BJJ87
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
haalbare doelen stellen is voor plebsje bent nu al sinds 2004 aan het cutten met behulp van de Bouyeri methode ,wanneer is het beoogde doel behaald
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haalbare doelen stellen is voor plebsje bent nu al sinds 2004 aan het cutten met behulp van de Bouyeri methode ,wanneer is het beoogde doel behaald
En corrupte pygmeeën, leden van de 5e colonne en gedachtenpolitie. En Fatima Elatik.
Ja klopt, ik verwacht beter resultaat wanneer ik de 72 maagden aflever. Kan nog wel even duren.

Nou en of. Of zal hij een moment hebben gedacht, zie je wel. "If it happens, it happens."net nog even gelezen over de laatste minuten in het leven van Theo ,wat een angst en paniek moet hij gevoeld hebben![]()
Als hij wat gedisciplineerder was geweest en dus slank dat was dat allemaal niet gebeurt, lui varken! /sarc
Hij is trots op zijn investering, wat denk je dat het kost zo'n powerbelly. Gedisciplineerd meer eten dan nodig is ook max effort. Kan ook zijn dat hij niet altijd goed in staat was om te zien wat hij at door de door hem aangelegde rookgordijnen.Als hij wat gedisciplineerder was geweest en dus slank dat was dat allemaal niet gebeurt, lui varken! /sarc
Als hij wat gedisciplineerder was geweest en dus slank dat was dat allemaal niet gebeurt, lui varken! /sarc
was een steek boven water aan @Simsalabimmusclesforsewin , volgens mij was onze Theo best productief namelijk.Hij is trots op zijn investering, wat denk je dat het kost zo'n powerbelly. Gedisciplineerd meer eten dan nodig is ook max effort. Kan ook zijn dat hij niet altijd goed in staat was om te zien wat hij at door de door hem aangelegde rookgordijnen.
Daarom: steroids.Carona patiënten kunnen tot 1kg spiermassa verliezen per dag volgens Arthur van Zanten. Medisch hoofd IC Ziekenhuis Gelderse vallei Ede
patiënten krijgen eiwitrijke sonde voeding toegdiend
Stay focused, Stay healthy!!
Er komt flink wat steun aan onder bedrijfseconomische voorwaarden en er was ook nog wat BS over duurzaamheid.Over vliegtuigen gesproken om 21u is een extra persco over Air France-KLM.
Nationaliseren?
steriods verlagen je immuumsyteem toch? dus ben je ook vatbaarder voor oa griepDaarom: steroids.
Meer anti-katabolisch dan dat ga je het niet krijgen.
Twijfel in dit, ben niet meer ziek of vaker sinds ik on ben.steriods verlagen je immuumsyteem toch? dus ben je ook vatbaarder voor oa griep
misschien is het persoonsgebonden het is wat ik gehoord hebTwijfel in dit, ben niet meer ziek of vaker sinds ik on ben.

Ik weet dat ze het zeggen, volgens mij was het in dierstudie's wel zo.misschien is het persoonsgebonden het is wat ik gehoord heb![]()
Er is wel een sterke correlatie tussen testosteron en griep.Twijfel in dit, ben niet meer ziek of vaker sinds ik on ben.
A 2013 study from Stanford University found that women's antibodies tend to respond more rapidly to an injection of the flu virus than men's antibodies.
The study also found that men with higher testosterone levels tended to have the weakest antibody response.
As a result, the study suggests that testosterone suppresses the immune system, while estrogen boosts it.