Fitness Seller

Coronavirus

Ook is het weer mogelijk een duik te nemen in een van de binnenzwembaden in Nederland, maar je moet thuis je badpak al aan doen en er kan niet gedoucht worden.

Dus in een kleedhokje moet je je verkleden maar moet je je zwembroek al aan hebben? En als je klaar bent met natte zwembroek en chloorkop naar huis toe rijden? :thinking:

Dat is exact hoe ik het altijd heb gedaan :roflol:

Volgens mij begint de wereld wel een beetje wakker te worden. Protesten overal. De Gates Foundation met belangenverstrengelingen te veel om op te noemen, het zijn geen ‘complotgekkies’ alleen meer die het zien.

Terwijl wordt gesproken over de 2e lockdown, staan buiten Nederland pleinen vol mensen die er genoeg van hebben. Ik krijg weer hoop in de mensheid. Zodra de pijn bij de mensen zelf komt en de lockdown, wat begon als aangename afwisseling van dagelijkse sleur, voldoende pijn doet, kan het volk niet meer getemd worden.

Spoedig zal er een systeem moeten worden geïmplementeerd wat volksopstand preventief en/of geautomatiseerd de kop in kan drukken. Enkelbandjes. Registratie en flinke juridische gevolgen.

Zijn hier gewoon te weinig die nu echte problemen ondervinden. Kinderen kunnen weer naar school en we kunnen inmiddels ook weer naar de kapper.
Wel klagen dat die nu duurder is geworden. Als dat de ergste problemen zijn van de gemiddelde Jan met de pet is het logisch dat niemand de straat op gaat. Als je het zelf maar goed hebt.

Hello everybody Munchausen here....

Bijlagen

• 20200511_193420.jpg
    20200511_193420.jpg
    134,1 KB · Weergaven: 107
Damn, jij gaat ver om het te bewijzen. :grinny:

Sterkte

:shake: :shake: :shake:

..

Laatst bewerkt:
Als je het vaker post krijgt de inhoud niet ineens meer geloofwaardigheid.
Jawel, daarom herhalen politici (en andere activisten en meningmensjes) altijd hun boodschap, dan blijft het beter hangen en na verloop van tijd klinkt het aannemelijker wat ze zeggen.

Ik hoorde net dat gisteren bij Beau ook weer wat onwaarheden over de coronatesten zijn verteld. Even kijken of ik dat binnenkort terug kan kijken.

Is dat belangrijk? Dit willen ze er gewoon ongemerkt door drukken nu iedereen zijn forcus heeft liggen bij corona. :aluhoedje:

Terug
Naar boven