AndroidHealthClinic

Coronavirus

Er staat niks over hoe ze te werk zijn gegaan, hoe de geisoleerde "virus" uitziet, hoeveel mensen ermee besmet zijn in clinical trials, wat de bevindingen daarvan zijn etc.
En de eerste link is van WHO? Het is zoiets van: "Wij van WC-eend adviseren WC-eend!"

Er staat niks over hoe ze te werk zijn gegaan, hoe de geisoleerde "virus" uitziet, hoeveel mensen ermee besmet zijn in clinical trials, wat de bevindingen daarvan zijn etc.
En de eerste link is van WHO? Het is zoiets van: "Wij van WC-eend adviseren WC-eend!"
Laat ik eerst beginnen met de vraag of jij gelooft dat het sars-cov-2 virus en de ziekte covid-19 bestaan?

En als tweede zou jij willen reageren op mij post over de PCR test?

Er zijn diverse Zweedse artsen en virologen die hebben aangegeven dat Zweden het helemaal verkeerd heeft aangepakt.
Zelfs de regering heeft aangegeven dat ze het beter hadden moeten doen.
Je kunt Zweden alleen vergelijken met Denemarken en Noorwegen aangezien die vergelijkbare aantal bewoners hebben op m2 km en vergelijkbare woonsituaties.
Dan heeft Zweden het heel slecht gedaan.

Heel slecht gedaan?
Met de kennis van nu, voor 5000 doden ga je toch geen land van 10 miljoen inwoners in lockdown zetten? Die hebben jaarlijks gewoon 90.000 doden hoor, had je er wellicht 2500 mee bespaard. Gerommel in de marge dus.

Heel slecht gedaan?
Met de kennis van nu, voor 5000 doden ga je toch geen land van 10 miljoen inwoners in lockdown zetten? Die hebben jaarlijks gewoon 90.000 doden hoor, had je er wellicht 2500 mee bespaard. Gerommel in de marge dus.
Helemaal mee eens, het gevaar van de complotdenkers en ontkenners is dat als je zoiets uitdraagt je door veel mensen ook in dat hokje wordt geplaatst.

Sportscholen lijken open te blijven :)
1602586426125.png

1602586464698.png

Heel slecht gedaan?
Nogmaals, de maatregelen die getroffen worden zijn niet om doden te voorkomen maar om de zorg te behouden.
Veel artsen en ook het eigen volk vind dat de regering teveel heeft gespeeld met de zorg en levens van anderen.
Hier is de regring zelf ook al op terug gekomen dat ze misschien net het beste besluit hebben genomen.

Nogmaals, de maatregelen die getroffen worden zijn niet om doden te voorkomen maar om de zorg te behouden.
Veel artsen en ook het eigen volk vind dat de regering teveel heeft gespeeld met de zorg en levens van anderen.
Hier is de regring zelf ook al op terug gekomen dat ze misschien net het beste besluit hebben genomen.
Als dat daadwerkelijk zo is, dan snap ik niet waarom in 2016 of 2018 de IC capaciteit niet uitgebreid is aangezien er toen al duidelijk te korte waren met slechts een griep golf.
Dus kom niet met het kul verhaal aan dat het hiervoor genoeg was, nee dat was niet zo. Het zat er dik aan te komen dat bij een virusje de ziekenhuizen zouden KUNNEN overstromen.

Dit is overigens nog niet eens gebeurd he, dus ondanks onze magere IC capaciteit hebben we de ziekenhuizen het nog staande kunnen houden dit killer virus.

Maar het is mij duidelijk dat jij geen eigen café hebt of andere dingen die op het spel staan, wat kan jou het ook schelen. Lekker deugen en voor wellicht 5000 tot 10000 mensen, die anders binnen nu en 2 jaar wel waren overleden heel Nederland in zijn greep houden. Dan had je een jaar met 156.000 overlijdens in plaats van ongeveer 151.000. Als de media er geen hele hype van had gemaakt had geen haan er naar gekraaid.

Vrouw in Nederland overleden na een tweede besmetting, het eerste geval wat bekend is in de wereld.

Ohja, ze had ook beenmergkanker, maar dat terzijde?

Als dat daadwerkelijk zo is, dan snap ik niet waarom in 2016 of 2018 de IC capaciteit niet uitgebreid is aangezien er toen al duidelijk te korte waren met slechts een griep golf.
Parafraseer uit rapport uitbreiding ICs: het merendeel van het jaar staat de helft leeg en heeft het personeel niks te doen wat demotiverend is.

Dat zeg ik ook niet, ze was 89 en de standaard behandelingen voor haar ziekte verzwakken het immuunsysteem (althans volgens de MSM).

Terug
Naar boven