XXL Nutrition

Coronavirus

Sowieso, alles wat niet met het complot overeen komt is een afleiding om ons op het verkeerde been te zetten!!!
1592651437385.jpeg

• Like
Waarderingen: Pren
@Schwarzeneggertje

Want die gebieden waar we het over hebben - New York, Wuhan (China) en Italië - zijn gebieden waar meer fijnstof in de lucht zit. En dat zien we ook hier in Noord-Brabant en Limburg.

:eek:

Niet mogen demonstreren tegen bepaalde beperkingen omdat je je wellicht niet aan die beperkingen kunt houden tijdens de demonstratie. :thinking:

“Acht arrestaties bij verboden demonstratie Malieveld, demonstrant liep rond met groot zwaard“

@Schwarzeneggertje
Ik denk dat je meer huisartsen (en ander medisch personeel) kunt vinden die het met haar oneens is ipv eens zijn.

• Like
Waarderingen: BB_
Fijn dat flexwerkers toch nog iets krijgen. Ik ging er van uit helemaal niets te krijgen, dus bruto €1650,- mett de TOFA tegemoetkoming ben ik erg blij mee voor maanden niets doen.

Ik snap je wel en laat ik vooropstellen dat ik ook kritisch ben en veel van de maatregelen buitenproportioneel vond, maar ik wordt een beetje moe van het constante gemekker over dat het allemaal mensen zijn met onderliggend lijden. De meerderheid van de bevolking heeft wel iets wat je onderliggend lijden kunt noemen dat is het eerste wat ik zo onzinnig van de ”discussie” over onderliggend lijden vind en het tweede is dat ik het voorheen nog nooit gehoord hebt in een discussie over de ernst van een ziekte.

Komop man. Een kwaal waarvan leeftijd < 70 jaar oude mensen, door zwak immuunsysteem 25% kans op sterven heeft vergelijken met een killer virus waar je sterftekans nagenoeg 100% is. Corona is gewoon een straffe griep. Klaar. De sterftecijfers zijn verwaarloosbaar. Gemiddelde leeftijd 82. Het is de druppel die de emmer doet overlopen.

Ja, of je zal maar net nadat de lockdown verspoepeld is door je collega die zo nodig op vakantie moest aangetstoken worden met corona en voordat je symptomen krijgt het over dragen aan je zwakke familieleden die vervolgens de pijp uit gaan.

Wie a zegt moet b zeggen, alleen denk ik dat we nooit (deze) a hadden moeten zeggen.

Waarom zal je in hemelsnaam mensen bezoeken die in de risico groep vallen? Je kan sowieso zelf het virus al hebben omdat de meeste mensen geen of slechts minimale symptomen hebben.

Dit dus

Zo is de natuur toch.. je eigen verantwoordelijkheid en dat van je familie.

Dood gaan we allemaal, wil je dat risico beperken blijf dat thuis en ontvang niemand.

Ik ben wel klaar met heel dat gejank om dit virus, hef nou die 1.5 meter op en laat iedereen onder de 40 de economie weer aanzwengelen.

Deze is trouwens ook interessant:

Moet je wel beperkte modus boven bij die 3 puntjes uitzetten anders kun je hem niet zien.

Cijfers blijven maar dalen. Nochtans gaan veel mensen terug gewoon naar het werk en zijn alle café's terug open..
Die 1,5m-regel wordt heus niet overal gerespecteerd.
Zou het virus dan toch zwakker aan het worden zijn (in Europa)?

Het virus is nooit sterk geweest.

Neem anders nog een lesje Engels. Hij ageert juist voor het beveiligen van technologie, zodat het niet gebruikt kan worden voor onderdrukking :')

En terrecht.

Als je nu nog steeds niet inziet dat je genept bent met die Corona hoax.

We maken ons klaar voor de ‘2e golf’. Lockdowns zijn deel van het ‘nieuwe normaal’. Enkele jaren deze onzin en dan komt het vaccin en is alles koek en ei. Zo voorspelbaar.

Waarom zal je in hemelsnaam mensen bezoeken die in de risico groep vallen? Je kan sowieso zelf het virus al hebben omdat de meeste mensen geen of slechts minimale symptomen hebben.
Maar asymptotische verspreiding komt misschien niet eens/nauwelijks voor.

"straffe griep"

Terug
Naar boven