Fitness Seller

Coronavirus

Welke maatregelen?

Kijk naar Zweden, exact zelfde sterfte% als NL, oftewel 0,06%.
Zij hebben dus nooit iets verboden of onzin maatregelen opgelegd, horeca was open, winkels etc. ook, social distancing was op vrijwillige basis.
Hun sterfte % is dit jaar gemiddeld zelfs lager dan normaal, gekeken op laatste 5 jaar.
Dat is dus ook de reden dat Zweden nooit in de kranten of op MSM voorkomt.

Welke maatregelen?

Zij hebben dus nooit iets verboden of onzin maatregelen opgelegd, horeca was open, winkels etc. ook, social distancing was op vrijwillige basis.
Hun sterfte % is dit jaar gemiddeld zelfs lager dan normaal, gekeken op laatste 5 jaar.
Je moet geen appels met peren vergelijken, als je Zweden erbij haalt met je de Zweedse griepgevallen van vorig jaar vergelijken met de Zweedse Corona gevallen van dit jaar.

En welke maatregelen? Ja, als jij dat niet weet moet je ook niet zeuren dat je gebukt gaat onder de onnodige maatregelen.

Laatst bewerkt:
Link? Stond het op de voorpagina net als de dagelijkse bangmakerij met "9000 nieuwe besmettingen alleen vnadaag!"?

Weet trouwens niet wie de schrijver is, maar hij heeft alles zeer netjes opgesomd.
Zou zeggen lees het ff door.
Stel dat M. Yeadom gelijk heeft, dan nog zijn de PCR resultaten zinvol. Begin dit jaar had niemand hier corona, dat bewijzen ook de vele negatieve testuitslagen toen en nu. Een ieder die nu positief test móet de afgelopen maanden corona hebben gehad, of je nu positief en besmettelijk bent of vals positief (maar een positieve uitslag genereert door oud dood viraal-RNA) en niet meer besmettelijk bent. De PCR test is selectief genoeg om alleen maar positieve uitslagen te geven voor SARS-CoV-2 en niet voor andere virussen.

Zelfs de uitvinder van de PCR test geeft aan dat PCR is niet bedoeld om levende virussen te detecteren, laat staan een specifiek virus.
En jij zegt: "De PCR test is selectief genoeg om alleen maar positieve uitslagen te geven voor SARS-CoV-2 en niet voor andere virussen."
En paar paginas eerder maak je mij uit voor een complot-gekkie (met je aluhoedje smiley), terwijl jij zelf tegen een muurtje aanstaart en claimt de zonneschijn te voelen op je gezicht.
*facepalm.jpeg*

Berichten uit Zweden op de Australische MSM:

Ik heb de Black Swan gevonden!

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het eigenlijk in Brazilië?

Welke maatregelen?

Er zijn diverse Zweedse artsen en virologen die hebben aangegeven dat Zweden het helemaal verkeerd heeft aangepakt.
Zelfs de regering heeft aangegeven dat ze het beter hadden moeten doen.
Je kunt Zweden alleen vergelijken met Denemarken en Noorwegen aangezien die vergelijkbare aantal bewoners hebben op m2 km en vergelijkbare woonsituaties.
Dan heeft Zweden het heel slecht gedaan.

Er zijn diverse Zweedse artsen en virologen die hebben aangegeven dat Zweden het helemaal verkeerd heeft aangepakt.
Je kunt Zweden alleen vergelijken met Denemarken en Noorwegen aangezien die vergelijkbare aantal bewoners hebben op m2 km en vergelijkbare woonsituaties.
Corona is nog niet voorbij. We zullen nog eens zien hoe goed Zweden het op de lange termijn heeft gedaan. En de economische schade is beperkt gebleven.
In de verzorgingstehuizen had het wel beter gekund

Zelfs de uitvinder van de PCR test geeft aan dat PCR is niet bedoeld om levende virussen te detecteren, laat staan een specifiek virus.
En jij zegt: "De PCR test is selectief genoeg om alleen maar positieve uitslagen te geven voor SARS-CoV-2 en niet voor andere virussen."
En paar paginas eerder maak je mij uit voor een complot-gekkie (met je aluhoedje smiley), terwijl jij zelf tegen een muurtje aanstaart en claimt de zonneschijn te voelen op je gezicht.
*facepalm.jpeg*
Laat ik maar even reageren nu ik er de tijd voor heb. Of een uitvinding ergens voor bedoeld is of niet is niet relevant, als het maar werkt, anders kunnen we noppenfolie ook maar beter niet meer gebruiken om breekbare spullen mee in te pakken.

