MuscleMeat

Coronavirus

En dit als gevolg van het aso gedrag van de mensen uit het westen van Nederland en iedereen heeft er last van. Halve zolen die westerlingen.
Ahjoh de enige reden dat jullie oostblokkers zo weinig gevallen hebben is omdat als je een koe van beide kanten neemt je nog 1.5m afstand hebt

Hier in t noorden kunnen ze er anders ook wel wat van
Lekker elkaar verwijten dat we ons niet aan de maatregelen houden.
Denk je nou werkelijk dat je het ooit voor elkaar krijgt dat 17 miljoen mensen zich aan de maatregelen gaan houden? Nee natuurlijk niet.

Denk je nou werkelijk dat je het ooit voor elkaar krijgt dat 17 miljoen mensen zich aan de maatregelen gaan houden? Nee natuurlijk niet.

Als de meeste mensen die intentie hebben gaat het wel goed. Het is een beetje een sport geworden om je er niet aan te houden.

Klopt. Dat gaat ook niet gebeuren

Als de meeste mensen die intentie hebben gaat het wel goed. Het is een beetje een sport geworden om je er niet aan te houden.
De meeste mensen hebben die intentie ook wel, daarom vind ik het zo kinderachtig dat we hier elkaar gaan aanwijzen op een paar mensen die zich er niet aan houden.
Denk je nou echt dat die paar mensen die zich er niet aan houden het verschil maken? Nee

Moeten ze nou mondkapjes eerst nog juridisch regelen of word ik vanaf morgen 2200 gearresteerd als ik zonder boodschappen doe?

De meeste mensen hebben die intentie ook wel, daarom vind ik het zo kinderachtig dat we hier elkaar gaan aanwijzen op een paar mensen die zich er niet aan houden.
Denk je nou echt dat die paar mensen die zich er niet aan houden het verschil maken? Nee
Ben benieuwd hoeveel % van Nederland jij denkt dat zich niet aan de maatregelen houd.

En dit als gevolg van het aso gedrag van de mensen uit het westen van Nederland en iedereen heeft er last van. Halve zolen die westerlingen.
Laten we alle goederen die hier het land binnenkomen en geproduceerd worden ff 4 weken hier houden, dan piep jij wel anders.

Terug
Naar boven