XXL Nutrition

Coronavirus

De dochter van een collega was gaan skiën in Italië en ziek geworden, nu zit het hele gezin in afzondering, komt wel heel dichtbij nu.

Vl brabant leuven. 4 bevestigd met corona volgens Hln.

Jezus, straks moet je 24/7 op je zolderkamertje blijven met enkel pc en tv als bezigheid!

ow wacht... :s
Zal ik jou eens besmetten? :mad:

giphy.gif

Krijgt niet letterlijk elke individuele reproductie/voortplanting wat mutaties tov z'n voorganger?

Zo goedemorgen, net ff mijn temp opgemeten...geen Corona. Wel een ochtendlul...dus met mijn gezondheid zit het wel snor. Maar ff mijn cardio doen en dan maar weer de straat op met gevaar voor eigen leven.

Laatst bewerkt:
Ja, maar door de levenscycles van een virus is de kans op mutatie groot.
Een virus is ook heel klein en maakt per overgenomen cel duizenden kopieën.
Puur door de nummers is de kans ook groter.
Wat ik bedoel is dat letterlijke elk kopie van het virus mutaties bevat, elke keer dat dna/rna zich repliceert komen er variaties en fouten in. Wanneer is het dan relevant om van een mutatie van het virus te spreken en wat betekent dat nou echt voor z'n eigenschappen in de praktijk?

[QUOTE="Portonia1, post: 10411908, member:

Van 38 naar 82 in een dag
[/QUOTE]

En inmiddels op minder dan 10kilometer :thumbd:

In Wevelgem hebben acht mensen van dezelfde familie positief getest op het nieuwe coronavirus. De verschillende gezinnen zitten op dit moment allemaal in één huis in quarantaine.
Eén van hen is leerkracht in de Wijnbergschool in Wevelgem en gaf de afgelopen dagen nog les in de school. De ouders van de leerlingen werden geïnformeerd met een brief van de directie.

Komt nu plots wel zeer dichtbij, minder dan 1 kilometer.

Ik heb mijzelf ook het virus geïnjecteerd. Je kunt er maar van af zijn.

Terug
Naar boven