Ten eerste maak ik me daar geen zorgen om en ten tweede heeft dat niets met mijn uitleg over de foutieve presentatie van het aantal besmettingen te maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ten eerste maak ik me daar geen zorgen om en ten tweede heeft dat niets met mijn uitleg over de foutieve presentatie van het aantal besmettingen te maken.
Niet het originele paper maar:Wilt iemand, die zo overtuigd is van corona, dan de originele paper posten waarin de link is gelegd dat sars-cov-2 de veroorzaker van covid-19 is?
Laat ik eerst beginnen met de vraag of jij gelooft dat het sars-cov-2 virus en de ziekte covid-19 bestaan?Er staat niks over hoe ze te werk zijn gegaan, hoe de geisoleerde "virus" uitziet, hoeveel mensen ermee besmet zijn in clinical trials, wat de bevindingen daarvan zijn etc.
En de eerste link is van WHO? Het is zoiets van: "Wij van WC-eend adviseren WC-eend!"
Er zijn diverse Zweedse artsen en virologen die hebben aangegeven dat Zweden het helemaal verkeerd heeft aangepakt.
Zelfs de regering heeft aangegeven dat ze het beter hadden moeten doen.
Je kunt Zweden alleen vergelijken met Denemarken en Noorwegen aangezien die vergelijkbare aantal bewoners hebben op m2 km en vergelijkbare woonsituaties.
Dan heeft Zweden het heel slecht gedaan.
Helemaal mee eens, het gevaar van de complotdenkers en ontkenners is dat als je zoiets uitdraagt je door veel mensen ook in dat hokje wordt geplaatst.Heel slecht gedaan?
Met de kennis van nu, voor 5000 doden ga je toch geen land van 10 miljoen inwoners in lockdown zetten? Die hebben jaarlijks gewoon 90.000 doden hoor, had je er wellicht 2500 mee bespaard. Gerommel in de marge dus.

Nogmaals, de maatregelen die getroffen worden zijn niet om doden te voorkomen maar om de zorg te behouden.Heel slecht gedaan?
Met de kennis van nu, voor 5000 doden ga je toch geen land van 10 miljoen inwoners in lockdown zetten? Die hebben jaarlijks gewoon 90.000 doden hoor, had je er wellicht 2500 mee bespaard. Gerommel in de marge dus.
Als dat daadwerkelijk zo is, dan snap ik niet waarom in 2016 of 2018 de IC capaciteit niet uitgebreid is aangezien er toen al duidelijk te korte waren met slechts een griep golf.Nogmaals, de maatregelen die getroffen worden zijn niet om doden te voorkomen maar om de zorg te behouden.
Veel artsen en ook het eigen volk vind dat de regering teveel heeft gespeeld met de zorg en levens van anderen.
Hier is de regring zelf ook al op terug gekomen dat ze misschien net het beste besluit hebben genomen.
Een niet terminale vorm, maar dat terzijde.
Zou het er niks mee te maken hebben? Een vrouw van 89 met een chemo kuur achter de rug, verreweg van een sterke fysieke gesteldheid.
Parafraseer uit rapport uitbreiding ICs: het merendeel van het jaar staat de helft leeg en heeft het personeel niks te doen wat demotiverend is.Als dat daadwerkelijk zo is, dan snap ik niet waarom in 2016 of 2018 de IC capaciteit niet uitgebreid is aangezien er toen al duidelijk te korte waren met slechts een griep golf.
Ben blij dat jij iig ook eens gaat nadenken.Zou het er niks mee te maken hebben? Een vrouw van 89 met een chemo kuur achter de rug, verreweg van een sterke fysieke gesteldheid.
Ja en wie moet daar voor betalen?Parafraseer uit rapport uitbreiding ICs: het merendeel van het jaar staat de helft leeg en heeft het personeel niks te doen wat demotiverend is.
Virusgekkie, ga ga ga
Moet je viroloog zijn om statistieken te lezen?
Zodra het EK/WK weer begint zijn we allemaal weer bondscoaches
.