AndroidHealthClinic

Coronavirus

Vaccin zou wel volgens het RIVM goed gekeurd worden. Toevallig sponsort bill gates de RIVM dus het gaat wss zijn vaccin worden ook. RIVM en de overheid lopen toch hand in hand ?
Ik hoop dat je geen windows als besturingssysteem hebt, voordat je het weet pompen ze zo het vaccin daar doorheen.

Terwijl het ellebogenwerk voor het vaccin al begint zien Gates en Bloomberg hun black Friday al tegemoet.

Heerlijk ook die voet in de deur techniek, iedere keer nog een maandje er bij plakken. Je kan moeilijk zeggen: jullie moeten 12 maanden binnen zitten haha. Nee eerst maatregelen inzetten, na 3-4 weken persconferentie. Dan zeggen meer nieuws over maandje, en zo keer of 3-4 rekken. Dan touwtjes wat losser en dan ineens: mutatie des doods! Nog een half jaartje hetzelfde kunstje.

Vaccin zou wel volgens het RIVM goed gekeurd worden. Toevallig sponsort bill gates de RIVM dus het gaat wss zijn vaccin worden ook. RIVM en de overheid lopen toch hand in hand ?

please stop.

1: Bill Gates maakt vaccins om mensen onvruchtbaar te maken of whatever de f**k deze debielen denken.
2: Bill Gates doet enorm goed werk voor het terugdringen van kindersterfte.
3: Minder kindersterfte zorgt op lange termijn voor een langzamer groeiende populatie
4: Terugdringen van de groei van de wereldbevolking is EEN ABSOLUTE NOODZAAK.

Heb jij al een 5G mast in de fik gestoken?

Haha we hebben een trouwe NPO kijkert. Nee ik zou niet durven kwaad te spreken over 5G. Ik zou niet geassocieerd willen worden met die ‘gekkies’. Gewoon installeren die handel.

Ik kom er wel weer een keer op terug over een tijdje als pannenkoek Nederland weer wat wakker lijkt te worden.

Alle hoop op het vaccin boys. Je zag dit dit pas maanden aankomen maar denk vooral dat jij de situatie door hebt.

please stop.

Waarom DE f**k laten we Corona dan niet zijn gang gaan. Lol echt dit uit je mond laten komen en niet inzien hoe ontzettend achterlijk het is, dat is ware kunst.

please stop.

1: Bill Gates maakt vaccins om mensen onvruchtbaar te maken of whatever de f**k deze debielen denken.
2: Bill Gates doet enorm goed werk voor het terugdringen van kindersterfte.
3: Minder kindersterfte zorgt op lange termijn voor een langzamer groeiende populatie
Het mooie is meneer pompt nou miljoenen geld in 6 vaccine factorys die er in een x zijn.

Hij geeft zelf toe dat de wereld overbevolkt is en vaccine worden gebruikt als (depopulation)

Ja echt een goeie man ! Meneer was al voorbereidt op deze virus. Heel toevallig allemaal he ?

Maar nee hoor bill gates is de man! Hij doet alles goed en wil ons een beter leven geven met zijn shit om ons zogenaamd beter te maken. Hoe kan je hier doorheen zien ?

Waarom DE f**k laten we Corona dan niet zijn gang gaan. Lol echt dit uit je mond laten komen en niet inzien hoe ontzettend achterlijk het is, dat is ware kunst.
Het is gewoon een feit.

Een ziekte zijn gang laten gaan in de plekken waar de groei al klein is of gestopt is is niet de oplossing.

Nog eens, voor onze lockdown crew.

“You will never know how much it has cost my generation to preserve your freedom. I hope you will make a good use of it.”

• John Adams (Founding Fathers)

“They who would give up an essential liberty for temporary security, deserve neither liberty or security.”

• Benjamin Franklin

“The only real prison is fear, and the only real freedom is freedom from fear.”

• Aung San Suu Kyi

“You can be a scared slave or you can be a brave human being.”

• Maxime Lagacé

“Better to die fighting for freedom then be a prisoner all the days of your life.”

• Bob Marley

“If you’re not ready to die for it, put the word ‘freedom’ out of your vocabulary.”

• Malcolm X

“Who would be free themselves must strike the blow. Better even to die free than to live slaves.”

• Frederick Douglass

“Freedom is the emancipation from the arbitrary rule of other men.”

• Mortimer Adler

“Freedom is that instant between when someone tells you to do something and when you decide how to respond.”

• Jeffrey Borenstein

“No person is your friend who demands your silence, or denies your right to grow.”

• Alice Walker

“Let every nation know, whether it wishes us well or ill, that we shall pay any price, bear any burden, meet any hardship, support any friend, oppose any foe to assure the survival and the success of liberty.”

• John F. Kennedy

“Conformity is the jailer of freedom and the enemy of growth.”

• John F. Kennedy

Het mooie is meneer pompt nou miljoenen geld in 6 vaccine factorys die er in een x zijn.

Hij geeft zelf toe dat de wereld overbevolkt is en vaccine worden gebruikt als (depopulation)

Ja echt een goeie man ! Meneer was al voorbereidt op deze virus. Heel toevallig allemaal he ?

Maar nee hoor bill gates is de man! Hij doet alles goed en wil ons een beter leven geven met zijn shit om ons zogenaamd beter te maken. Hoe kan je hier doorheen zien ?

zie punt 3 van wat ik zei.

Het is gewoon een feit.

Een ziekte zijn gang laten gaan in de plekken waar de groei al klein is of gestopt is is niet de oplossing.
Natuur zijn gang laten gaan is momenteel indd de enige oplossing. Jij vind de wereld overbevolkt maar je maakt wel druk om een virus waar mensen de pijp van uit gaan ? Moet jij niet met een wijntje in de zon dit gaan vieren ?

Natuur zijn gang laten gaan is momenteel indd de enige oplossing. Jij vind de wereld overbevolkt maar je maakt wel druk om een virus waar mensen de pijp van uit gaan ? Moet jij niet met een wijntje in de zon dit gaan vieren ?
De natuur zijn gang laten gaan doen we al een lange tijd niet meer he.
De wereld is overbevolkt, dat is geen mening maar een FEIT.

Ik ben helemaal voor de vrijheid van meningsuiting hoor, maar al die conspiracy shit vervuilt dit topic nogal. Hier zijn toch al topics voor? Ik bedoel, het is best vermakelijk te zien hoe sommige mensen denken, maar genoeg is genoeg imo. Propaganda werkt twee kanten op en daarmee doel ik op de kracht van herhaling.

Terug
Naar boven