XXL Nutrition

Coronavirus

Dat zijn de feiten, hoef je niet achterlijk te gaan doen

Ik geef wel feiten die jouw gespeculeer onderuit halen, kun je daar dan ook even op reageren?

Hoe verklaar jij een verzesvoudoging van het sterftecijfer in New York in maart/april?

Tsja, als je van die school bent. Probleem is wel dat er ook veel gezonde mensen heel ziek worden en veel schade ondervinden.

Maar uiteindelijk is het gewoon een natuurlijk mechanisme waardoor overbevolking door ziekte, plagen etc tegen wordt gegaan. Oorlog zou ook een oplossing zijn. Maar het uitmoorden van een flinke groep mensen bijvoorbeeld aanhangers van een grote religie is niet echt populair meer sinds 1945. Alhoewel de communisten daar ook wel goed in waren en zijn.
Yezidis zouden het daar niet mee eens zijn, als ze nog zouden leven, percentage christenen in het MO is ook snel gedaald.

Gelukkig hebben we in. Nederland meer aandacht voor de Daesh Deernes, daar maken we toneelstukken over en krijgen van Moraliserende Mustlikkende Mokkels alle ruimte en willen we in de "complexiteit" tussen dader en slachtoffer geen moraliserende keuzes maken. Ook Kalifaat-kutjes als Ans de Boer (oid, journaliste) moeten op ons begrip kunnen rekenen.

Het Vergeten Volk, blijft vergeten ondanks Brenda Stoco Boscurlo (oid), en een beetje Harold Doornbos en zijn vrouw.,

Goed onderbouwd ook. Kun je ook even ongelimiteerde goedkope energie regelen en als je dan toch bezig bent het hierarchieprobleem oplossen?

Wat ben je humaan zeg, hier enkele levensjaren proberen te redden en vervolgens hun daar kapot te laten gaan aan de honger. Dan ook nog eens ons hele monetaire systeem afbreken, wat overigs toch al op wankel stond maar goed.

zich tegen alle adviezen te verzetten, zo veel mogelijk op of over de grenzen te gaan en overal over te discussiëren behalve het uiteindelijke doel daarvan (het voorkomen van een echte lockdown).
Maar hoe erg het ook wordt is het aan de politiek om een lockdown te voorkomen door er simpelweg geen in te zetten. Is geen inherent gegeven dat er een lockdown komt als tokkies geen maatregelen willen volgen.

Hoe verklaar jij een verzesvoudoging van het sterftecijfer in New York in maart/april?
Staat in je het artikel erbij he;

the broader effects of the pandemic might have also increased deaths indirectly. Throughout the city, emergency rooms have been overcrowded, ambulance response has been slowed, and many residents might have been reluctant to seek medical care because of fears of contracting the virus. Hospitals around the country have reported reductions in admission for heart attacks, one sign that some people may be dying at home from ailments they would survive during more normal times.
Mogelijk oversterfte door lockdown.

Goed onderbouwd ook. Kun je ook even ongelimiteerde goedkope energie regelen en als je dan toch bezig bent het hierarchieprobleem oplossen?
Dat probeer ik door mensen bewust te maken gewoon weer normaal te gaan leven omdat we nu meer afbreken dan dat we redden.

Yezidis zouden het daar niet mee eens zijn, als ze nog zouden leven, percentage christenen in het MO is ook snel gedaald.

Gelukkig hebben we in. Nederland meer aandacht voor de Daesh Deernes, daar maken we toneelstukken over en krijgen van Moraliserende Mustlikkende Mokkels alle ruimte en willen we in de "complexiteit" tussen dader en slachtoffer geen moraliserende keuzes maken. Ook Kalifaat-kutjes als Ans de Boer (oid, journaliste) moeten op ons begrip kunnen rekenen.

Het Vergeten Volk, blijft vergeten ondanks Brenda Stoco Boscurlo (oid), en een beetje Harold Doornbos en zijn vrouw.,
We hebben het over twee a drie miljard mensen die er te veel zijn, dus ik doelde op een echt grote wereldreligie. Anders heeft het weinig zin (haha). Helaas gedragen culturen/ideeën zich ook als evoluerende 'wezens'. En als je je niet aanpast aan een nieuwe predator, ben je ten dode opgeschreven. Het idee van lebensraum is ooit wel door iemand bedacht overigens.... evolutionair humanisten eh...

