- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Je kan hem zien praten tegen de mevrouw in de zwarte auto. Helaas zonderHij had toch wel aluminiumfolie om z'n hoofd gewikkeld hoop ik?
, misschien van de week eens langs brengen!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan hem zien praten tegen de mevrouw in de zwarte auto. Helaas zonderHij had toch wel aluminiumfolie om z'n hoofd gewikkeld hoop ik?
, misschien van de week eens langs brengen!Neen ik heb iemand uit zijn bed gegooid op de intensive care.Heb je nu serieus al die machines gekocht om je punt te bewijzen?
(veel beterschap man, duimen dat je er geen schade aan overhoud)
Toen mijn broer coschappen deed vond hij huisarts het meest vervelende. Al die zeurpieten de hele dag, hij vond dat die jankerds extra moesten betalen om het aantal bezoeken wat af te remmen.Van de griep uitzieken duurt 7 dagen, met medicijnen een week, dat soort vragen...

Ik zei het nog:
Het plaatje doet een beetje denken in een bericht dat ik zag over de effecten van een coronabesmetting en het gehalte vitamine d3 in het lichaam én dat vet, met name buikvet dit aan het lichaam onttrekt.
Daalt het testosterongehalte niet naarmate je ouder wordt?Het plaatje doet een beetje denken in een bericht dat ik zag over de effecten van een coronabesmetting en het gehalte vitamine d3 in het lichaam én dat vet, met name buikvet dit aan het lichaam onttrekt.
Heeft vet ook geen invloed op de hormoonhuishouding?
Het plaatje doet een beetje denken in een bericht dat ik zag over de effecten van een coronabesmetting en het gehalte vitamine d3 in het lichaam én dat vet, met name buikvet dit aan het lichaam onttrekt.
Heeft vet ook geen invloed op de hormoonhuishouding?

Zou misschien al grotendeels verklaard kunnen worden door een aantal zaken die hierboven al genoemd wordt. Leeftijd is een belangrijke risicofactor voor overlijden aan COVID19, en het testosteron neemt wat af met het ouder worden. Testosteron verlaagt ook door obesitas (eveneens een bekend risicofactor) en andere ziektebeelden. Het is in zekere zin ook een afspiegeling van je gezondheid. Je zou een multivariate analyse moeten maken om de rol van testosteron per se hierbij beter in kaart te kunnen brengen.
Of we zien het allemaal gewoon als een teken om de test te uppen en denken niet verderZou misschien al grotendeels verklaard kunnen worden door een aantal zaken die hierboven al genoemd wordt. Leeftijd is een belangrijke risicofactor voor overlijden aan COVID19, en het testosteron neemt wat af met het ouder worden. Testosteron verlaagt ook door obesitas (eveneens een bekend risicofactor) en andere ziektebeelden. Het is in zekere zin ook een afspiegeling van je gezondheid. Je zou een multivariate analyse moeten maken om de rol van testosteron per se hierbij beter in kaart te kunnen brengen.
Ik had altijd begrepen dat na het "uppen van test" het niet verder denken vanzelf volgt.Of we zien het allemaal gewoon als een teken om de test te uppen en denken niet verder
Altijd on blijven hoef je niet te denkenIk had altijd begrepen dat na het "uppen van test" het niet verder denken vanzelf volgt.
💉Heeft M. de Hond dat wellicht al gedaan?Je zou een multivariate analyse moeten maken om de rol van testosteron per se hierbij beter in kaart te kunnen brengen.
In hoeverre kun je stellen dat de hypothalamus hier een soort inschatting van maakt om LH naar te reguleren? Of is het gewoon dat ziektebeelden/markers elk zo hun eigen effect op testosteron productie/niveaus hebben?Het is in zekere zin ook een afspiegeling van je gezondheid.
Hmm en wat vind je van zinc? Ik zie nu overal petities staan om het te gebruiken.Zou misschien al grotendeels verklaard kunnen worden door een aantal zaken die hierboven al genoemd wordt. Leeftijd is een belangrijke risicofactor voor overlijden aan COVID19, en het testosteron neemt wat af met het ouder worden. Testosteron verlaagt ook door obesitas (eveneens een bekend risicofactor) en andere ziektebeelden. Het is in zekere zin ook een afspiegeling van je gezondheid. Je zou een multivariate analyse moeten maken om de rol van testosteron per se hierbij beter in kaart te kunnen brengen.
Mannen met laag test meer kans te overlijden, hoe zit het dan met vrouwen die in beginsel sowieso bijna geen test hebben...
Nog leuk filmpje voor de Rutte lovers