XXL Nutrition

Coronavirus

Want ? Kinderen blijven gwn komen als je ze in leven houd dan stapelt het zich toch op ?

Nee want als je weet dat je kinderen blijven leven hoef je er geen 100 meer te krijgen.

Bevolkingsgroei volgt een voorspelbaar patroon, waarbij de groei zo goed als stopt wanneer een land goed ontwikkeld is.
Vaccins en het terugdringen van kindersterfte zijn een heel belangrijke stap in dit proces.

Het is gewoon een feit.

Een ziekte zijn gang laten gaan in de plekken waar de groei al klein is of gestopt is is niet de oplossing.

Nee stel je voor dat we de zwakke van de kudde laten sterven om de soort gezond en krachtig te houden. Beter gaan we onze vrijheid opgeven om bejaarden te redden en voorkomen dat er jonge gezonde mensen bij komen.

Waarom natuurlijke selectie toepassen doen als we ook iedereen kunnen voorzien van vaccinatie in onze maakbare samenleving?

Waarom de kudde gezond houden als we iedereen in een kooi kunnen plaatsen zodat de leeuw er niet bij kan?

Ik ben helemaal voor de vrijheid van meningsuiting hoor, maar al die conspiracy shit vervuilt dit topic nogal. Hier zijn toch al topics voor? Ik bedoel, het is best vermakelijk te zien hoe sommige mensen denken, maar genoeg is genoeg imo. Propaganda werkt twee kanten op en daarmee doel ik op de kracht van herhaling.
Je kan niks kwaads over dit vaccin (dus niet alle vaccins), Mark Rutte, het RIVM of Bill Gates zeggen, of de lockdown fanboys stoppen je in de 5g corona, aids is cia made, full r*tard aluhoedjes hoek.

Het is wel amuserend hoor daar niet van.

Wat had je serieus dan verwacht?

Ik roep hier al vanaf dag 1 dat de lockdown lang gaat duren. Zo lang als nodig is dat mensen hun vrijheid inleveren via ofwel groot registratie en monitoringssysteem (waarbij 5G dus een rol neemt) dan wel een vaccin wat uit het laboratorium komt van de man die reeds 5 jaar inziet dat firmware van computers niet te toekomst heeft, maar firmware van mensen meer kan brengen.

Nee stel je voor dat we de zwakke van de kudde laten sterven om de soort gezond en krachtig te houden. Beter gaan we onze vrijheid opgeven om bejaarden te redden en voorkomen dat er jonge gezonde mensen bij komen.

Waarom natuurlijke selectie toepassen doen als we ook iedereen kunnen voorzien van vaccinatie in onze maakbare samenleving?

Waarom de kudde gezond houden als we iedereen in een kooi kunnen plaatsen zodat de leeuw er niet bij kan?

Ik ben ook geen fan van de huidige maatregelen, maar ik erger me dood aan debielen die wat Bill Gates zei totaal uit context rukken.
Ik denk dat we nu te veel geld investeren om een kleine groep mensen te redden.

Het is wel interessant om te zien hoe de gemoederen op dit forum en met name in dit topic veranderen naarmate de lockdown langer duurt. Een tweedeling wordt ook steeds duidelijker zichtbaar.

Veel worden ook steeds prikkelbaarder.

Ik ben helemaal voor de vrijheid van meningsuiting hoor, maar al die conspiracy shit vervuilt dit topic nogal. Hier zijn toch al topics voor? Ik bedoel, het is best vermakelijk te zien hoe sommige mensen denken, maar genoeg is genoeg imo. Propaganda werkt twee kanten op en daarmee doel ik op de kracht van herhaling.

Waar heb je het over? Serieus? Waar moet dit topic over gaan dan? Gaan we op DBB ook de gedachtenpolitie inschakelen.

Jij ziet niet in dat 4.000 doden mensen die naast vele dodelijke ziektes ook C19 hadden geen enkele reden is voor draconische maatregelen die nu genomen worden?

In welk punt in de tijd is de bevolking zo BLIND geworden?

Het is wel interessant om te zien hoe de gemoederen op dit forum en met name in dit topic veranderen naarmate de lockdown langer duurt. Een tweedeling wordt ook steeds duidelijker zichtbaar.

Was opzich vrij voorspelbaar.
Dit zelfde zie je in heel veel dingen terug komen.

Ik roep hier al vanaf dag 1 dat de lockdown lang gaat duren. Zo lang als nodig is dat mensen hun vrijheid inleveren via ofwel groot registratie en monitoringssysteem (waarbij 5G dus een rol neemt) dan wel een vaccin wat uit het laboratorium komt van de man die reeds 5 jaar inziet dat firmware van computers niet te toekomst heeft, maar firmware van mensen meer kan brengen.
Knap hoor, voorspellen dat een crisis epidemie langer duurt dan 2 maanden. Ik denk dat de meeste dit vanaf dag 1 al met je eens waren.
Tja, dat is jouw mening. De mening die jij vanaf dag 1 aan iedereen opdringt in deze topic.

Ik ben ook geen fan van de huidige maatregelen, maar ik erger me dood aan debielen die wat Bill Gates zei totaal uit context rukken.
Ik denk dat we nu te veel geld investeren om een kleine groep mensen te redden.

Gates de filantroop moet je even in perspectief zien.

