- Waardering
- 12.184
Ohja is verboden toch
Je had me bijna Mark!Geen verplichte mondkapjes dus ik denk dat als ik voor het eerst ga stemmen dat op Rutte wordt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohja is verboden toch
Je had me bijna Mark!Geen verplichte mondkapjes dus ik denk dat als ik voor het eerst ga stemmen dat op Rutte wordt!
Niemand houd zich 100% van de tijd aan de anderhalvemeter maatregel.Ben benieuwd hoeveel % van Nederland jij denkt dat zich niet aan de maatregelen houd.
Laten we alle goederen die hier het land binnenkomen en geproduceerd worden ff 4 weken hier houden, dan piep jij wel anders.
Nee, ik zeg, het kan prima. Zolang je het verplicht stelt en handhaaft kan alles.Stoer man, kan je ook eens normaal reageren of blijf je bijdehand doen?
Vind jij lekker he, als jij niet netjes 1,5m afstand houd krijg jij billenkoek van Markje Rutte.Nee, ik zeg, het kan prima. Zolang je het verplicht stelt en handhaaft kan alles.
Eens dat wijzen niet de manier is. Ook als je je heel netjes aan alle maatregelen houdt kun je besmet raken.De meeste mensen hebben die intentie ook wel, daarom vind ik het zo kinderachtig dat we hier elkaar gaan aanwijzen op een paar mensen die zich er niet aan houden.
Denk je nou echt dat die paar mensen die zich er niet aan houden het verschil maken? Nee
Prima, hek er omheen en afstoten die hap.Je bedoelt de drugs en de illegalen?
Wij worden nog steeds bevoorraad via Deutschland!
Dan is de urgentie voor deze ziekte er blijkbaar niet. Dus laten we er mooi mee ophouden.Eens dat wijzen niet de manier is. Ook als je je heel netjes aan alle maatregelen houdt kun je besmet raken.
Maar veel mensen zoeken de grenzen op. Zoals vandaag massaal uit eten omdat het de laatste avond is. Of geen mondkapje dragen, want "dat is zo'n gedoe" of "dat zal de overheid me niet verplichten". Nee maar de overheid moet nu dus kroegeigenaren verplichten te sluiten. Dat is pas een gedoe.
Waarom is de urgentie er niet? En wat is wel de oplossing?Dan is de urgentie voor deze ziekte er blijkbaar niet. Dus laten we er mooi mee ophouden.
Als je mensen moet onderdrukken om een pandemie op te lossen, dan moet je toch even 3 keer gaan nadenken.
Niveau daalt wel vrij snel bij jou of niet? Van een poging tot discussiëren naar "vind jij wel lekker he" en "met je lelijke kop."Vind jij lekker he, als jij niet netjes 1,5m afstand houd krijg jij billenkoek van Markje Rutte.
Laten gaan en accepteren dat de oversterfte iets groter kan zijn dit jaar. Mensen adviseren thuis te blijven mocht men denken vatbaar te zijn voor het virus. Zo simpel is het.Waarom is de urgentie er niet? En wat is wel de oplossing?
Dat jij een lelijke kop hebt klopt wel ja.Niveau daalt wel vrij snel bij jou of niet? Van een poging tot discussiëren naar "vind jij wel lekker he" en "met je lelijke kop."
Mot jij nie leern jongNiveau daalt wel vrij snel bij jou of niet? Van een poging tot discussiëren naar "vind jij wel lekker he" en "met je lelijke kop."
Je weet dat dan echt veel mensen ziek worden? Aangezien iedereen - in tegenstelling tot griep - er vatbaar voor is? En dat de zorg dan overbelast wordt?Laten gaan en accepteren dat de oversterfte iets groter kan zijn dit jaar. Mensen adviseren thuis te blijven mocht men denken vatbaar te zijn voor het virus. Zo simpel is het.
99% merkt niet eens als ze besmet zijn dus hoe kom je hierbij?Je weet dat dan echt veel mensen ziek worden? Aangezien iedereen - in tegenstelling tot griep - er vatbaar voor is? En dat de zorg dan overbelast wordt?
Dan gaat een nog grotere groep vragen om maatregelen, dan de groep die nu klaagt. Welkom in de democratie.
Wat trol ik dan? Ik benoem alleen feiten maar ik breng het anders dan de reguliere media, ja dan kijk je wel even anders tegen de situatie aan he?
Fixed.