- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Aids deed ooit een goede poging.niets maar dan ook niets kan tegen latent aanwezige homo erotische gevoelens op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aids deed ooit een goede poging.niets maar dan ook niets kan tegen latent aanwezige homo erotische gevoelens op

Sowieso, alles wat niet met het complot overeen komt is een afleiding om ons op het verkeerde been te zetten!!!

Betekent dit dat jij ageert tegen mijn agerende houding jegens Prens ageergebruik?Dit soort dubbelzinnigheden van jou raak ik aardig geagiteerd van!![]()
Betekent dit dat jij ageert tegen mijn agerende houding jegens Prens ageergebruik?
Want die gebieden waar we het over hebben - New York, Wuhan (China) en Italië - zijn gebieden waar meer fijnstof in de lucht zit. En dat zien we ook hier in Noord-Brabant en Limburg.

Ik denk dat je meer huisartsen (en ander medisch personeel) kunt vinden die het met haar oneens is ipv eens zijn.@Schwarzeneggertje![]()
Bewijst nieuw onderzoek dat anderhalve meter onzin is?
"Zoals ik het zie zou de anderhalvemetermaatregel opgeheven kunnen worden." Dat zegt de Schiedamse huisarts Lieneke van de Griendt, die de wetenschappelijke ontwikkelingen rondom corona op de voet volgt. Ze wijst op een nieuw verschenen wetenschappelijk artikel van vier Amerikaanse artsen.www.rijnmond.nl
Misschien wil ze geen soa, Mauricke!Buiten anderhalve meter afstand houden is hetzelfde als een vrouw van 80 die voorbehoedsmiddelen gebruikt om niet zwanger te worden.
Zou het een persoonlijke ervaring van hem zijn?
Ik snap je wel en laat ik vooropstellen dat ik ook kritisch ben en veel van de maatregelen buitenproportioneel vond, maar ik wordt een beetje moe van het constante gemekker over dat het allemaal mensen zijn met onderliggend lijden. De meerderheid van de bevolking heeft wel iets wat je onderliggend lijden kunt noemen dat is het eerste wat ik zo onzinnig van de ”discussie” over onderliggend lijden vind en het tweede is dat ik het voorheen nog nooit gehoord hebt in een discussie over de ernst van een ziekte.
Ja, of je zal maar net nadat de lockdown verspoepeld is door je collega die zo nodig op vakantie moest aangetstoken worden met corona en voordat je symptomen krijgt het over dragen aan je zwakke familieleden die vervolgens de pijp uit gaan.
Wie a zegt moet b zeggen, alleen denk ik dat we nooit (deze) a hadden moeten zeggen.
Zo is de natuur toch.. je eigen verantwoordelijkheid en dat van je familie.
Dood gaan we allemaal, wil je dat risico beperken blijf dat thuis en ontvang niemand.
Ik ben wel klaar met heel dat gejank om dit virus, hef nou die 1.5 meter op en laat iedereen onder de 40 de economie weer aanzwengelen.
Deze is trouwens ook interessant:
Moet je wel beperkte modus boven bij die 3 puntjes uitzetten anders kun je hem niet zien.
Cijfers blijven maar dalen. Nochtans gaan veel mensen terug gewoon naar het werk en zijn alle café's terug open..
Die 1,5m-regel wordt heus niet overal gerespecteerd.
Zou het virus dan toch zwakker aan het worden zijn (in Europa)?
Neem anders nog een lesje Engels. Hij ageert juist voor het beveiligen van technologie, zodat het niet gebruikt kan worden voor onderdrukking :')
Maar asymptotische verspreiding komt misschien niet eens/nauwelijks voor.Waarom zal je in hemelsnaam mensen bezoeken die in de risico groep vallen? Je kan sowieso zelf het virus al hebben omdat de meeste mensen geen of slechts minimale symptomen hebben.