MuscleMeat

Coronavirus

Wat dachten jullie van alle producten in de winkel waar iedereen met z'n tengels aan zit om de achterste met de beste datum te pakken, en wat voor snotneuzen allemaal over het groente en fruit en de broodjes staan te hoesten en proesten en kwijlen :o

En de bordjes op de band bij de kassa :shake:

Laatst bewerkt:
Zag verleden week een oudere meneer in de sportschool die netjes zijn machine desinfecteerde na gebruik. Vervolgens maakte hij hem droog met zijn handdoek. Bedankt!

Een collega uit Houston heeft te horen gekregen dat ze ervan uit moet gaan dat haar 8 jarige zoon komend schooljaar alleen maar thuis scholing zal krijgen. :eek:

Een collega uit Houston heeft te horen gekregen dat ze ervan uit moet gaan dat haar 8 jarige zoon komend schooljaar alleen maar thuis scholing zal krijgen. :eek:

Zal wel slecht zijn voor de verkoop van vuurwapens als de scholen dicht blijven.

Ik vermoed het eerste, hij zit op een gewonen school, maar sinds corona mag hij er fysiek niet naar toe, dat kan straks dus meer dan een jaar in totaal worden.
Dit is hier in Nederland in het hoger onderwijs ook gewoon de bedoeling?

Dit is hier in Nederland in het hoger onderwijs ook gewoon de bedoeling?
Mijn kinderen beide voortgezet onderwijs. Vanaf deze week na de vakantie weer normaal naar school. Geen mondkapjes, niets. Wel 1.5 meter regel maar of dit daadwerkelijk haalbaar is...ik vraag het me af. Nu introductieweek met allerlei activiteiten..

Vandaar 'hoger' onderwijs. HBO en uni doen voorlopig alles op afstand. Enkel tentamens worden in sommige gevallen op locatie afgenomen.

Mag je niet meer zeggen volgens mij, het is nu theoretisch en praktisch geschoold :roflol:.
Trouwens ook niet helemaal waar wat je zegt, verschilt per faculteit, Medicatie Science en Science and Technology ed. hebben wel veel 'offline' lessen.

Mag je niet meer zeggen volgens mij, het is nu theoretisch en praktisch geschoold :roflol:.
Trouwens ook niet helemaal waar wat je zegt, verschilt per faculteit, Medicatie Science en Science and Technology ed. hebben wel veel 'offline' lessen.
Hoger/lager als in hbo-uni/basis-middelbaar.

Via NCOI gaan ze 1 sept. als het goed is weer beginnen met klassikaal lesgeven.

Kleinere opleidingen kan ook prima, bij mijn studie zijn er al 300ish mensen ingetekend voor de vakken, ja, prop die maar eens op afstand in een collegezaal

Terug
Naar boven