MuscleMeat

Coronavirus

300 mensen te veel om naar te livestreamen?

Ok, maar een 8 jarige is niet instaat zelfstandig lesstof tot zich te nemen. Als die een heel schooljaar thuis blijft is dat ingrijpender dan 18 jarige student. Al zou ik het echt verkloot hebben als ik mijn eerste jaar hbo het zelf had moeten doen.

Radboud wilt volgens mij zoveel mogelijk alles online laten plaatsvinden en dan één keer per week les op locatie.

Krijgen we over paar weken weer een reportage over hoe goed het thuis leren wel niet gaat en hoe leuk het allemaal wel niet is die keer per week dat je iedereen weer even (op afstand!) mag zien.

Ook zo'n succes weer, wat ging het geweldig en de uitstroom van supporters ging "veilig", chapeau!

Introductie gehad op stage. Leerlingen hoeven geen afstand te houden van elkaar dus ze hebben alle andere dingen geschrapt. Alles gaat weer zoals voorheen, 1147 leerlingen mogen zometeen knuffelen met elkaar. Zolang ze maar afstand houden van de docenten. Vervolgens komen die kinders thuis.

Gezien we al de slechtere kant op gaan met de zomervakantie, zie ik de scholen binnenkort wel weer op afstand gaan. De grootste factor was de thuissituatie met aantal besmettingen.

Ik wil ook als doorgesnoven voetbalhooligan ingehuurd worden om rellen te veroorzaken, waar meld ik me aan (vanaf 1:30) :roflol: :roflol: :roflol:

Twee zaken die ik leerde tijdens de corona crisis:
  • Moeilijke tijden creëren geen taaiere mensen (meer)
  • Het is nog veel slechter gesteld met menselijke stupiditeit dan ik al dacht
1598169312641.png
Het is soms wel grappig.

Zo kost het voor sommige winkels wsl te veel om iemand in dienst te nemen die karretjes ontsmet, dus zet men een fles ontsmettingsmiddel ter beschikking. Allemaal die fles mooi vastnemen... Logisch, want de kar is tenminste ontsmet :)
Hallo... Winkelkarren zegt hij. Prostitutie, en aanverwante etablissementen, zijn tijdens de laatste piek legaal gebleven!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.475
Hij weet wel een precedent te scheppen :emo:

Hypocrisie ten top

Gewoon jammer dit. Natuurlijk is hij ook een mens..maar tja, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Ik sta ook nog wel eens per ongeluk binnen die 1.5 meter naast iemand. Maar dit soort 'feestjes' is JUIST wat ze net zelf hebben afgeraden. Zelf bedenk ik nog wel dat ik doe wat mij het beste lijkt, en dus wel de 1.5meter maatregel, geen feestjes etc..maar ik zie het er van komen dat er door dit hele gebeuren veel mensen de huidige adviezen in de wind slaan.
Beetje onhandig, eigenlijk gewoon domme timing. Sowieso achterlijk om te gaan trouwen maar dat terzijde :roflol:

Gewoon jammer dit. Natuurlijk is hij ook een mens..maar tja, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Ik sta ook nog wel eens per ongeluk binnen die 1.5 meter naast iemand. Maar dit soort 'feestjes' is JUIST wat ze net zelf hebben afgeraden. Zelf bedenk ik nog wel dat ik doe wat mij het beste lijkt, en dus wel de 1.5meter maatregel, geen feestjes etc..maar ik zie het er van komen dat er door dit hele gebeuren veel mensen de huidige adviezen in de wind slaan.
Beetje onhandig, eigenlijk gewoon domme timing. Sowieso achterlijk om te gaan trouwen maar dat terzijde :roflol:

Tja, eerst de 'feestende jongeren' bestempelen als roekeloos, asociaal en risico-preferent, vervolgens dit doen. Slechte timing, slechte zet.

2 maanden met praktisch geen maatregelen meer en aantal nieuwe doden blijft nihil. Wat nieuwe opnames maar nog veel minder dan er normaal van griep zouden zijn.

Te vroeg om te zeggen dat er zo geen 2e golf meer gaat komen?

2 maanden met praktisch geen maatregelen meer en aantal nieuwe doden blijft nihil. Wat nieuwe opnames maar nog veel minder dan er normaal van griep zouden zijn.

Te vroeg om te zeggen dat er zo geen 2e golf meer gaat komen?

Ben vooral benieuwd over 2 maanden als influenza weer op komt zetten en in die periode gemiddeld voor zo'n 7000 doden (dus nog veel meer gevallen die het net redden) per seizoen gaat zorgen hoe hier op gereageerd gaat worden.
Blijft vreemd, dit jaar maar 404 influenza doden.

Terug
Naar boven