XXL Nutrition

Coronavirus

Lijkt mij ook een beetje extreem. :roflol:
Ik neem aan dat de ouders wel je nummer hebben toch voor als er iets is?
Nee zeker niet. Ze kunnen me mailen of een bericht sturen via het ouderportaal. Enkele collega's hebben wel hun nummer gedeeld en ik hoorde dat er ouders zijn die dan in de avond gaan bellen. Als ouders willen bellen sturen ze dat via een bericht en dan bel ik ze met de nummerherkenning uitgeschakeld.

VS zit bijna op 2000 doden in 1 dag.

Frankrijk is ook goed bezig zo te zien, 1.4k

Mn grootvader sinds eergisteren(6 april)"vermoedelijk positief" en zit in quarantaine. Deze avond na het VTM-nieuws hoorden we dat na bellen, én dat er al rond de 30 mensen in het rusthuis gestorven zijn aan vermoedelijk corona(voor de Belgen: het is Sint-Jozef in Sint-Pauwels). Dat is 1/4de van de capaciteit.
Dat mogen ze de familieleden wel eens laten weten, zelfs mensen met mantelzorg wisten van niks. Mijn tante, die er werkte en hem verzorgde, zat thuis na positieve test. Zij is nooit echt ziek geweest maar nu zat onze bron van informatie thuis. Blijkbaar is er erna niet meer getest, moeten we ook van het nationaal nieuws te weten komen.

Doe geen oog dicht, zelf niet met extra wiskey, te pissed off. Het zijn gewoon sterfhuizen alla Moeder Theresa ipv woonzorgcentra.

Laatst bewerkt:
Terwijl wij horen op de radio dat we nu ook mogen skaten (:roflol:), heb ik de indruk dat ze in rusthuizen geen flauw idee hebben waarmee ze bezig zijn.

Terwijl wij horen op de radio dat we nu ook mogen skaten (:roflol:), heb ik de indruk dat ze in rusthuizen geen flauw idee hebben waarmee ze bezig zijn.

Hebben ze ook niet. De laatste dag dat mijn tante er werkte was de "top" aan het vergaderen of ze wel met maskers mochten rondlopen. Dat zou de bewoners mogelijk schrik aanjagen.
En dan schrik je dat heel de hoop positief test en sterft...

Mn grootvader sinds eergisteren(6 april)"vermoedelijk positief" en zit in quarantaine. Deze avond na het VTM-nieuws hoorden we dat na bellen, én dat er al rond de 30 mensen in het rusthuis gestorven zijn aan vermoedelijk corona(voor de Belgen: het is Sint-Jozef in Sint-Pauwels). Dat is 1/4de van de capaciteit.
Dat mogen ze de familieleden wel eens laten weten, zelfs mensen met mantelzorg wisten van niks. Mijn tante, die er werkte en hem verzorgde, zat thuis na positieve test. Zij is nooit echt ziek geweest maar nu zat onze bron van informatie thuis. Blijkbaar is er erna niet meer getest, moeten we ook van het nationaal nieuws te weten komen.

Doe geen oog dicht, zelf niet met extra wiskey, te pissed off. Het zijn gewoon sterfhuizen alla Moeder Theresa ipv woonzorgcentra.
Wat een zooitje.
En een angstaanjagend hoog cijfer.
In West-Vlaanderen lijkt het mondjesmaat toe te nemen.
Al weten we als er niet snel gereageerd wordt dit ook best rampzalig kan uitdraaien.

Veel sterkte in deze tijden man!

Laatst bewerkt:
Het zal je huisarts wezen. :eek:

Als hij toch zo experimenteel is, zullen we allemaal informatie gaan verspreiden dat AAS helpen Corona besmetting te voorkomen.

@Galen kan jij een artikel schrijven en jouw status als boekenschrijver over anaboeloes gebruiken?

Hoogstwaarschijnlijk Fake News
Het is wel gemakkelijk ff een filmpje in elkaar zetten
Niet wetenschappelijk onderbouwd en geen bronvermelding...dussss

Dr. Anthony Cardillo said he has seen very promising results when prescribing hydroxychloroquine in combination with zinc for the most severely-ill COVID-19 patients.

"Every patient I've prescribed it to has been very, very ill and within 8 to 12 hours, they were basically symptom-free,"
He said he has found it only works if combined with zinc. The drug, he said, opens a channel for the zinc to enter the cell and block virus replication.
:thinking:

While dealing with his newfound fame, Dr. Zelenko, who has been practicing telemedicine from his home office, is working to keep his coronavirus patients alive. He said his team had seen about 900 patients with possible coronavirus symptoms, treating about 350 with his regimen. None had died as of Thursday, he said, though six were hospitalized and two were on ventilators.

Laatst bewerkt:
In 900 van de 2500 verpleeghuislocaties is inmiddels Corona geconstateerd.. Sofar for keeping the weak and elderly safe :emo:

In 900 van de 2500 verpleeghuislocaties is inmiddels Corona geconstateerd.. Sofar for keeping the weak and elderly safe :emo:

De eerste weken deden we het hier heel goed, maar toen het binnen kwam was het klaar en snel verspreid.

Tot zover hebben we 2 van onze 6 locaties nu besmet.

wikipedia :o zei:
Chloroquine has antiviral effects.[34] It increases late endosomal and lysosomal pH, resulting in impaired release of the virus from the endosome or lysosome – release of the virus requires a low pH. The virus is therefore unable to release its genetic material into the cell and replicate.[35][36]
Chloroquine also seems to act as a zinc ionophore, that allows extracellular zinc to enter the cell and inhibit viral RNA-dependent RNA polymerase.[37][38]

Als hij toch zo experimenteel is, zullen we allemaal informatie gaan verspreiden dat AAS helpen Corona besmetting te voorkomen.
Trenbolone: Het doodt slechte genen en corona

1586348383815.png

Ik vind dat Van Dissel & Gommers het prima doen.

1:36 is wel scary.

uRp4zxkG_o.png

wvBhJiJu_o.png

ARw7RHtZ_o.png

OOebNjTu_o.png

rX4doYtx_o.png

Terug
Naar boven