Gast, iedereen die ook maar één terechte kritische vraagt stelt wordt gelijk de complot denker hoek in gedrukt en daarmee af gedaan.
Hoe is het mogelijk dat nu na 7 maand niet één keer 2 uur lang met virologen die voor en tegen de maatregelen een fatsoenlijk debat is gevoerd op de NPO.

Dit beleid kost miljarden, en één fatsoenlijk inhoudelijk gesprek kan niet plaatsvinden, scheid aub uit.

Welkom Dennis. Wat een aangename afwisseling in een wereld die is dolgedraaid. Ik zie dat jij beschikt over realiteitszin en een breder , aangenaam.

Ik lees en hoor best wel veel van dit soort berichten.
Maar wat is dan de achterliggende gedachte van de overheid?
Als er eigelijk niks aan de hand is, wat winnen ze ermee als we allemaal mondkapjes opmoeten en de economie een flinke klap krijgt door alle maatregelen die ze voor "niks" nemen?

Als je de belangen niet ziet van een overheid die in 6 maanden tijd zichzelf privileges heeft gegeven waarmee het volk totaal de zelfbeschikking ontnomen is, en zij in een Noord-Koreaans klimaat alles en iedereen de mond kunnen snoeren, of simpeler, je de toegang tot een beetje alles fiscaliteiten benodigd om te leven ontnemen.

“Oh geen corona app geinstalleerd? Dan kun je helaas hier geen boodschappen doen” daar begint het nu mee. Het zal volgen door “oh geen vaccin nou dan gaat jouw vlucht niet door, sterker, isolament tot onderwerping is waarschijnlijk”.

Heb je een te grote ben online, en met grote bek bedoel ik van die complotgekkie gedachten zoals ‘heiligt het doel de middelen?’, dan kan bij wet jou een random test worden afgenomen waarvan de uitslag jouw vrijheid weinig goed zal doen.

Hoe denk jij dat ze in Noord-Korea denken over het rigime? Hoe denk je dat een maatschappij zo ver gekomen is dat genocide vanuit strafkampen op weinig weerstand kon rekenen? Het is deze slippery slope die begint met wegkijken van duidelijk wanbeleid en niet door willen hebben wanneer de media totaal alle objectiviteit heef

Als je het al langer volgde, wist je dat het monetaire systeem geen behoud heeft omdat het gebaseerd is op speculatieve groei.
Dus het zou überhaupt klappen. Dat is nu in stroomversnelling gegaan.

Bovendien zit ik niet aan de vergader tafels, dus waar ze nu precies heen willen weet ik toch ook niet, maar dat er iets niet klopt is zo duidelijk als wat. Daar hoef ik geen viroloog voor te zijn.
Overigens erkennen heel veel virologen dit ook gewoon, maar die krijgen geen podium en worden verwijderd op social media kanalen.

Italië was FAILLIET. Niet meer op te vangen financieel. De mensen wantrouwde de overheid. Er werd geen belasting betaald. Brexit was de eerste duidelijke barst in het fundament van EU, de enkele landen die voor alle kosten op draaien. Brexit zou een mooi 1-2’tje worden met Trump, die de Engelse voldoende ruimte zal geven het gepest van de butthurt EU mannen te kunnen negeren. Frankrijk was een wonder dat Macron nog op positie was. Duitse bank was failliet en met de vele andere banken was het kunstje van 2008 in zicht.

Tel daar bij op de populistische revolutie waar in bijna alle west europese landen een omslag in stem en denkgedrag zichtbaar was. De overheid die werd door niemand serieus genomen. De media faalde, hun omzet al jaren terecht verdwenen.

En nu? Nu zit iedereen binnen braaf naar de buis te kijken en lopen we allemaal in het gelid. De macht is weer terug bij de EU topmannen, die betutteld burgers tegen elkaar uitspelen om het laatste beetje moraal en nationalisme te breken, zodat als wordt voorgesteld om met alle landen samen als supernatie te gaan opereren voor de meeste mensen nog altijd beter is dan huidige ellende.

