MuscleMeat

Coronavirus

Kunnen we al aan de popcorn?

Nee, dat ongenuanceerde gebrabbel van jou, daar heeft niemand baat bij. Een kritische blik op de huidige situatie en berichtgeving is heel wat anders.
Ah oke. Hou jij je bek dan ook maar want het enigste is wat jij doet is mensen napraten en dan zit je mij uit te lachen met trainen.
Zelf heb je na 3,5 jaar werkelijk niets gepresteerd in de sportschool en dan mij de les lezen? fl**ker toch op idioot.

Ah oke. Hou jij je bek dan ook maar want het enigste is wat jij doet is mensen napraten en dan zit je mij uit te lachen met trainen.
Zelf heb je na 3,5 jaar werkelijk niets gepresteerd in de sportschool en dan mij de les lezen? fl**ker toch op idioot.
Nu is het ineens weer 3,5 jaar? En de link tussen praten over het coronavirus en het aantal kilos dat er gedrukt wordt, waar zit de logica?

Je log. Oh nog erger, je begon je log 3,5 jaar geleden en toen was je al een hele tijd begonnen.
Wanneer waren de stats niet relevant dan?
Iemand die een jaar 5 uur per week werkt (vakkenvullen), dan een jaartje 12 uur (vakkenvullen), dan een ruim een jaar werkloos is en vervolgens een half jaar fulltime werkt (een echte baan). Hoeveel relevante werkervaring heeft deze persoon?

Nu is het ineens weer 3,5 jaar? En de link tussen praten over het coronavirus en het aantal kilos dat er gedrukt wordt, waar zit de logica?
Klopt, je kan kiezen tussen je IQ of het aantal kg dat je bankdrukt (beide minstens 100) om mee te mogen praten in deze discussie, heb je beide dan krijg je dubbele spreektijd, tenzij je een VO2max hebt in de hoogste categorie, dan hoef je niet mee te doen aan de discussie om die te winnen.

Dus ga nu maar gewoon hardlopen!

Als dat daadwerkelijk zo is, dan snap ik niet waarom in 2016 of 2018 de IC capaciteit niet uitgebreid is aangezien er toen al duidelijk te korte waren met slechts een griep golf.
Dus kom niet met het kul verhaal aan dat het hiervoor genoeg was, nee dat was niet zo. Het zat er dik aan te komen dat bij een virusje de ziekenhuizen zouden KUNNEN overstromen.

Dit is overigens nog niet eens gebeurd he, dus ondanks onze magere IC capaciteit hebben we de ziekenhuizen het nog staande kunnen houden dit killer virus.

Maar het is mij duidelijk dat jij geen eigen café hebt of andere dingen die op het spel staan, wat kan jou het ook schelen. Lekker deugen en voor wellicht 5000 tot 10000 mensen, die anders binnen nu en 2 jaar wel waren overleden heel Nederland in zijn greep houden. Dan had je een jaar met 156.000 overlijdens in plaats van ongeveer 151.000. Als de media er geen hele hype van had gemaakt had geen haan er naar gekraaid.
Nee wat had heel Nederland gezegd als we jaren lang 5000 ic bedden hadden die nooit werden gebruikt, duizenden ic verpleegkundige die wel zo betaald worden maar niet nodig zijn?
Nee dan begrijp ik dat we zoveel betalen aan de zorg, etc.

We hebben met Duitsland en Belgie een afspraak dat we bij rampen of andere grote calamiteiten altijd een beroep kunnen doen op elkaars ic capaciteit.
Daarnaast heb ik jaren in de evenementenbranche gewerkt en ken veel mensen die een horeca onderneming hebben.
Ken alleen ook mensen die uitgestelde zorg hebben waar geen financiele ondersteuning tegenover staat vanuit het rijk.

Dus hou je dikke paddenkop met je bullshit

Ik denk dat @Bokito valt over het feit dat je enige inbreng hier is om een beetje shit te praten over het 'zogenaamde killervirus' wat eigenlijk niks meer dan een griepje is, volgens jou en Xander.
Toch grappig hoe je hele tijd alleen maar weer Xander erbij haalt. Straks kom je ook met verwijten dat ik de holocaust ontken, dat ik een facist ben en een racist.
Leuke labeling technieken maar dit laat zien dat jou argumenten op zijn en inhoudelijk niet het debat aan wilt.

Terug
Naar boven