PCR is begin jaren 80 ontwikkeld om zeer kleine hoeveelheden genetisch materiaal veelvuldig te verdubbelen totdat er genoeg is om dit hier wat anders mee te doen, PCR is in de basis niets meer en niets minder dan een kopieermachine van DNA en als je het maar vaak genoeg kopieert zonder fouten te introduceren kan je zoveel identieke DNA maken als je maar wilt of nodig hebt voor andere handelingen. In het geval van viraal RNA dient dit eerst omgezet worden in DNA voordat het gekopieerd kan worden.

Dit is een geweldig mooie techniek, maar geeft automatisch het probleem van vals positieve uitslagen weer. Als Je met een keel-/neusswab SARS-CoV-2 materiaal oppikt, ook al is het maar 1 niet levensvatbaar* virusdeeltje, is het theoretisch mogelijk dit te vermenigvuldigen tot een kwantificeerbare hoeveelheid.

De specificiteit van een “PCR test“ hangt vooral af van de STR analyse die uitgevoerd wordt op het vermenigvuldigde genetisch materiaal, als de ketenlengte van het afgenomen monster lang genoeg is valt over de specificiteit hiervan niet te twisten.

*virussen zijn nooit levensvatbaar, maar laten we het voor het gemak nu even zo noemen.

Ja, laten we nu Redteam serieus gaan nemen.
Dit is die woordvoerder/leider(?) van dat Redteam. Bert Mulder, microbioloog.

1602580987728.png

En ik heb ook steeds meer mijn twijfels over de Gommers/Kuipers/Dissels/Osterhausjes/Koopmannetjes/etc van deze wereld die om het hardst staan te roeptoeteren en staan te spingen om in ieder programma hun opwachting te maken.... geef die mensjes een podium en ze verworden meteen tot mediageile aandachtshoertjes.
Die Gommers kom ik werkelijk overal tegen en staat nu zelfs met zijn broek op zijn enkels al zijn Instagram volgertjes te swaffelen.

Verder wordt het hoge aantal positieve testuitslagen deels veroorzaakt doordat de GGD achter liep en nu een inhaalslag aan het maken is met de testuitslagen. Veel positieve uitslagen zijn dus van meerdere dagen ervoor. Dan zegt zo'n cijfer dus ook helemaal niks en al helemaal niet over of we daadwerkelijk de curve aan het flattenen zijn.

Verder wordt het hoge aantal positieve testuitslagen deels veroorzaakt doordat de GGD achter liep en nu een inhaalslag aan het maken is met de testuitslagen. Veel positieve uitslagen zijn dus van meerdere dagen ervoor. Dan zegt zo'n cijfer dus ook helemaal niks en al helemaal niet over of we daadwerkelijk de curve aan het flattenen zijn.
Geeft zo‘n cijfer dan niet juist aan dat de stijging van het aantal positieve uitslagen niet nog wat hoger is dan de cijfers nu doen vermoeden?

Geeft zo‘n cijfer dan niet juist aan dat de stijging van het aantal positieve uitslagen niet nog wat hoger is dan de cijfers nu doen vermoeden?
Waarom ben je zo blind gefocust op "besmettingen". Kijk naar ziekenhuis/IC opnames en overlijdingscijfers. Als die daadwerkelijk significant stijgen dan zou ik me zorgen maken, besmettingen zeggen niet veel als 99% niet eens merkt dat ze het hebben.

Waarom ben je zo blind gefocust op "besmettingen". Kijk naar ziekenhuis/IC opnames en overlijdingscijfers. Als die daadwerkelijk significant stijgen dan zou ik me zorgen maken, besmettingen zeggen niet veel als 99% niet eens merkt dat ze het hebben.
Het enige waar ik blind op gefocust ben is het verspreiden van onjuiste informatie. In dit geval is er kritiek te leveren op de manier van presenteren van het dagelijks aantal besmettingen, maar als je het juist zou presenteren is de data eerder zorgwekkender dan minder zorgwekkend.

Ik snap nog steeds niet dat niemand heeft op mijn vorige verzoek gereageerd.
Wilt iemand, die zo overtuigd is van corona, dan de originele paper posten waarin de link is gelegd dat sars-cov-2 de veroorzaker van covid-19 is?
Het enige waar ik blind op gefocust ben is het verspreiden van onjuiste informatie. In dit geval is er kritiek te leveren op de manier van presenteren van het dagelijks aantal besmettingen, maar als je het juist zou presenteren is de data eerder zorgwekkender dan minder zorgwekkend.
Do explain, ben benieuwd.

Mijn ladyfriend zit in quarantaine.

carlton overalls GIF by Cheezburger

Het is makkelijk om te zeggen wat “beter” is. Zolang je die resultaten van die aanpak niet tegen de huidige aanpak kan leggen zijn het enkel speculaties. Wie weet was het ‘betere’ plan helemaal niet beter.

Daar zou ik graag een paper van willen zien, van influenza als veroorzaker.
Kijk eens deze vanaf 1:49, mooie grafiek, toevallig gaat ie precies over waar jij je zorgen om maakt.

Terug
Naar boven