Fitness Seller

Coronavirus

Darwin's evolutietheorie is BS, het gaat juist vaak in sprongen (hetgeen in sommige kringen als een bewijs voor een vorm van Schepping wordt gezien).

Als Amerikanen zich massaal injecteren is dat een bewijs hiervoor, dat sprongen gedeelte.
Ik bedoelde het als grapje, dat die mensen een Darwin award verdienen ;)

Ik bedoelde het als grapje, dat die mensen een Darwin award verdienen ;)
Ik ook, al werd dat dan weer niet wijds begrepen, had dan ook m'n zevenmijlslaarzen aan, hielp waarschijnlijk niet.

Het is leuk als er een Darwin award gaat naar mensen die vinden dat zijn werk allemaal onzin is.

Zag hem ook deze posten

The early promise of lateral flow immunoassay (LFIA) devices has been questioned following concerns about sensitivity and specificity. Methods: We used a panel of plasma samples designated SARS-CoV-2 positive (from SARS-CoV-2 RT-PCR-positive individuals; n=40) and negative (samples banked in the UK prior to December-2019 (n=142)). We tested plasma for SARS-Cov-2 IgM and IgG antibodies by ELISA and using nine different commercially available LFIA devices. Results: ELISA detected SARS-CoV-2 IgM or IgG in 34/40 individuals with an RT-PCR-confirmed diagnosis of SARS-CoV-2 infection (sensitivity 85%, 95%CI 70-94%), vs 0/50 pre-pandemic controls (specificity 100% [95%CI 93-100%]). IgG levels were detected in 31/31 RT-PCR-positive individuals tested ≥10 days after symptom onset (sensitivity 100%, 95%CI 89-100%). IgG titres rose during the 3 weeks post symptom onset and began to fall by 8 weeks, but remained above the detection threshold. Point estimates for the sensitivity of LFIA devices ranged from 55-70% versus RT-PCR and 65-85% versus ELISA, with specificity 95-100% and 93-100% respectively. Within the limits of the study size, the performance of most LFIA devices was similar. Conclusions: The performance of current LFIA devices is inadequate for most individual patient applications. ELISA can be calibrated to be specific for detecting and quantifying SARS-CoV-2 IgM and IgG and is highly sensitive for IgG from 10 days following symptoms onset.

EWX30QAXsAIOuqN bild.jpg

Stond net in de Albert Heijn twee aubergines uit te zoeken om straks een Griekse melitsano salade mee te maken. Ik vind twee mooie exemplaren, ik draai mij vervolgens om, steekt opeens 1 of andere halve zool zijn hand gestrekt naar mij uit en schreeuwt "ANDERHALF METER AFSTAND".

Ik schrok mij de pl**ris. Wat the f**k is er mis met mensen, ik ben echt helemaal klaar met deze corona waanzin.

Ik wil het best zo herformuleren dat punctuated equilibrium de orginele ideeën van Darwin nuanceert.

Die theorie is door Creationisten ge(mis)bruikt om er toch weer een schepping in te fietsen.

En wie zijn bijna allemaal Creationisten en vormen een groot deel van de aanhang van Trump: Evangelicals.
Ik heb er even over nagedacht en moet je gelijk geven. Feitelijk is de evolutietheorie van Darwin BS ja, hij durfde het namelijk niet aan de de mens er in te verwerken terwijl hij wel inzag dat mensen er een plaats in hebben.

963 mensen op IC met corona. 45 minder dan gister.

Stond net in de Albert Heijn twee aubergines uit te zoeken om straks een Griekse melitsano salade mee te maken. Ik vind twee mooie exemplaren, ik draai mij vervolgens om, steekt opeens 1 of andere halve zool zijn hand gestrekt naar mij uit en schreeuwt "ANDERHALF METER AFSTAND".

Ik schrok mij de pl**ris. Wat the f**k is er mis met mensen, ik ben echt helemaal klaar met deze corona waanzin.
Gewoon jezelf laten injecteren met het vaccin van Bill Gates. Ben je tenminste volgzaam en wordt je ook niet meer boos.

Wordt binnenkort hoeken in de supermarkt vrees ik. Totale opgefokte mensen, mensen hebben meer dan 1.5 meter nodig om niet op elkaars tenen te staan.
...

Ben niet de enige klaarblijkelijk.

Terug
Naar boven