En dat begint allemaal eenvoudig met manipulatieve media die precies weer hoe lui, egoïstisch en irrationeel he

Zoek zelf op, als ik jou de bronnen geef dringt het blijkbaar niet tot je door.
Bovendien val je mij aan met kul argumenten maar heb je zelf de feiten niet klaar staan. Dus als je mij citeert, kom dan wel met feiten en niet met verhalen die jij gehoord hebt op de NPO,
want ik vertel je net dat dat gewoon de propaganda kanaal is van de regering, maar dat is blijkbaar ook niet tot je binnen gedrongen.

Er zijn mensen die NOS zien en oprecht niet zien wat een belerend manipulatieve toon zij hebbben.

Dat vraag ik me ook af bij jou. Hoe naïef kan je in het leven staan dat je denkt dat je zo even alles op slot kan zetten en dat de regering ons de hand wel boven het hoofd houd
wanneer het financieel minder gaat straks.

Staatafhankelijkheid. Perfect. Iedereen die ij pas moet lopen anders geen centjes. Bijklussen voor cash zal ook snel onmogelijk gemaakt worden.

Ja, de ziekenhuizen zijn druk, nee, dat is niet verzonnen door de NPO.

Of er wel of niet te veel is bezuinigd op de zorg is niet echt relevant nu. Maar als je ziet hoeveel miljard de zorg ons afgelopen jaren heeft gekost was het geen koopje. Het feit dat de kosten elk jaar zijn gestegen ook niet echt. Probleem is dat er veel te veel oude, vette, rokende, ongezonde mensen zijn en dat dat aantal groeit. Kun je het beperken van de kostenstijging bezuinigen noemen? Nja, de overheid vindt dat bezuinigen....

Oversterfte: CBS.

Welke actie? zorgen dat mensen minder fysieke nabijheid tot elkaar hebben zodat dat virus niet door ons wordt verspreid. En deden de meeste mensen maar wat 'eigen initiatieven' ipv zich tegen alle adviezen te verzetten, zo veel mogelijk op of over de grenzen te gaan en overal over te discussiëren behalve het uiteindelijke doel daarvan (het voorkomen van een echte lockdown). En erger nog, dan kan ik weer maanden niet naar de gym vanwege die achterlijke tokkies.

Zorg wordt duur als je denkt dat je heel Afrika met terugwerkende kracht tot niveau acceptable van Nederlandse zorgkwaliteit moet brengen. Verder zijn het dus de oude, zieke en zwakke mensen die zo enorm op de kosten drukken omdat ze maar niet dood mogen die we nu met nog meer nog sterkere medicatie proberen te rekken. Dat is het doel. Nou dus wat zou het met de zorgkosten doen? Kosten die moeten worden opgebracht door een kleinere groep, waarbinnen burnoutklachten al bij 10+% merkbaar is. Wederom, meer dan voldoende belangen.

Wat zijn de belangen van GEEN lockdown? Dat zijn de burgerbelangen. Dat is zelfbeschikking en je eigen boterham smeren. Dat zijn ouderen die sterven wanneer een van de vele ziektes die hen maar net kan nekken. Ze zien hun familie en hebben een volwaardig leven kunnen leiden. De ouderen van nu hebben geen slechte jaren gehad in Nederland.

Wat ben je humaan zeg, hier enkele levensjaren proberen te redden en vervolgens hun daar kapot te laten gaan aan de honger. Dan ook nog eens ons hele monetaire systeem afbreken, wat overigs toch al op wankel stond maar goed.
Ahja, de NPO is biased en xandernieuws is een respectabele bron. Ik zal in mijn volgende opdracht voor school xandernieuws raadplegen, kijken wat de docent ervan vindt :roflol:.
Ga alsjeblieft terug naar Facebook, zijn genoeg gelijkgestemden.

Ahja, de NPO is biased en xandernieuws is een respectabele bron. Ik zal in mijn volgende opdracht voor school xandernieuws raadplegen, kijken wat de docent ervan vindt :roflol:.
Ga alsjeblieft terug naar Facebook, zijn genoeg gelijkgestemden.
De NPO heeft dit overigens ook bericht. Dus hier heeft Dennie wel gelijk. Het staat ook gewoon op de site van de VN.

Terug
Naar boven