MuscleMeat

Coronavirus

Ook al is het 800k per jaar, als je ziet wat wij voor de zorg betalen dan kan dat makkelijk uit.
Waarom betalen we ons suf maar hebben we er maar 6,4 per 100.000:
icbedden.jpg
We betalen ons nu al suf en je wilt ruim 50% meer ic bedden?

Ohja, het werd ineens 3 graden warmer of kouder? Lol
Nee maar we zagen duidelijk dat de lucht schoner werd, dat dieren zich weer lieten zien op plaatsen waar ze normaal nooit kwamen.
de pieken van de hogere bergen kwamen weer tevoorschijn.
Zonsterkte nam toe door minder vervuiling.

Je bent echt een kneus zeg met je ontkennen. Nogmaals de aluhoedjes zijn in de aanbioeding bij de Action.

Wat een energie wordt er in dennie gestoken.

Nee maar we zagen duidelijk dat de lucht schoner werd, dat dieren zich weer lieten zien op plaatsen waar ze normaal nooit kwamen.

Je bent echt een kneus zeg met je ontkennen. Nogmaals de aluhoedjes zijn in de aanbioeding bij de Action.
Oh dat heeft niets met klimaat te maken maar met het milieu. Jij weet het verschil tussen klimaat en milieu niet, en noemt mij een kneus, de ironie.

Wat hebben al die dingen met het klimaat te maken? Je hebt de klok wel horen luiden, maar geen idee waar de klepel hangt. Wederom.

Oh dat heeft niets met klimaat te maken maar met het milieu. Jij weet het verschil tussen klimaat en milieu niet, en noemt mij een kneus, de ironie.
:laugh: Milieu is de grootste invloed op het klimaat. Ik zou stoppen met posten hoor, je maak jezelf steeds belachelijker:aai:

:laugh: Milieu is de grootste invloed op het klimaat. Ik zou stoppen met posten hoor, je maak jezelf steeds belachelijker:aai:
Ohja? Wat veranderd het milieu dan aan het klimaat? Denk je dat het klimaat veranderd als wij het milieu vol gooien met plastic?

Dennie are you OK? Are you OK Dennie?

Helaas zijn een heleboel "klimaat-maatregelen" slecht voor het milieu: zonne-akkers en windmolens voorop!

Houden van het milieu is houden van kernenergie!

Terug
Naar boven