Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4000 mensen dood, zelfs een 100-jarige heeft een resterende levensverwachting van een jaar, en jij komt met 500?
Ik zou er nog eens goed naar kijken...
Wie er er nu de sukkel, Jan Modaal die de overheid gelooft, de lockdown ondergaat en straks blij is als als zijn geliefden nog leven, of jij die het allemaal beter weet en met dezelfde opgelegde beperkingen moet leven?

En jij dan?Haha jan modaal is zo blij als hij de rekening van failliet Italiaanse bank kan betalen. Jan modaal in de recessie.
Nee, nog minder 505 levensjaren als ik het goed begrijp.Bedoel je nou dat met alle maatregelen er 505 levens bespaard zijn, op basis van geschatte leeftijd vanaf geboorte en leeftijd van overlijden als gevolg van corona?
In Amerika is het zonder baan komen te zitten net ff wat anders dan in NL, ook de gezondheidszorg daar is heel erg afhankelijk van of je geld hebt of een baan.Ik geef @Red Pill wel gelijk in deze. Hoe ver is men bereidt te gaan om zijn vrijheden in te leveren en financieel kapot gemaakt te worden ten koste van een paar voornamelijk bejaarde mensenlevens?
Waar trekt men de grens? In Amerika zijn er nu al 25+ miljoen zonder baan. Die gaan dit dus niet heel veel langer meer pikken. En terecht. Waar trekken jullie de grens?
Ach Nederland, land van de mooie statistiekenVeel mensen gaan niet direct op zoek naar een nieuwe baan of zijn niet meteen beschikbaar voor nieuw werk. Ze worden door statistici dan niet tot de beroepsbevolking gerekend.
..
4 miljoen mensen hadden om uiteenlopende redenen geen betaald werk. Daarvan rekende het CBS 273.000 mensen tot werklozen.

Ik vind de maatregelen ook disproportioneel, nu maar ook de afgelopen 6 weken. Zijn visie op de (beïnvloeding van de) maatschappij, daar kan ik me helemaal niet in vinden.Dus dan ook mijn vraag naar jullie: het is makkelijk om @Red Pill aan te vallen, maar waar ligt voor jullie de grens? Dus ook qua tijd, hoelang trekken jullie deze maatregelen nog?
De meeste mensen doen niet veel anders dan gebruikelijk. Alleen de feestende jeugd mist wat feestjes, who cares?Fucking mooi, 505 levensjaren zijn er verloren. Hele volk zit binnen. Hahaha.
Ik weet dat je een beetje beperkt bent maar je weet zelf toch ook wel dat dat nergens op slaat?De meeste mensen doen niet veel anders dan gebruikelijk. Alleen de feestende jeugd mist wat feestjes, who cares?
Hoezo niet? Red Pill doet alsof iedereen nu niks meer kan, maar de gemiddelde nederlander hangt na zijn werkdag sowieso alleen maar achter de buis, zuipt wat bier en doet voor de rest niks productiefs. Al die dingen kunnen ze nu ook nog steeds doen, alleen kun je niet naar een restaurant, horeca of evenement. Om het dan als verloren levensjaren aan te duiden is misleidend en manipulatief. Zijn hele berekeningen slaan ook echt nergens op en laat zien hoe beperkt deze visie is. Maar je bent duidelijk fan van hem, dus steek hem er maar extra diep in.Ik weet dat je een beetje beperkt bent maar je weet zelf toch ook wel dat dat nergens op slaat?

Voor een gemiddelde forum autist wellicht ja. Een beetje sociale Nederlander voelt zicht daadwerkelijk wel opgesloten en mist zijn sociaal.Hoezo niet? Red Pill doet alsof iedereen nu niks meer kan, maar de gemiddelde nederlander hangt na zijn werkdag sowieso alleen maar achter de buis, zuipt wat bier en doet voor de rest niks productiefs. Al die dingen kunnen ze nu ook nog steeds doen, alleen kun je niet naar een restaurant, horeca of evenement. Om het dan als verloren levensjaren aan te duiden is misleidend en manipulatief. Zijn hele berekeningen slaan ook echt nergens op en laat zien hoe beperkt deze visie is. Maar je bent duidelijk fan van hem, dus steek hem er maar extra diep in.![]()
Laat dat nou ook hun enige afleiding van de zieldodende rat race zijn geweest. Ik zou zeggen dat dit hopelijk wat mensen wakker schud, maar die het voor het zeggen hebben willen straks alleen maar meer controle over hun menselijke legbatterij.Hoezo niet? Red Pill doet alsof iedereen nu niks meer kan, maar de gemiddelde nederlander hangt na zijn werkdag sowieso alleen maar achter de buis, zuipt wat bier en doet voor de rest niks productiefs. Al die dingen kunnen ze nu ook nog steeds doen, alleen kun je niet naar een restaurant, horeca of evenement.
Voor mij gaat dat wel redelijk op ja, grootse impact op mijn leven is dat mijn vrouw thuis moet werken.