- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Komt nu plots wel zeer dichtbij, minder dan 1 kilometer.
Bij mij overal er omheen, Ijmuiden, Beverwijk, Haarlem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt nu plots wel zeer dichtbij, minder dan 1 kilometer.
Van Nederland of wereldwijd?
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus

Ik ook, in Groningen stad, totdat die Vindicatters terugkomen...Thanks!
Zit nog wel even veilig in Friesland zo te zien![]()

Werkt het beste dit.Ik heb mijzelf ook het virus geïnjecteerd. Je kunt er maar van af zijn.
Het virus kloont zichzelf in de cellen die het infecteert. een enkele keer vindt er een mutatie plaats. Deze geeft geen nieuwe biologische eigenschappen normaliter. Je kunt daarmee wel traceren waar de mutaties vandaan komen en zo verspreidingslijnen maken. Een soort stamboom. Net zoals jij een heel klein beetje verschilt van je ouders.Wat ik bedoel is dat letterlijke elk kopie van het virus mutaties bevat, elke keer dat dna/rna zich repliceert komen er variaties en fouten in. Wanneer is het dan relevant om van een mutatie van het virus te spreken en wat betekent dat nou echt voor z'n eigenschappen in de praktijk?
wij melden ons niet. godver strepsil erin en doorwerken maar.Thanks!
Zit nog wel even veilig in Friesland zo te zien![]()
dus ik mag alvast in thuis isolatie?Dat houdt in dat mensen die beginnende keelklachten hebben of uit risicogebieden terugreizen in thuisisolatie moeten. Mensen met zwaardere klachten kunnen op die manier bij de GGD terecht.
Het virus kloont zichzelf in de cellen die het infecteert. een enkele keer vindt er een mutatie plaats. Deze geeft geen nieuwe biologische eigenschappen normaliter. Je kunt daarmee wel traceren waar de mutaties vandaan komen en zo verspreidingslijnen maken. Een soort stamboom. Net zoals jij een heel klein beetje verschilt van je ouders.
Maar een mutatie die effectief iets anders doet is alsof je longen anders gaan werken, of dat je een extra ledemaat krijgt oid. Dat gebeurt maar heel zelden. Omdat het virus snel verspreidt en snel vermenigvuldigt zal het sneller gaan dan onze evolutie. Maar echt functioneel andere eigenschappen krijgne is een grote stap. Het kan gebeuren, het is een kansproces... maar die kans is niet enorm.
Elke vermenigvuldiging heeft kansen op mutaties. Dus ja. Maar veruit de meeste mutatie zijn miniem en niet functioneel - beetje zoals wij allemaal mensen zijn en niet ineens onder water kunnen ademen. Je hebt het bij mutaties die gevaarlijk zijn op hele nieuwe eigenschappen - zoiets zoals een vis die aan land leert leven, of apen die vanwege het lopen over de savanne hun staart verliezen.Ook niet nu honden het ook kunnen krijgen ?
Waarschijnlijk kunnen ze het nu niet doorgegeven. En het aantal besmettingen is hoog, verhoogt dat de kans op mutaties ?
Is die hond er ziek van of heeft hij het virus op zich?
Is die hond er ziek van of heeft hij het virus op zich?
Mensen kunnen ook het griepvirus (gewone griep) bij zich dragen en er nauwelijks iets van merken behalve een beetje "verkouden".De hond was zelf niet ziek. Maar wel corona in zijn speeksel.
Volgens mij kunnen honden en katten wel de gewone griep krijgen, maar worden zíj daar nauwelijks ziek van.
katten kunnen het virus niet dragen honden wel , dus gewoon mensen bij je hond uit de buurt houden daarbij is het risico van besmetting via hond allicht groter vanwege het gelik dat ze doen als teken van genegenheidDe hond was zelf niet ziek. Maar wel corona in zijn speeksel.
Volgens mij kunnen honden en katten wel de gewone griep krijgen, maar worden zíj daar nauwelijks ziek van.