Verder zie ik dat er een club mensen zijn die MIJN vrijheid inleveren en boos worden als ik daar kritische vragen over stel. Laten we wel wezen:
- Jij hebt keuze: sluit jezelf lekker op
- Ik wordt beperkt: moet vast zitten om jouw risico op C19 van 0.01% terug te dringen naar 0.005%

Ik ben wel voor steriliseren, alsjeblieft laat de feelings over facts generatie

Je weet wel ondertussen waar de NSB’ers zitten, de andere kant opkijkers, de joden op de zolderkamer doeners en de verzetsstrijders.

VRIJHEID boven alles. Iedereen die anders beweert moet lekker met zijn smetvrees achter het raam blijven.

Nee want als je weet dat je kinderen blijven leven hoef je er geen 100 meer te krijgen.

Bevolkingsgroei volgt een voorspelbaar patroon, waarbij de groei zo goed als stopt wanneer een land goed ontwikkeld is.
Vaccins en het terugdringen van kindersterfte zijn een heel belangrijke stap in dit proces.
Oh dus mensen die 10 kinderen willen. Gaan er nou in een x maar 1 nemen want nummer 1 blijft zeker leven ?

Knap hoor, voorspellen dat een crisis epidemie langer duurt dan 2 maanden. Ik denk dat de meeste dit vanaf dag 1 al met je eens waren.
Tja, dat is jouw mening. De mening die jij vanaf dag 1 aan iedereen opdringt in dit topic.

Ja iedereen zag het aankomen.

Je bent natuurlijk niet gewend dat er een discussie heerst want slechts een mening zou getolereerd moeten worden. Maar mijn mening opdringen dat voelt behoorlijk kwetsbaar. Ik zal jullie even lekker laten circle jerken, want feiten en dovemansoren enzo.

Veel worden ook steeds prikkelbaarder.

Dat komt denk ik door de verhoging in dosering :p

Is bij mij vooral de masteron denk ik, sorry

Had ook gekund idd :roflol:

Waar heb je het over? Serieus? Waar moet dit topic over gaan dan? Gaan we op DBB ook de gedachtenpolitie inschakelen.

Jij ziet niet in dat 4.000 doden mensen die naast vele dodelijke ziektes ook C19 hadden geen enkele reden is voor draconische maatregelen die nu genomen worden?

In welk punt in de tijd is de bevolking zo BLIND geworden?

Gedachtenpolitie :roflol: waar zie jij iemand die gedachten van anderen beboet, omdat ze in strijd zijn met de regelgeving?

Ik ben het helemaal met je eens dat de huidige aanpak ver overtrokken is, maar dat staat helemaal los van complottheorieën en aanverwanten.

Tja, dat is jouw mening. De mening die jij vanaf dag 1 aan iedereen opdringt in dit topic.

Het ging mij meer om de vervaging van de grenzen van het onderwerp waar het hier over gaat. Je bent (@Red Pill )een soort minder intellectuele versie van Ernesto Guevara geworden in dit topic, alleen dan rammend op het toetsenbord... En waarschijnlijk wordt je ook niet geëxecuteerd door de CIA op basis van je inzichten die je predikt op een bodybuildforum :haha:

Oh dus mensen die 10 kinderen willen. Gaan er nou in een x maar 1 nemen want nummer 1 blijft zeker leven ?
Leuk dat je 10 kinderen wilt maar dat kan gewoon niet.

Waarom doen zo veel mensen alsof kinderen krijgen een heilig recht is wat je maar eindeloos moet kunnen doen?

Ja iedereen zag het aankomen.

Je bent natuurlijk niet gewend dat er een discussie heerst want slechts een mening zou getolereerd moeten worden. Maar mijn mening opdringen dat voelt behoorlijk kwetsbaar. Ik zal jullie even lekker laten circle jerken, want feiten en dovemansoren enzo.
Bij de helft van wat je zegt weet ik niet eens wat je bedoelt.
En als jij altijd zó agressief 'discussieert', dan weet jij niet wat discussiëren is.

Telkens jouw verwijzingen naar de 2e wereldoorlog.. zo ongelofelijk kinderachtig en zo niet relevant.

Dat komt denk ik door de verhoging in dosering :p

Had ook gekund idd :roflol:

Gedachtenpolitie :roflol: waar zie jij iemand die gedachten van anderen beboet, omdat ze in strijd zijn met de regelgeving?

Ik ben het helemaal met je eens dat de huidige aanpak ver overtrokken is, maar dat staat helemaal los van complottheorieën en aanverwanten.

Het ging mij meer om de vervaging van de grenzen van het onderwerp waar het hier over gaat. Je bent (@Red Pill )een soort minder intellectuele versie van Ernesto Guevara geworden in dit topic, alleen dan rammend op het toetsenbord... En waarschijnlijk wordt je ook niet geëxecuteerd door de CIA op basis van je inzichten die je predikt op een bodybuildforum :haha:
Ik ben het met je eens hoor.

Het wordt nu meer een digitale ruimte om je frustraties op een ongenuanceerde manier te uiten i.p.v. een discussie te hebben met mensen die hetzelfde of anders denken over het corona onderwerp.

• Like
Waarderingen: Vonk
Leuk dat je 10 kinderen wilt maar dat kan gewoon niet.

Het zou niet moeten kunnen, temeer ook omdat de meeste van de mensen die dat doet overwegend verkeerde bedoelingen heeft voor dat elftal aan kinderen, tel daarbij op dat deze groep vaak ook nog eens achter in de rij stond bij het uitdelen van de vele vaardigheden die nodig zijn voor overleving = catastrofe. Maar ik pleit al jaren voor een aantal basistests voor volwassenen die aan kinderen willen beginnen, meestal wordt ik met een scheve nek aangekeken; door de ouders van kinderen inderdaad :emo:

Terug
Naar boven