XXL Nutrition

Coronavirus

James Bond wordt zelfs uitgesteld tot november. Sommige mensen gaan die film nu niet meer zien :haar:

Ter ruiling aangeboden: 4 mondkapjes tegen 1 bodybag. Mag gebruikt zijn, dat zijn de mondkapjes ook :hedbang: :)

Nou, zoals ik al had voorspelt...er zijn dus meerdere versies van Corona gedetecteerd waaronder eentje die zeer agressief is in Iran.

In China zijn ook minimaal twee versies gevonden

Dat over Iran komt van een twitter bericht, in hoeverre is dat waar? Kan er namelijk niks over online vinden.

500liter handgel + 5k mondkapjes wie bied wat?

Een virus zal van nature snel muteren, zoals we elk jaar zien met de griep.

Het is dus ook te verwachten dat het corona virus ook snel verschillende strains zal muteren.

Ongelooflijk zondag zijn 900 studenten naar italie vertroken voor te skiën
zijn al een paar keer in het nieuws gekomen met hun ontgroeningen van nieuwe studenten

Nou fijn mn vriendin ligt ziek op bed met corona virus symptomen en ze is eergister(toen ze ziek was) nog langs geweest...

Ongelooflijk zondag zijn 900 studenten naar italie vertroken voor te skiën
zijn al een paar keer in het nieuws gekomen met hun ontgroeningen van nieuwe studenten

So what?

Laatst bewerkt:
Als ze komende zondag met 900(!!!) man terugkomen wordt Groningen het epicentrum van een grote nieuwe Corona-uitbraak in Nederland. :roflol:
https://www.dvhn.nl/groningen/Reisadvies-Noord-Italië-aangescherpt.-RIVM-baas-adviseert-skiërs-van-Vindicat-zichzelf-in-de-gaten-te-houden-25418934.html

Het is een kwestie van tijd voor we het allemaal krijgen. Zeker in Nederland. Met die contactonderzoeken loop je toch constant achter de feiten aan.

Ik ga over twee weken naar Rome. Die reis ga ik echt niet afzeggen voor zo'n lullig griepvirus.

The U.S. staat weer gewoon tussen de ontwikkelingslanden met 11 overleden op slechts 180 besmettingen.

Terug
Naar boven