguh.
Wie werd er ook alweer slechter van corona?17 miljoen virologen ipv 17 miljoen bondscoaches...